Yorumlar-Sorular ve Cevaplar
Toplam 198 yorum,
1-198 arası gösteriliyor, yeni tarihliler sonda.
Kadro aldım.Kurum nasıl değiştirilir?
5620 sayılı kanunla kadrosunu alan ve maaşını mahalli idare birliğinin özel bütçesinden alan bir işçi başka kuruma geçebilirmi geçebilirse nasıl geçer hangi yolları izlemesi gerekir ? cevaplarsanız çok sevinirim saygılarımla
kurumlar arası geçiş ile alakalı bir soru
merhaba!benim, yardımınıza ihtiyaç duyduğum bir sorum olacak,kardeşim malatya tekel fabrikasında çalışıyor,yalnız fabrikanın kapatılması söz konusu,kardeşim bu süreç içerisinde başka bir kuruma geçebilirmi?geçebilme hakkı varsa ne yapmalı?bu konuda bize yardımcı olmanızı temenni ederim.
Yeni daimi işçiyim.(kurumdan kuruma nakil)
Mehaba çalışmalarınızda başarı diliyorum.Benim sorum 11yıldır belediyede çalışıyorum.bu sene ki verilen daimi iiçi kadrosu aldım.Ben başka bir belediyeye geçiş hakkımın olup olmadığını öğrenmek istiyorum.not:lise mezunu bilgisayar operatörü.ancak daimi işçi kadrosu verirlirken unvanı olup olmadığını öğrenmek istiyorum.düz daimi işçi yim.
teşekkür ederim.
cevap bekliyoruz
site yöneticileri lütfen kadrolu işçilerin kurum değişiklikleriyle ilgili soruları cevaplayın.
bu sorunlarla karşı karşıya kalan işçi arkadaşları bilgilendirin.bu kanuyla ilgili soruların hiç birine cevap yazmıyorsunuz.en kısa zamanda cevaplarınızı bekliyoruz.
Bu mailler site sanibi tarafından okunmuyorsa kime yazıyoruz
SLm arkadaşlar biraya gelmenin birlikte sesimizi duyurmanın bir yolu yomkudur ALLAH AŞKINA CEVAP BEKLİYORUM DUYARLI ARKADAŞLARIMDAN
Cevap:Sevgili İşçi Kardeşimiz tabii ki gönderdiğiniz sorular okunuyor ve araştırmaya alınıyor.Siz de takdir edersiniz ki size vereceğimiz bilgiler belki sizin için normaldir ama biz bu cevaplarla sizin vebalinizi üstlenmiş oluyoruz.
Bu yüzden iyice araştırıp cevap vermek istiyoruz.Sorularınızın cevaplarının bazen gecikiyor olmasının tek sebebi size vereceğimiz cevapların işinize yarayacak kadar kesin cevaplar olmasını istiyor olmamızdandır.Bu konuyla ilgili gelen cevapların hepsine olmasa da çoğunluğuna cevap olacak türden bir yazımızı kısa bir süre sonra yayınlayacağımızı söyleyebiliriz.
Siz işçi kardeşlerimizden de biraz daha sabretmenizi rica etmekteyiz.
Saygılarımızla,Allah Yar ve Yardımcınız Olsun...
LÜTFEN CEVAP VERİNİZ
YÖNETİCİNİN DİKKATİNE!!!! Sayın site yöneticisi kamuda çalışan daimi işçilerin sizlerden bir beklentisi var . Tayin ve nakil hakkımızın olup olmadığını hususundaki yorum farkları nedeniyle gerçekten bunalmış durumdayız. Lütfen bu konudaki sorulara cevap verirmisiniz? Çünkü kime sorarsak farklı yorumlarla karşılaşıyoruz. Lütfen bu konuya bir cevap verin lütfen Saygılarımla
işçi tayin
belediyede 7 yıllık işçiyin ve son kanuna göre kadrolu işçi oldum başka bir belediyeye tayin ola bilmek için nasıl bir yol izlemem gerekiyor ve acaba işçi tayini ile ilgili bir mevzuat varmı acaba
MTA Becayiş-Balıkesir-İzmir
İzmir mta da çalışan balıkesirli işçi arkadaş varsa becayiş yapılır ilgilenen mail atabilir .
belediye çalişanıyım
1999 yılından beri belediyede çalışmaktayım son yasayla yeni kadro aldım başka bir kuruma nasıl geçiş yapabilirim bana bu konuda yardımcı olabilirseniz beni çok mutlu etmiş olursunuz saygılarımla
DAİMİ İŞÇİNİN NAKLİ KONUSUNDA TAM BİR BİLGİ KARMAŞASI VE EKSİKLİĞİ
MERHABA, BEN İŞÇİNİN NAKLİ KONUSUNDA ÖZELLİKLE MEMUR VE BÜROKRATLARIN İŞÇİ NAKLİ HİÇBİR ŞEKİLDE MÜMKÜN DEĞİLDİR SÖZLERİYLE KARŞILAŞIYORUM.FAKAT GEREK SİZLER GEREKSE SENDİKALAR VE BU İŞİN UZMANLARI (ÖRNEĞİN ALİ TEZEL KÖŞE YAZISINDA KESİNLİKLE İŞÇİLERİN KURUMLARARASI NAKLİNİN MÜMKÜN OLDUĞUNU BU İŞLEMİN MUVAFAKAT YOLUYLA OLABİLDİĞİNİ SÖYLÜYORLAR.)BUNA KARŞIN MEMURLAR.NET.in BU KONUDA KENDİLERİYLE İLGİLERİ OLMAMALARINA RAĞMEN ALİ TEZEL in GÖRÜŞÜNE KATILMADIKLARINI VE KAMUDA ÇALIŞAN DAİMİ İŞÇİNİN KURUMLARARASI NAKLİNİN ASLA MÜMKÜN OLMADIĞINI BELİRTİYORLAR.KISACASI TAM BİR BİLGİ KİRLİLİĞİ.BU BAĞLAMDA BU KONUYU MEVCUT GENELGE YASA MEVZUAT VB.BİR BELGEYE DAYANDIRIRARAK AÇIKLARSANIZ SANIRIM BU KONU ÇÖZÜME KAVUŞACAKTIR .BİZ DAİMİ İŞÇİLER DE ONA GÖRE GİRİŞİMLERDE BULUNABİLELİM.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.
YENİ DAİMİ İŞÇİ KURUMLAR ARASI NAKİL
BEN YENİ DAİMİ İŞÇİ KADROSU ALDIM.BANA ASALETİMİN TASDİK OLMASI İÇİN BEKLEMEMİ SÖYLEDİLER VE KURUMLAR ARASI NAKİLİN ZOR OLDUĞUNU SÖYLEDİLER.BENDE NET BİR BİLGİ ALMAK İSTİYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.BİRDE GERÇEKTEN BİZLERDEDE ASALET TASDİK VARMI.TŞK
ÜNİVERSİTEDEN BAŞKA BİR ÜNİVERSİTEYE NAKİL MÜMKÜNMÜ
SAYIN YETKİLİ, SİTENİZİ HERGÜN SABAH SAAT 08'DE 12'DE BİRDE AKŞAM SAAT 17'DE ZİYARET EDİYORUM. KAMUDA ÇALIŞAN BİZ İŞÇİLER BİR MUHATAB BULAMADIĞIMIZ İÇİN SİZLERDEN KANUNLAR DAHİLİNDE BİLGİ İSTİYORUZ. BEN ÜNİVERSİTEDE ÇALIŞAN KADROLU İŞÇİYİM. BİR BAŞKA İLDEKİ BAŞKA BİR ÜNİVERSİTEYE GİTMEK İSTİYORUM. LÜTFEN KONUYU AYDINLATMA ANLAMINDA YARDIMCI OLURMUSUNUZ SAYGILARIMLA İŞLERİNİZDE BAŞARILAR DİLERİM
a_göktaş
| 11 Mart 2008 Saat
15:40
İŞÇİ TAYİN NAKİL SORUN DEĞİL ANCAK İSTEDİĞİMİZ BAŞKA İLE İLÇEYE GEÇMEK
EŞİMİN YANINA GİTMEK İSTİYORUM EVLİYİM VE BELEDİYEDE ÇALIŞIYORUM EŞİM EVİM BAŞKA İLDE SİZDEN MAAŞIM ARTSINDİYE İSTEMİYORUZ TAYİN NAKİLİ SADECE MAĞDURUZ ŞU AN ÇALIŞTIĞIM BELEDİYEDEN MAAŞ KONUSU YÜZÜNE VEYA ANLAŞAMADIĞIM İÇİN DEĞİL EŞİMİN başka ilde olması nedeni ile istiyoruz bizlere yardımcı olunbir orta yolunu bulun SAYIN BAŞBAKANIMIZ BAKANLARIMIZ ben ünversite mezunu bir bayanım işimde deneyimli çalışkan bir kişiyim aldığım ücret şükürler olsun 750tl benim için çok para nasıl bırakıp istifa edip gideyim eşim asgari ücrete çalışıyor SESİMİZİ DUYUN YARDIMCI OLUN
İŞÇİ NAKLİ KONUSUNDA SENDİKALARI HÜKÜMET NEZNİNDE HAREKETE GEÇİRMELİYİZ.
ARKADAŞLAR,İŞÇİ NAKLİ SORUNU HEPİMİZİN ORTAK SIKINTISI.BEN YAKLAŞIK BİR YILDIR BU KONUYU ARAŞTIRIYORUM.AMA ORTADA İŞÇİ NAKLİ İLE İLGİLİ SOMUT BİR YASA,MEVZUAT,GENELGE.KHK,PERSONEL YASASI VB.BİR BELGE YOK.SADECE SENDİKA TEMSİLCİLERİ,İŞÇİ SİTELERİ,BU İŞLE İLGİLENEN UZMANLARIN İŞÇİ NAKİLLERİN OLABİLECEĞİ YÖNÜNDE GÖRÜŞLERİ MEVCUT.İŞÇİ NAKLİ İLE İLGİLİ ÖRNEKLER OLDUĞU SÖYLENİYOR.AMA BU YETERLİ DEĞİL.BÜTÜN İŞÇİLER (KAMU VE ÖZEL SEKTÖR) 4857 SAYILI İŞ KANUNUNA GÖRE ÇALIŞIYORUZ.AMA KAMUDA ÇALIŞAN DAİMİ İŞÇİLER İÇİN BİR PERSONEL YASASI MEVCUT DEĞİL.BUGÜNDEN İTİBAREN HEPİMİZ BU SORUNUN ÇÖZÜMÜ İÇİN HAREKETE GEÇMELİ BİRLİK OLMALIYIZ.BU SORUNUN YASAYLA GİDERİLMESİ İÇİN HEMEN HAREKETE GEÇMELİ BAĞLI BULUNDUĞUMUZ SENDİKA YÖNETİCİLERİYLE GÖRÜŞEREK BU SORUNUMUZU SENDİKA GENEL MERKEZLERİNE SENDİKA GENEL MERKEZLERİ DE BAĞLI BULUNDUKLARI KONFEDERASYONLARA (TÜRK-İŞ,HAK-İŞ,DİSK.KESK vb.)SORUNLARIMIZI İLETMELİ KONFEDERASYONLARDA; HÜKÜMET YETKİLİLERİYLE GÖRÜŞEREK BU ÖNEMLİ PROBLEMİN ÇÖZÜLMESİ İÇİN GİRİŞİMLERDE BULUNMALIDIRLAR.YOKSA BİREYSEL OLARAK SIZLANMAK ŞİKAYET ETMEK MESAJ GÖNDERMEK SORUNUN ÇÖZÜLMESİ İÇİN HİÇBİR FAYDA SAĞLAMAZ.ARKADAŞLAR,BUGÜNDEN TEZİ YOK BAĞLI BULUNDUĞUMUZ İLİN SENDİKA BAŞKANLARI VE YÖNETİCİLERİYLE BU KONUYU GÖRÜŞEREK ,KONUNUN SENDİKA GENEL MERKEZLERİ VE KONFEDERASYONLAR ARACILIĞI İLE;HÜKÜMET YETKİLİLERİNE İLETİLMESİNİ VE BU ÖNEMLİ SORUNUN BİR AN ÖNCE ÇÖZÜME KAVUŞMASI İÇİN HAREKETE GEÇMELİYİZ.
kurum değiştirme
kurum değiştirme ile ilgili açıklamalarınızı sabırla bekliyoruz
bu sıkıntı ile ilgili bir çalışma varmı
inşallah hayırlı bir haber verirsiniz kısa zamanda
çalışmalarınızda başarılar
k.k
| 17 Mart 2008 Saat
15:13
boşuna uğraşmayın..
arkadaşlar ben bu konuyu çok araştırdım bu konu ne kanunen nede uygulamada gerçekleşmesi imkansız.ancak bu konuda kanuni düzenlemeler yapılmasıyla mümkün olabilir.bu konuda torpil bile işlemiyor.emsal teşkil eder diye...iskide çalışıyorum memleketim balıkesire gitmek istiyordum ama olmadı.size tavsiyem kanuni düzenleme yapılmadan bu olayın gerçekleşmesi olanaksız
doğru
korhan acartürke katılıyorum.kurum değiştirmenin tek yolu kanuni düzenlemeler yapılmasıdır.
k.k
| 19 Mart 2008 Saat
09:16
NAKİL HAKKI
KAMU KURUM VE KURULUŞLARINDA ÇALIŞAN MEMUR PERSONELİN ÇALIŞTIĞI KURUMUN KAPANMASI,ÖZELLEŞMESİ ,AİLEVİ DURUM GİBİ NEDENLERLE NAKİL HAKKI OLMASINA KARŞIN AYNI ŞEKİLDE KAMUDA ÇALIŞAN DAİMİ İŞÇİLERİN ÖZELLEŞTİRME,KAPANMA VE BUNUN GİBİ NEDENLERLE İŞÇİ ÇALIŞTIRAN DİĞER KAMU KURUM VE KURULUŞLARINA YATAY GEÇİŞ HAKKI VERİLMEMESİ ANAYASANIN EŞİTLİK İLKESİNE AYKIRI DEĞİLMİDİR.BU KONUDA AÇILMIŞ BİR DAVA VARMIDIR?VARSA KARARINI BİLDİREBİLİRMİSİNİZ.SAYGILAR
işçilerin kurum değiştirmesi
işçilerin kurum değiştirmesi ile ilgili açıklama henüz yapılmadı daha çok bekleyeceğizmi
kurum değiştirme ile ilgili bir yasal çalışma varmı
lütfen bir cevap verin sabır kalmadı
ALLAH hepimizin yardımcısı olsun
k.k
| 27 Mart 2008 Saat
15:31
)) kanun?hangisi.
Evet gömül isterki kanuni ve en doal hakla olsun.Ama bu konuda bende araştırma yaptım.işin açıkcası bu işin ustası olan bile bilmiyor.kimi olur diyor,kimi olmaz.kimi ita karşılıklı itaamirlerin onayı ile oluyor denildi.mesela A kurumda çalışıyorsunuz.B kuruma gececeksiniz.Bkurumun ita amiri ile uzlaşacaksın seni isteyecek.Akurumun ita amiride seni göndemeyi kabul edecek.yani bunun kanunla yada bakanlıkla alakası yok.sadece paslaşma.:))tabiiki budaa az torpille oluyor arkadaşlar.ben bukadar araştırmanın neticesinde en son bu neticeye vardım.siz nedersiniz.
sulama birlikleri
sulama birliklerinde çalışan daimi işçiler başka bir kuruma geçebilirmi
umut
| 31 Mart 2008 Saat
13:45
işçilerin kurum değiştirmesi
ben kamu kuruluşunda çalışmaktayım . şuan aldığım bir üçret var. kurum değiştirdiğim zaman sözleşmeme göre bu üçreti neye göre alacağım ? geçeceğim kurum ile şuan ki kurum aynı iş kolunda değil burada bir karışıklık olacak . bunun için işçilerin kurum değiştirmesinin zor olacağını düşünmekteyim.
m.v
| 31 Mart 2008 Saat
16:57
işçilerin kurum değiştirmesi
benim nişanlım belediyede işçi olarak çalışıyor ve 2 ay önce kadro aldılar.bu geçici işçilerin kadroya geçirilmesi hakkından dolayı.benim sorum nişanlım başka bir ildeki belediyeye işçi olarak geçiş yapabilirmi?
Ynt: Kamu İşçilerinin Kurumlararası Geçişi İle İlgili Sorular
belediyede 9 yıllık işçiyim. ve son kanuna göre kadrolu işçi oldum . Ziraat Mühendisiyim.başka bir belediyeye tayin ola bilmek için nasıl bir yol izlemem gerekiyor ve acaba işçi tayini ile ilgili bir mevzuat varmı? İki Belediye Başkanının muvafakatname vermesi yeterli olur mu? Bilgilendirirseniz çok memnun olurum. Saygılarımla,
kurumlar arsı geçiş
slm ben sulama birliklerinden birinde 2 senedir çalışmaktayım bu sene kadrolu işçi oldum kurumlar arası geçiş yapmak istiyorum mümkünmü nasıl???
işçilerin kurum değiştirmesi
kamuda çalışmakta olan işçiler (örneğin Köy Hizmetleri, Karayolları ) diğer illere tayin olabilmektedir. Fakat çalışmakta olduğu kurumdan başka bir kuruma yerdeğiştirme olayı bulunmamaktadır. Belediyelerde çalışan kadrolu işçi personelin diğer belediyelere tayini oluyormu bunu merak etmekteyim . Çünkü sanırım her belediyede sendika yok. Hiç bir hak kaybı olmadan belediyeler arası tayin oluyormu?bilen arkadaşlar varsa cevap verirse sevinirim.
özürlü işcilerde kurumlar arsı geçiş yapabilirmi
ben burdur kemer belediyesinde özürlüişci olarak çalışmaktayım başka bir kuruma özürlüişciolarak geçme imkanım varmı yada neleryapmam gerkmektedir saygılarımla
BELEDİYEDEN BELEDİYEYE GEÇİŞ
Mehaba çalışmalarınızda başarı diliyorum.Benim sorum 12 yıldır belediyede çalışıyorum.bu sene ki verilen daimi iiçi kadrosu aldım. Ben başka bir belediyeye geçiş hakkımın olup olmadığını öğrenmek istiyorum. "usta başı" daimi işçi yim.
teşekkür ederim.
kurumlar arası geçiş
slm ben kadastro müdürlüğünde yeni yasa ile daimi içşi statüsünde çalışan biriyim benim sormak istediğim şey diğer başka bir kamu kurumuna nakil hakkımızın olup olmadığı çünkü bazı büyüklerimiz var diyor bazı büyüklerimiz yok diyor bu işin yasal boyutu nedir bilgilendirirseniz seviniri şimdiden teşekkürler
h.d
| 07 Nisan 2008 Saat
11:38
belediyeden belediyeye geçiş
ben daimi işçi satatüsünde ilçe belediyesinde çalışmaktayım. evlendim ve eşim aynı ilin bir diğer ilçesinde özel şirkette çalışıyor. arada 2 saatlik yol var. ordaki belediyeye geçiş yapma imkanım varmı. MYO büro yönetimi bölümü mezunuyum. fen işleri bölümünde kalifeyeli bir elemanım. lütfen soruma cevap verin. çok önemli gerçekten
slm
kurum değiştirme ile ilgili neden bir cevap vermiyor site acaba
kurum değiştirme ile ilgili bir çalışma mı var onun için mi bekleniyor lütfen bir cevap verin duyun sesimizi
fatih
| 07 Nisan 2008 Saat
17:27
Yaş İşti ; Ya Eş....
Slm site sakinleri ve sahipleri evt güzel bir site dertlerini dökme fırsatı bulduğun bir yer..buraya kadar güzel ama verilen cevapları uygun bulmuyorum belki bizler için sesizimizi duyurmamız için bu siteyi yapmanız bile büyük incelik tşk ediyoruz ama ya kununlar farklı okudumuz soruşturduğumuz yada anlayış farkı var yada şerbete göre şurup var bilemiyorum tek bildiğimiz beynimizin karıştığı,umutlarımızın ne yeşerdiği ne de tükendiği ..yan tarfta kurumlar arası yerdeğiştime ile ilgi metinde nakil işinin muafakat olursa kolay olduğu belirtilmekte..Bu verdiğiniz yanıtla insanları umutlandırıyorsunuz.Çünkü Çok büyük güç olmayınca talep dilekçemizi bile kabul etmiyorlar bırakın muaffakatı prosüdür istiyorlar ne nane ne maydanoz anlamıyorum.1998-2008 yılları arasında işçi olarak görev yaptım şuan sadece isim olarak anlamı olan başka bir faydası olmayan kadroyu bende aldım .Ama nafile ne kadro ne de sendikalar bir işe yaramıyor .Hepsi boş ..Siyasi güce sahipsen bunların önemi tabiki var ama sahip değilsen...sadece bir sıfattan ibaret..Ben pes ettim 10 yıllık emeğimi bırakıyorum.BU defada tazminat ttı işsizlikti bir sürü sorun pnrosüdür ..Hani benim emeğimin karşılığı,hani benim yıprandığım yıllar kolay mı gelindi bu yere kolaymı kazanıldı bu iş tecrübeleri hani benim haklarım.hani benim haklarımı savunacak sendikam hani benim yenen haklarımı savunması için meclise gönderdiğim vekilim hani nerde ??? Hak nerde hukuk nerde adalet nerde ?? Sadece günümüz büyükleri için demiyorum yıllardır bu kangreni çözen niye çıkmamış.neden El altından yürütülüyor bu işler..Neden göz yumuluyor neden yasada açıkca belirtilmiyor yada belirtilmesi için vekillerimiz ağzını açmıyor...yazzsak ne olacak msj atsak ne olacak faks çektik ne oldu.Tırtlamıyorlar bile, herkes mesaisini kolay yönden doldurmaya bakıyor Rabbime havale ediyorum dündekileri bugündekileri biz işçileri böyle mağdur edenleri işimizi bırakmak zorunda bırakanları Rabbime havale ediyorum
başka kuruma geçiş
sayın site yöneticileri ben türkiye elektromekanik sanayi anonim şirketinde çalışmakta olan bir elektrik bekım işçisiyim(TEMSAN AŞ ) enerji bakanlığına bağlı geçici iken kadro aldım 4. seneye girmiş bulun maktayım çalışma yılı olarak.kurumumuz yanlızca ankarada genel müdürlük ve diyarbakırda imalat fabrikası olarak iki ilimizde var türkiye geneli olarak ya ankarada calışacaz yada diyarbakırda başka alternatifimiz yok ben d.s.i ve eüaş veya teiaş(enerji bakanlığına bağlı kururmlar ) gibi kurumlara geçiş yapmak istiyorum yapa bilirmiyim nasıl yoldan geçmeliyim yardımlarınız için şimdiden teşekürler.Not:daha önce bizim kurumdan geçiş yapan varmı diye sorduğumuzda idarecilerimiz yok olmamış artı işçilerin öyle bir şansıda yok diyorlar.
işçiye nakil varmı ?
arkadaşlar hakkaten işçiye nakil varmı yokmu tam bi muamma. belediyede geçici işçiydim ve son kadrodan dolayı daimi işçi statüsüne geçtim. başka bir kuruma geçebilirmiyim diye günlerdir yoğun bir girişimde bulundum şeçitli sitelerde sorular sordum görüş alış verişinde bulunduk ve sonuç olarak kimisi var diyo kimisi yok olmaz öle şey diyo kimi kanuni düzenleme diyo bazıları adamın varsa olur diyo yani sağlıklı bi cevap alamadım.
sevgili yönetici arkadaşlar ve işçi kardeşler bu konuda yani işçinin kurum değiştirebilmesi hakkında sesimizi duyurup en azından gündeme getirmemiz gerekiyor bence. yönetici arkadaşlardanda tabiki yardımcı olmalarını bekliyoruz bizlere.
ayrıca son günlerde bide şöyle bir söylenti dolaşıyo şu son verilen kadrolardan dolayı özellikle belediyelerdeki daimi işçi sayılarında çok fazla artış olduğu ve belediyelerden nakil yolu ile işçi ihtiyacı olan diğer kurumlara geçiş olabileceği yönünde.
banada bayağı mantıklı bi düşünce olarak geliyor. Çünkü Belediyelerin çoğu şuanda mevcut memur ve işçi maaşlarını bile veremiyolar veya çok zor veriyolar. nakil olayı olduğu taktirde hem belediyeler rahatlar hemde belediyede maaş alabilecekmiyiz aceba bu ay diye bekleyen biz işçiler bi nebze rahat etmiş oluruz. arkadaşlar yorumlarınızı bekliyor tşk ediyorum...
işçi nakilinde düzenleme istiyoruzz
ÖZET: 5286 sayılı Köy Hizmetleri Genel Müdürlüğünün Kaldırılması sebebiyle anılan kurumda görevli işçilerin nakline ilişkin (18.10.2005 /15351)
13/01/2005 tarihli ve 5286 sayılı Köy Hizmetleri Genel Müdürlüğünün Kaldırılması ve Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılması Hakkında Kanunun Geçici 1 nci maddesinin (a) fıkrasından bahisle, mahalli idare personeli olan işçilerin başka mahalli İdarelere nakli hususunda Devlet Personel Başkanlığı görüşünün sorulduğu ilgi yazı İncelenmiştir.
Bilindiği üzere; 22/05/2005 tarih ve 4857 sayılı İş Kanununun 2 nci maddesinde "'Bir iş sözleşmesine dayanarak çalışan gerçek kişiye işçi, işçi çalıştıran gerçek veya tüzel kişiye yahut tüzel kişiliği olmayan kurum ve kuruluşlara işveren ..." denileceği belirtildikten sonra "...işçi ile işveren arasında kuruları ilişki..." iş ilişkisi olarak tanımlanmış, işyeri ise ''...işveren tarafından mal veya hizmet üretmek amacıyla maddi olan ve olmayan unsurlar ile işçinin birlikte örgütlendiği birim..." olarak belirlenmek suretiyle, iş ilişkisinin; işçi ile gerçek kişi ya da tüzel kişiliği olan veya olmayan belirli bir kurum ve kuruluş ile kurulan sözleşmeye dayalı özel bir ilişki olduğu ifade edilmiştir. Bu tanımlamaya göre iş ilişkisinin unsurları olan işçi,işveren ve işyerinden herhangi birinin İş Kanununda belirlenen istisnalar dışında değişmesinin, iş ilişkisinin içeriğini değiştireceği ve bu değişikliğin hukuki sonuçları da olacağı açıktır.
Diğer taraftan 5286 sayılı Kanunun Geçici 1 nci maddesinin (a) fıkrasında ise devir konusu düzenlenmiştir. Buna göre Köy Hizmetleri Genel Müdürlüğü taşra teşkilatının kadro ve pozisyonları İle personelinin İstanbul ve Kocaeli illerinde Büyükşehir belediyelerine, diğer İllerde ise İl özel idarelerine devredileceği hüküm altına alınmak suretiyle hem devir işlemine kanuni dayanak temin edilmiş hem de söz konusu mülga Genel Müdürlük personelinin devredileceği kamu kurumları açıkça belirtilmiştir. Söz konusu düzenlemenin kanunla yapılması, nakil işleminin mevzuatta dayanak olmaksızın yapılamayacağının da göstergesidir.
Bunlara İlave olarak 26 Ocak 2002 tarih ve 24652 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 7 seri No’lu 2002 Mali Yılı Bütçe Uygulama Talimatının 5.3. maddesinde "...mevcut personel yasalarında sürekli işçilerin kurumlararası nakline ilişkin bir düzenleme yer almadığından, kurumlararası işçi nakli mümkün değildir. Bu nedenle, kamu kurum ve kuruluşlarınca kurumlararası işçi nakli talebinde bulunulmaması gerekmektedir." hükmüne yer verilerek konuya açıklık getirilmiştir.
Yukarıdaki hükümler çerçevesinde; bir yandan işçi statüsünde personelin başka kamu kurum ve kuruluşlanna nakline ilişkin mevzuatımızda yetki veren bir düzenleme bulunmaması, diğer yandan 4587 sayılı İş Kanunu çerçevesinde İşveren ve işyeri değişikliğini içeren nakil işleminin iş ilişkisinin içeriğini esastan değiştirecek olması sebebiyle yasal mevzuat düzenlemesine İhtiyaç göstermesi ile devir işleminin dahi ancak 5286 sayılı Kanunun Geçici 1 nci maddesinin açık hükmüne dayanılarak yapılabilmesi ve bunlara ilave olarak 2002 Mali Yılı Bütçe Uygulama Talimatı hükümleri ile mevcut personel yasalarında düzenleme yer almadığından kurumlararası işçi naklinin mümkün olmadığının belirtilmesi hususları da dikkate alınarak, mahalli idare personeli olan işçilerin başka bir mahalli idareye naklinin yasal mevzuat düzenlemesi yapılması halinde İmkan dahiline girebileceği mütalaa edilmektedir.
kurum değiştirme
Sayın yetkili
çalışmalarınızı yakından takip ediyor ve başarılarınız devamını diliyorum.
ben de üniversitede geçici işçi statüsünde çalışırken daimi işçi kadrosu aldım kurum değiştirmek istiyorum ama kime sorduysam herkes farklı bir yorumda bulundu. lütfen bu konuyu irdeleyi bizi bilgilendirmisiniz Ekte bir kanun maddesi yazıyorum.
İşçinin naklinin olup olmadığı çok sorulan bir soru olduğu için, 26 Ocak 2002 tarih ve 24652 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 7 seri No’lu 2002 Mali Yılı Bütçe Uygulama Talimatının 5.3. maddesinde bu konuya değilmiştir. Eski bir mevzuat düzenlemesi olmasına rağmen, ilgisi nedeniyle bu tebliğdeki hükmü buraya alıntılıyoruz. Hüküm şu şekildedir:
"...mevcut personel yasalarında sürekli işçilerin kurumlararası nakline ilişkin bir düzenleme yer almadığından, kurumlararası işçi nakli mümkün değildir. Bu nedenle, kamu kurum ve kuruluşlarınca kurumlararası işçi nakli talebinde bulunulmaması gerekmektedir
nakil geçiş
ben edikli belediyesinde çalışmaktayım işçi kadrosu aldım eşimde okulda çalışmakta bende milli eğitim kadrosuna geçebilirmiyim nakil geçebilirmiyim
Belediye İşçisi Kurum Değiştiremezmi ????
2.2.1.1.3 Sürekli İşçi Kadrolarına İlişkin İşlemler
2.2.1.1.3.1 Kadro İhdası
Kurum ve kuruluşlar, kanunla, milletlerarası anlaşmalarla veya yıllık programlarla kurulması veya genişletilmesi öngörülen ve işçi istihdamı zorunlu olan hizmet birimleri için ihtiyaç duydukları sürekli işçi kadroları için ihdas talebinde bulunmaktadırlar. Devlet Personel Başkanlığının görüşü üzerine Maliye Bakanlığınca ihtiyaç oranında sürekli işçi kadrosu vize edilmektedir.
Mahalli idarelere sürekli işçi kadrosu ihdas edilebilmesi için, yeni kurulan birimler ile yeni satın alınan araç ve makineleri ve toplu taşım araçlarının bulunması gerekmektedir. Bu idarelerde sürekli işçi çalıştırılması, Devlet Personel Başkanlığının olumlu görüşü üzerine İçişleri Bakanlığının vizesine tabi bulunmaktadır.
2.2.1.1.3.2 Kadro Değişikliği ve Aktarımı
Mahalli idareler dışındaki kurumlara vize edilmiş bulunan sürekli işçi kadroları, Devlet Personel Başkanlığının görüşü üzerine Maliye Bakanlığınca başka unvanlı sürekli işçi kadroları ile değiştirilmekte, birimler ve kurumlararası aktarmalar da aynı usulle yapılmaktadır. Bu işlemlerde süre sınırlaması bulunmamaktadır.
Sayın Hocam benim bu cümleden anladığım mahhali idareler dışındaki işçiler hariç diyo yani belediyeler dışındaki işçilerinmi kurum değiştirme şansı var. lütfen görüşlerinizi bildirimisiniz sayın hocam.
işçiyiz ama insanız
değerli hükümetimizden bizim sesimizi duymamaktan gelmemesinini istiyoruz konuya açıklık getirmesini isteriz ayrıca aliağa belediyesinden zaraya gelmek isteyen varsa becayiş olarak değişelim 545 914 2889
slm
kurum değiştirmekle ilgili bir açıklama yapacakmısınız yapacaksanız ne zaman yapacaksınız
k.k
| 22 Nisan 2008 Saat
11:33
belediye işçisi nakli varmıııı ???????
mrb. sevgili hocam tekrar tekrar aynı şeyleri yazıp burda o değerli vaktinizi almak istemiyorum. işçinin nakli varmı belediye işçileri kurum değiştirebiliyormu. bu konu hakkında tatmin edici bi cevap verebilirseniz bizlere gerçekten çok memnun edersiniz bizleri hakkaten bi bilinmeyen içerisindeyiz.ve birilerinin bizlere yol göstermesini çok istiyoruz. tşk ederim.
e.hükümlüyüm belediyede çalışıyorum kadro aldım
bakmakla yükümlü olduğum annem yaşlı hasta gelemiyor ben başka şehirde tayin gidebilirmiyim belediyeye yani
teşşekürler .e hükümlü olarak hakkım varmı tayin için.işçiyim.kadrolu
işçiye nakil varmı ?
arkadaşlar hakkaten işçiye nakil varmı yokmu tam bi muamma. belediyede geçici işçiydim ve son kadrodan dolayı daimi işçi statüsüne geçtim. başka bir kuruma geçebilirmiyim diye günlerdir yoğun bir girişimde bulundum şeçitli sitelerde sorular sordum görüş alış verişinde bulunduk ve sonuç olarak kimisi var diyo kimisi yok olmaz öle şey diyo kimi kanuni düzenleme diyo bazıları adamın varsa olur diyo yani sağlıklı bi cevap alamadım.
sevgili yönetici arkadaşlar ve işçi kardeşler bu konuda yani işçinin kurum değiştirebilmesi hakkında sesimizi duyurup en azından gündeme getirmemiz gerekiyor bence. yönetici arkadaşlardanda tabiki yardımcı olmalarını bekliyoruz bizlere.
ayrıca son günlerde bide şöyle bir söylenti dolaşıyo şu son verilen kadrolardan dolayı özellikle belediyelerdeki daimi işçi sayılarında çok fazla artış olduğu ve belediyelerden nakil yolu ile işçi ihtiyacı olan diğer kurumlara geçiş olabileceği yönünde.
banada bayağı mantıklı bi düşünce olarak geliyor. Çünkü Belediyelerin çoğu şuanda mevcut memur ve işçi maaşlarını bile veremiyolar veya çok zor veriyolar. nakil olayı olduğu taktirde hem belediyeler rahatlar hemde belediyede maaş alabilecekmiyiz aceba bu ay diye bekleyen biz işçiler bi nebze rahat etmiş oluruz. arkadaşlar yorumlarınızı bekliyor tşk ediyorum...
kötü de olsa bir cevap verseniz artık
lütfen ne yapmam gerektiğini söyleyebilirmisiniz. illa belediye değil daimi işçi satüsünde işçi çalıştıran her yer olabilir. sadece nasıl bir uğraşa gireyim yada olmayacak deyip hiç uğraşmayayım mı bi yol gösterirseniz sevinirim.
Gariban işçi
İşi bıraktım evlilik dolayısyla kadromu iptal ettirmemek için varsayalım süresiz çıkış aldım diyelim Peki ozaman 1 ağustos itibari ile yeni çıkan SG Yasası ile kazanılmış hakkım olan tazminatımında kayşbedersem ne olacak..Nakilm olmayacak Allah rızası için bilgi verecek bir Allahın kulu yokmu yaa.Ayrıca Aslan kardeşim siz nerden duydunuz bu söylentiyi,%1 de olsa emin mi duyduğunuz yer Bunun vebali kimin üstüne kalacak....gerekli yerlere gaskta çektik ama bırakın önerge olarak kabul görmeyi,hazır dilekçeme cevap alamadım.Nereye kime soracağız
ZEYNETİ ALTINKAYNAK
| 25 Nisan 2008 Saat
14:08
özelleştirme idaresinde olan kurumdan başka kuruma geçmek
ben eskişehir şeker fabrikasında daimi işçi olarak çalışmaktayım.fabrikamız ekim 2007 de özelleştirme idaresine devredildi.özeelleştirme idaresinde olan bir kamu kurumundan herhangi bir kamu kurumuna işçi olarak geçebilirmiyim.başka il de olabilir. mesala eskişehirden adapazarına başka kuruma ..
BELEDİYEDEN BELEDİYEYE İŞÇİ YATAY GEÇİŞ
sayın hocam.
belediyeden belediyeye işçi olarak yatay geçiş yapabilir miyim? cevabınızı beklıyorum
BELEDİYELER ARASI İŞÇİ NAKLİ
7 YILDAN BERİDİR BELEDİYEDE ÇALIŞMAKTAYIM SON DÜZENLEMELER İLE DAİMİ İŞÇİ KADROSUNU ALDIM. BENDE DİĞER ARKADAŞLAR GİBİ BAŞKA BİR BELEDİYEYE GEÇMEK İSTİYORUM VE TAM OLARAK BİR CEVAP BULAMADIM. SON OLARAK TÜRKİYE BELEDİYELER BİRLİĞİNİN MART 2008 VE 719 SAYILI DERGİSİNİN 31.Cİ SAYFASINDA BULUNAN VE MUSTAFA DÖZNMEZ TARAFINDAN YAZILMIŞ OLAN IV MADDEDEKİ YAZISINDA KOLAYLIKLA NAKİL OLA BİLİNECEİ VE NAKLİN OLMASI İÇİN SADECE BİR PROTOKOLUN YETERLİ OLACAĞI YAZILMAKTADIR. BU DOĞRULTUDA NASIL BİR PROTOKOL OLMASI GEREKİYOR ACABA
kurumlar arası yer değiştirme
ben 2004 yılından beri Dikili Belediyesinde çalışmaktayım şu an kadrolu işçiyim.Okul öncesi öğretmenliği mezunuyum belediyeden milli eğitim kurumlarına öğretmen olarak görev yapabilirmiyim.teşekkürler
kurum değiştirme
belediyede işçi kadrosunda elektrik teknisyeni olarak çalışmaktayım başka belediye harici bir kurumdan istek yapılsa kurum kabül edince başka kuruma geçebilirmiyim şimdiden cevap için teşekkürler
bilgi
ben geçici işçi statüsünden daimi işçi statüsüne geçtim.şimdi ise yine aynı ilin bayıdırlık ve iskan müdürlüğüne geçmek istiyorum. nasıl geçebilirim.
Neden olmuyor?
İl Özel İdaresinde işçi olarak çalışmaktayım. yazılı başvurularla çeşitli kamu kuruluşlarına tayin hakkımın olup olmadığını sorduğumda olmadığı söyleniyor; fakat hiçbir kanun veya yönetmelik maddesi örnek gösterilmiyor. Böyle olunca da benim gibi tüm işçi arkadaşlarmın kafası karışmış oluyor. En azından tayinimiz olmuyorsa bile neye dayanarak olmadığını bildirirseniz zihinlerimiz aydınlanmış olacak ve buna göre yolumuzu çizebileceğiz. Teşekkürler
Hakan - Düzce
| 09 Mayıs 2008 Saat
08:52
kamuda çalışan daimi işçi kurumlar arası nakil
5620 sayılı kanun kapsamında bir belediyede daimi işçi kadrosuna atandım. çeşitli nedenlerden ötürü kurum değiştirmek istiyorum. kamuda çalışan daimi işçi başka kuruma geçebilirmi geçebilirse nasıl geçer hangi yolları izlemesi gerekir ? en kısa zamanda cevaplamanızı ümit eder çalışmalarınızda başarılar dilerim.
Eş durumundan dolayı tayin
ben İl Özel İdaresinde daimi işçi olarak çalışmaktayım.Eşim Kamu Bankasında çalışmakta,eşimin başka bir İle tayini söz konusu olduğundan dolayı tayinimin çıkıp çıkamayacağını öğrenmek istiyorum.Bu konu hakkında bilgilerinizi bekliyorum.
nakil işlemleri
bizler özel idare birlikleri bünyesinde kurulan sulama birlik personeliyiz sulama birliklerinde çalışan işçilerin başka bir kuruma geçişi için uygun bir mevzuat ve yasa genelge bulunuyormu örnegin birlik personeli bir başka belediye yada kuruma nasıl geçiş yapar saygılar iyi çalışmalar
işçilerde kurum değiştime varmı kardeşim
çok adaletsiz bir tavır memura var işçiye yok biz bu ülkenin vatandaşı değilmiyiz.her zaman seyahat etmek zorundamıyız yokmu derdimize çare bulacak birileri.
EŞ DURUMUNDAN TAYİN OLMAK İSTİYORUM
ESKİ KÖY HİZMETLERİ PERSONELİYİM KÖY HİZMETLERİNİN ÖZEL İDAREYE DEVR EDİLMESİNDEN SONRA EŞ DURUMUNDAN TAYİN OLAMIYORUM 3 YILDIR EŞİMDEN AYRIYIZ 2 ÇOCUĞUMLA BAŞKA İLDE YANİ BURDUR DA KALIYORUM YA LÜTFEN RİCA EDİYORUM YAZIK DEĞİLMİ BENİM ÇOCUKLARIMA EŞİME BANA LÜTFEN BENİM GİBİ OLANLAR NEREDESİNİZ NEDEN BİZLERİ KİMSE DİKKATE ALMIYOR BİZ TÜRK VATANDAŞI DEĞİLMİYİZ YA EŞİM BU VATAN KORUMAK İÇİN ÇALIŞIYOR LÜTFEN ARTIK SESİMİZİ DUYUNNNN ARTIK GÜCÜM YETMİYOR ÇOCUKLARIM KÜÇÜK NEDEN BABADAN AYRI SORUNLU GÜNLER YAŞASINLAR BİZ VE BİZİM GİBİ OLANLAR LÜTFEN SİZLERE SESLENİYORUM
becayiş
slm işçi kardeşlerim bende aynı dertten müzdaribim.tayin istiyorum eşimden ayrıyım.devletimize sesleniyorum aile düzenimiz bozuldu. yardımcı olun lütfen bilgi verin site yöneticileri işçilerin tayini olacakmı ben böyle bir çalışmanın olduğunu duymuştum ama kimse kesin bişey söylemiyor.Bu ARADA KASTAMONUDAN -MERSİNE BECAYİŞ YAPMAK İSTEYEN VARMI? BEN KASTAMONUYA GİTMEK İSTİYORUM MERSİNE GELMEK İSTEYEN ARKADAŞLAR KASTAMONUDAN........
tedaş ehtip usta
sayın arkadaşlarım emekliligime üç buçuk yıl kaldı komple başkent elektrik satılıyor veya peşkeş neyse yecek ekmegimiz varsa yeriz benim istegim şerefli bir kurum yani üç yılım sizlerden talebim yönlendirmeniz ben 25 yılımı avustos ayında dolduruyorum özelde calişmaktansa ne yapabilirim
amacım eleştiri degil mahrumiyet ben yıllarımı verdim bu devlete yagmurlarda daglarda gecirdim arızaları bulmak için bu devlet tek kelime konuşmuyo bizim için ne devlet ne sendikalar ne lur birica yatay geçiş olabilirmi işçilerde 1475 kadroluyuz bilgi verirsesniz teşekürler
bizde bu vatanın evledıyız işçiyiz.
bizler bu devletin işçileriyiz üvey evlatları değil kurum satılır olan işçiye olur memura dukunan yok haa maaşlarımız memur maaşlarından fazlaymış doru bir 10 yıl kadar önce öleydi . şimdi ise inanın bana aynı işi yapmamıza hatta onlardan daha fazla calışmamıza karşın memur maaşları bizimkinden yüksek
burdan ilgililere sesleniyorum en önemli sıkıntımız madem kurum satılıyor bizlerde başka kuruma yatay geçiş yapabılelim işten cıkarılma korkusu, emekli olamayacagım korkusu, alile vede kendi piskolojımızı olumsuz yönde etkilemektedir. iş şevkimiz kırılmaktadır. tüm işçi kardeşlerimiz ALLAHA emanet olun sandıkda elinizi vijdanınıza koyun.
slm
belediyede daimi işçiyim köy hizmetleri kara yollarına veya herhangi bir yere yatay geciş yapabilirmiyim
kurumlar arası geçiş
mrh bende 5620 sayılı kanunla daimi işçi statüsüne geçtim aynı ilde farklı bi kuruma geçiş yapabilirmiyim nasıl geçebilirim
özürlü devlet işçisinin atanması
ben izmir tedaşta özürlü devlet işçisi olarak çalışmaktayım . durumum büro işçisi. ben aslen adanalıyım . sormak istediğim adana tedaşa tayin olabilmem için karşı kurumda özürlü personel açığı olması gerekiyor mu ? bu şart mı ? Başka bir yolu var mı ?
sorunumuz ortada....
evet sorunumuz ortada hepimiz daimi işçiyiz... belediyede çalışıyoruz... ama nakil yaptıramıyoruzz... sizin bu konuyla ilgili cevabınız yokkkkk.... yazzsak bile yazmakla kalıyor... ya SESİMİZİ DUYURUN YA DA CEVAP VERİN...
AYLİN A.
| 06 Haziran 2008 Saat
16:10
kadro aldık ama
2001 yılından bu yana belediyede çalışmaktayım bende daimi işçi kadrosu aldım.Fakat kadroyu aldıktan sonra hangi yasal haklara sahip olduk hiçbir bilgimiz yok.En önemlisi başka belediyeye yada kuruma geçiş hakkımızın olup olmadığını bilmiyoruz olumlu veya olumsuz bir cevap verirseniz beni ve tüm arkadaşları mutlu edersiniz.Şimdiden teşekkürler SAYGILARIMLA
terfi
2005 kamu dairesinde işçi olarak başladım meslek lisesi motor mezunuyum kalifiye işçi olarak çalışıyorum yüksek okulu bitirdim makine bölümü boş olan teknisyenlik kadrosuna müracat ettim iki sefer red cevabı aldım normalde şuan ünvanım tekniker beraber başladığımız arkadaşlarımızda ilk işe girişte teknisyen olarak başlayanlarda var ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim.selamlar
kurum değiştirme
ya benim anlamadığım birisi neden bir cevap yazmıyor bu konuyla ilgili. olmuyor işte o yüzden cevap yazılmıyor ben cevap veriyorum. kesinlikle daimi işçilerin geçiş hakkı yok mahalli idarelere sordum ben ama alt komisyonda konuşulan bir yasa var. kadrolu kadrosuz ayrımı kalkacak denildi başbakanın isteğiylede bu döneme yetişecekmiş biraz daha sıkalım dişimizi arkadaşlar elimizden ne gelir..
geçici
selam.ben belediyede şöför kadrosundayım.3 yıldır valilik oluruna istinaden ihtiyaca binanen 24 saat gün aşırı 112 acilde nöbet tutmaktayım.benimgibi çalışan arkadaşların akibeti ne olacak.
daimi işçi
ben beledıyede daimi işçi olarak calışmaktayım ben kurum degıştırmek ıstıyorum beledıye den bayındırlık ve ıskan müdürlüğüne gecış yapmak ıstıyorum bunun ıcın neler yapmalıyım cevap verırsenız sıze hep duacı olacam
BECAYİŞ
ARKADAŞLAR KASTAMONU İL ÖZEL İDAREDEN MERSİN İL ÖZEL İDAREYE GEÇMEK İSTEYEN VARSA BECAYİŞ YAPABİLİRİZ.EŞİM KASTAMONUDA ÇALIŞIYOR İLGİLENEN VARSA LÜTFEN YARDIMCI OLUN.MERSİN İL ÖZEL İDARESİNE GEÇMEK İSTEYEN ARKADAŞLAR BURDAN YAZIN.BEKLİYORUM.
memur kadrosuna geçiş
2000 yılından itibaren Yalova Belediyesinde işçi kadrosunda çalışmaktayım. işçilikten memur kadrsouna geçmek istiyorum bu mümkünmü. ( açık öğretim okuyorum ) Bu konu hakkında bilgi verebilirmisiniz. Sagılarımla
eğitim
ben antalya orman bölge müdürlüğünde eski hükümlü daimi işci olarak çalışmaktayım meslek yüksek okolunu kazandım bölümüm çok güzel okumak itiyurum okulumun olduğu yerdede orman dairesi var.acaba tayin olabilirmiyim okulumun olduğu yere.eğitim hakım engelene bilirmi.beni konuda aydınlata bilirmisiniz. şimdiden teşekür ederim...
nakil
sayın hocam 7yıldır belediye de calışmaktayım bu sene kadrolu odk ve kültür trizim bakanlıgına baglı kütüphaneye gecmek istiyorum nasıl br yol izlemem lazım yardımcı olursanız cök sevinirim cevabınızı dört gözle beklıyorm sayın hocam
mrb
ben 4857 sayılı yasaya tabii işçiyim şuanda tedaş'da çalışıyorum. başka kurumlara geçiş yapmak istiyorum.hangi kurumlara geçiş yapabilirim.yardımcı olursanız sevinirim.teşekkürler.
İŞÇİLERDE KURUMLARARASI GEÇİŞ
SLM BOĞAZİÇİELEKTRİK DAĞITIM A.Ş.DE ETİB TEKNİSYEN OLARAK GÖREV YAPMAKTAYIM.KISA İSMİ OLAN BEDAŞ'DA TEDAŞ BÜNYESİNDE KENDİM TEİAŞ.TÜRKİYE ELEKTRİK DAĞITIM A.Ş. YE GEÇMEK İSTİYORUM VARMI Bİ YOLU BİLEN VARSA SÖLESİN YAWWW. BİRİLERİ ÇALIŞTIĞIN YERDEN MUVAFAKATNAME ALCAKSIN DİYO O ne? NASIL BİŞİ ?, NASIL İSTENİYOR?, NE YAPMAK GEREKİYOR.....??????????
BİR FİKİR ;
Merhaba , kadrolu işçilerin kurum değiştirmesi ile ilgili konuda ben bi takım araştırmalar yaptım , arkadaşlar sanırım yasalarda biraz boşluklar var .Hep birlikte hareket edersek sanırım bir yol buluna bilecektir .Kurumların yeni işe alacakları işçilerde sınavdan muaf olabilmek için herhangi bir kurumda ( mahali idareler hariç ) kadrolu ihdas edilmiş olması gerekmekte ...Buna göre geçiş yapacağınız kurum ila görüşerek iş ve işçi bulma müdürlüğünü köprü gibi kulanarak geçeceğiniz kurum yazılı olarak müracaat eder.işkurda çalıştığınız kuruma yazılı olarak konuyu bildirir.Kurumunuzdanda onay gelirse bu iş çözülür gibi hem muaffakat saglanmış hemde yasaya aykırı bir işlem yapılmamış olur.Herkese kolay gelsin .SİTE yöneticilerinden de bu konuda yardım bekliyoruz....Teşekkürler
istanbul avcılar bedaş tan Bursa TEDAŞ'a becayiş
İStanbul Avrupa yakası Bedaş'ta Elektrik Tekn. kadrolu işçiyim.Bursa TEDAŞ'ta görev yapan İstanbul Avrupa yakasındaki Bedaş'ta görev yapmak isteyen elektrik tekn. kadrolu işçi arkaşla becayiş yapmak istiyorum Telefonum:05366841318.Teşekkür ederim.
kurumlar arası geçiş
BEN SUAN ÜNÜVERSİTADE OKUYORUM MEMUR ATAMAM GELDİ 1 YIL ARA VERİP SONRA OKULA DEVAM EDECEM HERHANGİ BİR SORUN OLUR MU SU AN SINIF ÖGRETMENLİĞİ OKUYORUM İLERDE KPSS YE GİRİP ÖGRETMENLİK YAPABİLİR MİYİM
slm
ben sinop belediyesinde çalısıyorum bu sene kadrolu işçi oldum ve istanbul esenler belediyesine geçmek istiyorum mümkünmü cevabınızı bekliyorum tşk
slm
ben sinop belediyesinde çalısıyorum kadrolu olarak belediyeden belediyeye geçen arkadaşlarım var bende geçmek istiyorum ama nasıl geçebilirim cevap verirseniz sevinşrşm şimdiden tşk
belediyeden geçiş varmı?
ben yaklaşık 7 yıldır belediyede geçici işçi olarak çalışmaktayım son gelen kadrolardan nasibimi aldım ama şu an bağlı bulunduğum belediyeden başka bir kuruma geçmek istiyorum. geçiş var deniliyor ama ne derece doğru onu bilemiyorum.bu konu hakkında bana bilgi verebilirmisiniz .Şimdiden teşekkürler.
beledıye den başka kuruma gecış
ben beledıyede 2004 tarıhın den berı calışıyorum daımı işci oldum başka bır kuruma yatay gecış yapa bılrmıyım
lutfen cevap verınız kı bızlerde ugraşıp bı şeyler yapalım saygılar
nasıl başka kuruma geçebilirim
ben belediyede daimi işçi olarak çalıimaktayım fakat başka bir kuruma geçmek istiyorum geçmek istediğim kurumdaki çalışanlar eksik personelle çalışıyorlarmış bu kurumların personel yetkilileri ile iletişim kurarak beni şahsen isteyebilirmi kpss sınavındanda geçtim bana bir yol gösterirseniz çok sevinirim teşekkürlerata
akman
| 27 Temmuz 2008 Saat
22:40
Belediyeden Başka Kuruma Geçiş
Merhabalar. Kadrolu İşçi olarak belediyede şoför kadrosunda çalışmaktayım. Başka bir kuruma karayolları, dsi vb. ya da baska bir belediyeye geçiş yapmam için nasıl bir yol izlemem gerek. neler yapmalıyım. geçiş var mı. bunlar hakkında bilgi almak istiyorum.
BAŞLIKSIZ
Neden başlık yazayım ki! hem ne yazacağım ! KADROLU İŞÇİYİM.Aman ne kadro. işçi sıfatının yanına kadrolu ismi koydular olduğun yere çaktılar. "Kadro aldınız ama hiç bir hakkınız yok"!. Seçim olmasaydı onuda vermezlerdi. İşçi emek sahibi daha çok hakka sahip olması gerekirken, hakkını nerden nasıl araması gerektiğini bilmiyor.657 var bizede 658 verin.
işçiyiz
bizleri dışardan çok maaş alan ,az çalışan olarak biliniyoruz.ama gerçekte
az maaş alan memurlardan daha çok çalışan sahipsiz bir grubuz.sendikalar duyarsız kendi halinde .burda tartışılan konudada banada olumsuz cevap verdiler umudumu yitirdim.ne becayiş ne tayim hiç bir hakkımmızın olmadıgını söylediler mevzuattada böyle imiş aydılatabilirseniz sevinirim teşekkürler
TAYİNNNNNNNNNN
NEDEN CEVAP VERMİYORSUNUZ SAYIN SİTE YÖNETİCİLERİ ARTIK PİSKOLOJİM BOZULDU TAYİN İSTİYORUZ BİZ İŞÇİLER SESİMİZİ DUYUN ARTIK. BİR YILDIR EŞİMDEN AYRIYIM SAYIN BAŞBAKANIMIZ VE SAYIN BAKANLARIMIZ BİZ İŞÇİLERİNDE TAYİNİ OLSUN İSTİYORUZ.AİLE DÜZENİMİZ BOZULDU. LÜTFEN YARDIM EDİN AÇILSIN ARTIK İL ÖZEL İDAREDE ÇALIŞAN İŞÇİLERE TAYİN YOLU CEVAP VERİN AYDINLATIN BİZLERİ LÜTFEN
SAYIN BAŞBAKANIM VE SAYIN BAKANLAR YARDIM EDİN LÜTFEN EŞİMİN YANINA TAYİN OLMAK İSTİYORUM.
DÖSİMM İŞÇİLERİ HAKKINDA AMA CEVAP BEKLİYORUM ACİL
SLM ARKADAŞLAR BEN KÜLTÜR BAKANLIĞI DÖSİMM ÜZÜRLÜ İŞÇİSİYİM DAİMİ KADRODAYIM AMA BİZİM HEM MAAŞIMIZ ÇOK DÜŞÜK HEMDE AYNI KURUM ARASINDA NAKİL HAKKI VARMI BİLEN VARSA LÜTFEN YARDIMCI OLSUNLAR TŞK
İŞÇİ NAKLİİİİİİİİİİİİİİİ
ARKADAŞLAR HERKESE SLM. İŞÇİ NAKLİ HAKKINDA HAFTALARDIR YAZMAM RAĞMEN HİÇ BİR ELLE TUTULUR BİR BİLGİ ALAMADIM. BENDE GEÇİCİ İŞÇİ OLARAK BELEDİYEDE ÇALIŞIYORDUM DAİMİ İŞÇİ STATÜSÜNE GEÇTİM. BAŞKA BİR KURUMA İŞÇİ STATÜSÜNDE NAKİL OLABİLİYORMUYUZ DİYE ÇOK ARAŞTIRIM AMA NAFİLE. SEVGİLİ HÜKÜMETİMİZDEN BİZİM MADURİYETİMİZİ GİDERECEK NAKİL OLABİLME OLANAĞI TANIYAN BİR ŞEYLER YAPMASINI BEKLİYORUZ VE BUNUN İÇİN BİRLİK OLMALIYIZ EN AZINDAN AKPARTİ İLETİŞİM MERKEZİ AKİME MAİL ATALIM ARKADAŞLAR. MEMURA TANINAN NAKİL OLAYI İŞÇİYE NEDEN TANINMIYOR BİZ İKİNCİ SINIFMIYIZ ? SEVGİLİ SİTE YÖNETİCİLERİNDENDE BİZLERE BU KONUDA YARDIMCI OLMALARINI İSTİYORUZ HERKESE İYİ AKŞAMLAR.
ASLAN
| 12 Ağustos 2008 Saat
20:52
cevaplarınız nerde
soruları görüyorum ama cevapları göremiyorum ben belediyede işçi kadrosundaki işçilerin karşılıklı iki belediyenin oluru olursa tayinin olup olamayacağını öğrenmek istiyorum. teşekürler.
Ramazan Yılmaza cevap
Ramazan yılmaz arkadaşım bende eski hükümlü olarak ormanda calışmaktayım sorununun cevabı evet tayin ola bilirsin ben de yeni tayin oldum .calışmakta oldugun bölge müdürlügünün onayıve gitmek istediğin bölge müdürlüğünün kabulü ile tayin olma imkanın var.
efg
| 17 Ağustos 2008 Saat
21:23
işçi hakları
HOCAM BEN 1999 YILINDA BELEDİYEYE GİRDİM .1999 DAN 2006 YA KADAR İZİN KULLANDIRMADILAR .2006 YILINDA
ÇIKAN 5620 SAYILI KANUNLA DAİMİ İŞÇİ OLDUK .BEN LİSE MEZUNUYUM VE BİLGİSAYARLI SERTİFİKAM VAR. EMLAK MEMURU OLMADIGINDAN VEKALETEN EMLAK GÖREVİNİ YÜRÜTMEKTEYİM.HOCAM ŞİMDİYE KADAR HİÇ BİRYERDEN OLUMLU BİR CEVAP ALAMADIM .5620 SAYILI KANUN YÜRÜRLÜĞE GİRDİKTEN SONRA BİZ İŞÇİLERİN MAAŞINDA SOSYAL HAKLARINDA ARTIŞIN VE DEĞİŞİKLİĞİN OLUP OLMADIGINI ÖĞRENMEK İSTİYORUM.AYRICA ŞU ANDA ASKARİ ÜCRETLE ÇALIŞMAKTAYIZ.SAYIN HOCAM YAZDIKLARIM VE DİGER ÖĞRENEBİLECEGİMİZ BİLĞİLERİ AÇIKLAMANIZI.
SAYGILARIMLA ARZ EDERİM.
kurumlar arası işci geçiş hakları
sayın arkadaşım ben tedaşta çalışmaktayın tedaşın özelleşmesi sebebiyle ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNE GECE BİLİRMİYİM LÜTFEN CEVAP YAZARMISINIZ
BELEDİYEDEN BELEDİYEYE GEÇİŞ HAKKI
1999 yılından bu tarafa belediyede muhasebe biriminde işçi olarak çalışmaktayım.şu anda kadrolu işçiyim.4 yıllık fakülte mezunuyum.ilçe belediyesinde çalışıyorum 9 yıldır il merkezine gidiş geliş yapıyorum.İl belediyesine nasıl geçiş yapabilirim
eğitim ve nakil hakkı
başkent elektrik (tedaş'a bağlı) dağıtım a.ş. de çalışmaktayım başka bir kuruma nakil hakkım varmı (mesela bayındırlık veta teiaş.gibi) ikincisi işçi olarak çalışmaktayken üniversite okunabilirmi kurum kolaylık sağlamak zorundamı .teşekürler
sssss
| 27 Ağustos 2008 Saat
11:56
eğitim eş durumu
eski hühümlü kadrosunda il özel idarede çalışmaktayım hem yüksek okul kazandım hemde eşim o ilde memur . tayin olabilmem mümkün diye yazılmış ancak izin vermiyorlar mahkeme açsam kazanabilirmiyim yada bunu nasıl yaptırabilirim yasal hakkım varmıdır
selam
ben tedaş çalşanıyım işçi olarak çalışıyorum elektrik teknisyeniyim başka bir kuruma geçebilme hakkımız var mı? şimdiden teşekkürler
evimin bulunduğu şehirde çalışmak istiyorum
çevre ve orman bakanlığında 12 yıllık kadrolu vasıflı işçiyim.ancak 2003 yılında denizliye yerleişemizden dolayı bir türlü tayin nakil ya da görevlendirme yaptıramadım ve ankarada sersefil şekilde yaşamaktayım.kalacak yerim bile yok bazen misafirhanede bazen akrabalarda kalmaktayım.denizli tarım il müdürlüğüne tayin yada yatay geçiş yaaptırmak istiyorum ve nereden başlayacağımı bilmiyorum.bana bilgi verirmisiniz
tayin istiyorum
lütfen ankarada perişanım denizlide evimdeyaşamak istiyorum nasıl tayin yaptırabailirim ne olur yardım edin.çevre il müdürlüğü istemiyorum işçilerin istihdam edildiği herhangi bir kuruma dsi olabilir tarım il müdürlüğü oalabilir herhangi birin yatay geçiş nasıl yaptıracağım
kamu idaresinde , memur sayılmayan ücretli
Soru:Kamu idaresinde , memur sayılmayan ücretli kurumlar arası geçiş hk yararlanabilir mi? . kamu idaresinde , memur sayılmayan ücretli 5620 sayılı kanundan yararlanabilir mi?
Cevap:Sorunuzun kısaca cevabı maalesef şu an ki mevzuatla hayır.
kadro
ben 7 senedir belediyede işçi olarak çalışmaktayım kadroyu yeni aldık eşim okul kadrolu memur eşim başka ilde görev yapıyor ben eşimin yanına tayin işi olurmu lütfen cevap yazın
işçi nakli-tayin hk.
SİTE yöneticilerinden işçi nakil-tayin konusuyla ilgili bir adım bizlere öncülük yapmalarını bekliyoruz lütfen artık gömemezlikten gelmeyin bu benim veya birkaç arkadaşın sorunu deyil Türkiye’deki bütün kamu işçilerinin sorunu. o yüzden sevgili SİTE yöneticileri işçi nakli-tayin olayıyla ilgili lütfen bir şeyler yapıp en azından bizlerinde sesini duyanlar varmış diyebilelim.
Anket yapılsın veya ana sayfada bu konuyla ilgili ne yapılabilir işçi nakil-tayin olayında hangi maddelerin yenilenmesi lazım bizlerde memur arkadaşlar gibi en azından kurumlar arası tayin hakkımız var diyebileceğimiz bi duruma gelebiliriz, BU KONUYU ARTIK GÖRMEMEZLİKTEN GELMEYİN LÜTFEN SİZLERDEN ÖNCÜLÜK TALEP EDİYORUZ EĞER SENDİKALARIN BU KONUYA EL ATMASI GEREKİYORSA SENDİKALARA BU KONUYU İLETMEMİZE YARDIMCI OLUNUZ. EĞER CEVABINIZ EVETSE BU MESAJA CEVAP VERİNİZ. TEŞEKKÜR EDERİM.
aslan
| 11 Eylül 2008 Saat
09:47
becaiş
tubıtakta özürlü işçi olarak çalışiyorum beçaiş yapmak isteyen varsa.adana,osmaniya,hatay,g.antep,maraş.urfa,mersin ,dıyarbakır,gıtmek ıstıyom.ılgılenenvarsa imeal atabılır
eüaş b termik satrelinde
eüaş b termik satrelinde calışıyorum becaiş her tarafa
kurumlar arası geçiş
hocam 2006 yılında teiaş a elektrik teknisyeni daimi işçi kadrosuyla yerleştim.ancak tekniker mezunuyum kurumumuzda tekniker kadrosu olmadığından bayındırlık müdürlüğüne geçiş yapmak istiyorum. Gereğinin yazılmasını bilgi ve düşüncelerinize arz ederim.
beçayiş
MERHABA BEN İSTANBULDA BEDAŞ DA(BOĞAZİÇİ ELEKTRİK DAĞITIM A.Ş)ÇALIŞMAKTAYIM ISPARTA YA GİTMEK İSTİYORUM ISTARTADAN İSTANBULA GELMAK İSTEYEN ARKADAŞ VARSA İRTABATA GEÇELİM
not:4857 nolu yasaya tabi olarak teknisyen yani işçi
çimento sektörü
hocam ben mardin çimentoda kadrolu çalışmaktayım. -7 - yıldır memleketim adanaya. - adana çimentoya geçiş yapabilirmiyim. ,adana çimento, ,mardin çimento, ikiside oyak,a ait fabrikadır.
işçi nakli
ARKADAŞLAR BENDE BELEDİYEDE DAİMİM İŞÇİ STATÜSÜNDE ÇALIŞIYORUM. İŞÇİ NAKLİ KONUSUNDAKİ SIKINTIMIZ İÇİN AK PARTİ İLETİŞİM MERKEZİ (AKİM ) E MSJ ATTIM VE GELEN CEVAP ŞU ŞEKİLDE
"işçi nakli konusunda memurlarda olduğu gibi işçilerede nakil - tayin hakkı verilmesini talep ediyoruz." konulu, AK Parti İletişim Merkezi’ne yapmış olduğunuz 646422 numaralı başvurunuz, Çalışma Bakanlığı, Devlet Bakanlığı (Murat Başesgioğlu) adlı mercilere iletilmiştir. Ilgili birimlerden gelen cevaplar aşağıda yer almaktadır.
Çalışma Bakanlığı Cevabı:
4857 sayılı İş Kanununda işçilerin kamu kurumları arasında nakledilmesine ilişkin düzenlemelere yer verilmemiştir.Bu itibarla hakkınızda yapılacak işlem bulunmamaktadır. Ancak bu konudaki talep ve önerileriniz çalışmalar esnasında dikkate alınmak üzere ilgililere iletilmiştir.
İŞÇİ ARKADAŞLAR HERKES AKİM İLETİŞİM HATTINA İŞÇİ NAKLİ KONUSUNDA MSJ ATSIN EN AZINDAN ELİMİZDEN GELENİ YAPIYORUZ DERİZ. YOKSA BİZİM SESİMİZİ FALAN DUYAN YOK. BİRDE SENDİKALARIN BU İŞE EL ATMASI GEREKİYORMUŞ. KOLAY GELSİN.
BELEDİYELER ARASI İŞÇİ NAKLİ
selam. bahsettiğiniz iller ve belediyeler dergisini arıyorum mart2008 sayı 719 bunu nasıl bulabilirim o yazı banada lazım ordaki protokol hakkındaki konuyu okumak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim
tayin istiyorum
slm site yöneticileri ben 17 yıllık köy hizmetlerinde calışan bir insanım şimdi il özel idareye baglandık ben hep tayin meselesini sordugum zaman milletvekilerine aldıgım cvp tayin olamıyorsunuz illede kanun degişmesi gerek diyor yani bu tc devletinde hiçmi işçilerin hakları yoktur sizden ricam bu tayin meselesi ne olacak yada ne yapmamız gerek bu konuda beni aydınlatırsanız tşk ederim saygılarımla
BELEDİYEDEN BAŞKA KURUMA GEÇİŞ YAPMAK İSTİYORUM
Sayın site yöneticileri ben 1995 yılında belediyede geçici işçi olarak göreve başladım.o tarihten bu yana da hiç çıkış almadan çalışıyorum.2008 yılı içerisinde kadro aldık.yanlız 1999 yılından bu tarafa doğru düzgün maaş alamıyorum.100-150-250- gibi paralar veriliyor o da her ay değil.içeride alacağımız çok 30 bin kadar alacağımız var ikramiyeler hariç.ama alamıyoruz.Para sıkıntızoı yüzünden başka kuruma geçiş yapmak istiyorum .Bu arada kadrom da şoför olarak alındı.bu aralar sağlık bakanlığına geçiliyor diye duydum.ne kadar doğrudur bilmiyorum.bir doğrusunu öğrenemedim.ACABA BAŞKA KURUMLARA GEÇİŞİMİZ MÜMKÜN MÜDÜR .GEÇİLİYORSA NE YAPMAM GEREKİYOR.LÜTFEN BİZİ BU DERTTEN KURTARIN.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
tayin sebebi yüzünden evlenemiyoruz
slm,ben tki 'ye bağlı kömür işletmesinde çalışıyorumnişanlım jandarma uzman çavuş ve 2009 temmuzda doğu görevi var ve işi nedeniyle Türkiye'nin her yerinde görev yapması gerekiyor.benim ise sadece kömür işletmelerine tayinim çıkyor.ve nişanlım görev yaptığı biryerde tekrar görev yapamıyor.bu sebepten dolayı evlenemiyoruz ve aileler karşı çıkıyor.evlendiğimiz takdirde benim başka kuruma geçmem münkünmü lütfen yardımcı olun yoksa bu sebepten dolayı evlenemiyeceğiz
AKSARAY
ARKADAŞLAR ARANIZDA AKSARAYDA ÇALIŞAN ÖZURLU İŞCİ VARMI HANGİ KURUM OLDUGU ONEMLİ DEGİL AFYONA GELMEK İSTEYEN VARMI VARYSA iletişim kurulaım buzmavisi6801@hotmail.com
işçi olarak kurum değiştirmek istiyorum
ben 1999 tarihinden beri işçi statüsünde çalışıyorum. norm kadro çerçevesi dahilinde kadrolu oldum. belediyeden başka bir belediyeye yada başka bir kuruma geçmek istiyorum bana bilgi verirmisiniz
işçi nakli - tayin hakkıyokmuşşşşş
sevgili site yönetici arkadaşlar siz sürekli işçi nakli - tayin hakkı var diyorsunuz ama resmi kurumlar yok diyor. lütfen bu işe artık el atın ve gerekli mercilere sesimizi duyuralı. mesela en son ak parti iletişim hattına attığım meseja gelen cevap şöyle :
"daimi işçi nakli hakkında bilgi talebi." konulu, AK Parti İletişim Merkezi’ne yapmış olduğunuz 631900 numaralı başvurunuz, Çalışma Bakanlığı, Devlet Bakanlığı (Murat Başesgioğlu) adlı mercilere iletilmiştir. Ilgili birimlerden gelen cevaplar aşağıda yer almaktadır.
Devlet Bakanlığı (Murat Başesgioğlu) Cevabı:
Bu konuda şu aşamada herhangi bir mevzuat çalışması bulunmamaktadır. Bilgilerinizi rica ederim.
aslan
| 25 Eylül 2008 Saat
18:38
NAKİL
YA KARDEŞİM GECİŞ VEDE TAYİN ATAMA NEHALTSA BUİŞCİLERE GECERLİ DEĞİLMİ YAA
NEDEN DOGRU DÜRST BİR BİLĞİ VARİLMEMEKTE YA KARDEŞİM BİZDE GEÇİŞ YAPMAK İSTERİZ BİLEREDE CEVAP VERİR SENİZ SEVİNİRİM
kurum değiştirme
özelleşen bir elektrik kurumunda işçiyim kurum değiştirme veya başka bir bölgeye tayin alabilirmiyim teşekkürler
özelleştirme idaresine devir olan işçilerde kurum değiştirme hakkı yok
özelleştirme idaresine devir olduktan sonra kurum değişikliği veya becayiş gibi bir hak yok.Özelleştirme idaresine devir yapılan işçiye 657/4c maddesine göre atama yapılmaktadır.Veya satın alan kurum ile anlaşabilirse özel sektöre devam eder...
murat
| 10 Ekim 2008 Saat
20:07
kurum değişikliği
msb ant de teknisyen olarak çalışıyorum başka kuruma geçiş hakkımın olup olmadıgını öğrenmek istiyorum
kurum değiştirme
mahalli idarelerde çalışan işçilerin kurum değiştirme hakkı varmı yokmu lütfen bir cevap verin
m.y
| 13 Ekim 2008 Saat
22:14
İŞÇİ TAYİNİ
BEN 9 YLDIR BELEDİYEDE İŞÇİ OLARAK ÇALIŞMAKTAYIM YENİ İŞÇİ KADROSU ALDIM ANCAK İSTANBUL SULTANBEYLİ BELEDİYESİNE NAKLİMİN YAPILMASINI İSTİYORUM BU MÜMKÜNMÜ CEVAP VEREBİLİRMİSİNİZ ORDAKİ BELEDİYE BAŞKANININ İSTEMESİ NAKLİMİN GERÇEKLEŞMESİNİ SAĞLANRMI CEVAP BEKLİYORUM
kurum deşiştirme
ben 11 yıllık belediye şöför olarak çalışmaktayım kurum deyiştirmek istiyorum neyapmak gerekiyor
Kamuda kadrolu işçi nakil izini hususunda
Slm ben daha önce tekel sigara fab.Kadrolu kamu işçi statüsünde çalışmaktaydım.Fakat fabrikamızın özelleşmesinden dolayı yaprak tütün işletmelerine nakille geçiş yaptım. Kamuda çalışan memur arkadaşlar nakil (meyil) 15 gün izin kulmaktalar.Sizlerden ricam benimde nakil izinim varmı,var ise kaç gündür.Bu konuda bilgilendireceğinizi düşünerek şimdiden çok tşk.ederim.Slm.lar.Syg.lar
kurum değiştirme
bütün siteye selam. arkadaşlar malesef daimi işçi olarak kurum değiştirme şansımız yok bu yüzden site bize cevap yazamıyor ama en azından sesimizi duyurduğu için tşk ediyoruz.ben evliyim eşim başka ilçede 80 dk lık yol var arada ve ben haftada gidebiliyorum evime aldığım asgari ücret annemlerde kalıyorum ordan işyerine gelmeside bi sorun. işyerinin yakınında ev tutsam zaten maaş yetmediği gibi borçlanırım eşimde gelemiyoruz ayrıyız ve bu çok zor çekmeyen bilemez.psikolojimiz çok kötü seçime kadar belki bişey değişir diye bekliyoruz şu kadro olmasa daha iyiydi galiba hiç değilse arkama bakmadan çıkar giderdim işten verildiğinede sevinmemiştim zaten.ne işe yarar ki bu kadro çıkarmak istedikten sonra herkes çıkarır işten. o kadar tantana etti devlet kadro veriyoruz diye bumuydu. hükümet hükümet duy sesimizi. bize bir çözüm lütfen çocuk istiyoruz malesef bu durumda erteliyoruz. umutmu edelim yoksa umudumuzu keselim mi. yaptınız bi iyilik tam yapın artık....
yatay geçiş
değerli kardeşlerim geçiş imkansız kadro anlamsız bir kadro ben 8 aydır uğraşıyorum bakanın danışmanıyla devreye girdim ama malesef sicil numaramız bile yok nasıl bir kadro bu seçim yatırımıydı.ugraşırsak sesimizi duyururuz Trabzon millet vekili ASIM AYKAN bu iş için uğraşıyor ona hepimiz meyil atalım mecliste konuşmasında dinledim olursa böyle olur seçim sonuna kalırsa olmaz
nakil
ben yozgat sarıkaya belediyesinde işçiyim milli eğitime geçmek istiyorum ne yapmam gerekli
nakil
işçi olarak nakil yaptırmak istiyorum
belediyelerde geçiş yok değilmi arkadaşlar maddede ne diyor...
işçi nakilinde düzenleme istiyoruzz
ÖZET: 5286 sayılı Köy Hizmetleri Genel Müdürlüğünün Kaldırılması sebebiyle anılan kurumda görevli işçilerin nakline ilişkin (18.10.2005 /15351)
13/01/2005 tarihli ve 5286 sayılı Köy Hizmetleri Genel Müdürlüğünün Kaldırılması ve Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılması Hakkında Kanunun Geçici 1 nci maddesinin (a) fıkrasından bahisle, mahalli idare personeli olan işçilerin başka mahalli İdarelere nakli hususunda Devlet Personel Başkanlığı görüşünün sorulduğu ilgi yazı İncelenmiştir.
Bilindiği üzere; 22/05/2005 tarih ve 4857 sayılı İş Kanununun 2 nci maddesinde "'Bir iş sözleşmesine dayanarak çalışan gerçek kişiye işçi, işçi çalıştıran gerçek veya tüzel kişiye yahut tüzel kişiliği olmayan kurum ve kuruluşlara işveren ..." denileceği belirtildikten sonra "...işçi ile işveren arasında kuruları ilişki..." iş ilişkisi olarak tanımlanmış, işyeri ise ''...işveren tarafından mal veya hizmet üretmek amacıyla maddi olan ve olmayan unsurlar ile işçinin birlikte örgütlendiği birim..." olarak belirlenmek suretiyle, iş ilişkisinin; işçi ile gerçek kişi ya da tüzel kişiliği olan veya olmayan belirli bir kurum ve kuruluş ile kurulan sözleşmeye dayalı özel bir ilişki olduğu ifade edilmiştir. Bu tanımlamaya göre iş ilişkisinin unsurları olan işçi,işveren ve işyerinden herhangi birinin İş Kanununda belirlenen istisnalar dışında değişmesinin, iş ilişkisinin içeriğini değiştireceği ve bu değişikliğin hukuki sonuçları da olacağı açıktır.
Diğer taraftan 5286 sayılı Kanunun Geçici 1 nci maddesinin (a) fıkrasında ise devir konusu düzenlenmiştir. Buna göre Köy Hizmetleri Genel Müdürlüğü taşra teşkilatının kadro ve pozisyonları İle personelinin İstanbul ve Kocaeli illerinde Büyükşehir belediyelerine, diğer İllerde ise İl özel idarelerine devredileceği hüküm altına alınmak suretiyle hem devir işlemine kanuni dayanak temin edilmiş hem de söz konusu mülga Genel Müdürlük personelinin devredileceği kamu kurumları açıkça belirtilmiştir. Söz konusu düzenlemenin kanunla yapılması, nakil işleminin mevzuatta dayanak olmaksızın yapılamayacağının da göstergesidir.
Bunlara İlave olarak 26 Ocak 2002 tarih ve 24652 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 7 seri No’lu 2002 Mali Yılı Bütçe Uygulama Talimatının 5.3. maddesinde "...mevcut personel yasalarında sürekli işçilerin kurumlararası nakline ilişkin bir düzenleme yer almadığından, kurumlararası işçi nakli mümkün değildir. Bu nedenle, kamu kurum ve kuruluşlarınca kurumlararası işçi nakli talebinde bulunulmaması gerekmektedir." hükmüne yer verilerek konuya açıklık getirilmiştir.
Yukarıdaki hükümler çerçevesinde; bir yandan işçi statüsünde personelin başka kamu kurum ve kuruluşlanna nakline ilişkin mevzuatımızda yetki veren bir düzenleme bulunmaması, diğer yandan 4587 sayılı İş Kanunu çerçevesinde İşveren ve işyeri değişikliğini içeren nakil işleminin iş ilişkisinin içeriğini esastan değiştirecek olması sebebiyle yasal mevzuat düzenlemesine İhtiyaç göstermesi ile devir işleminin dahi ancak 5286 sayılı Kanunun Geçici 1 nci maddesinin açık hükmüne dayanılarak yapılabilmesi ve bunlara ilave olarak 2002 Mali Yılı Bütçe Uygulama Talimatı hükümleri ile mevcut personel yasalarında düzenleme yer almadığından kurumlararası işçi naklinin mümkün olmadığının belirtilmesi hususları da dikkate alınarak, mahalli idare personeli olan işçilerin başka bir mahalli idareye naklinin yasal mevzuat düzenlemesi yapılması halinde İmkan dahiline girebileceği mütalaa edilmektedir.
NAKİL
Arkadaşlar işçinin başka bir kurumu nakil hakkı yokmuş kadroları aldık ama ne yazıkki boş sayın yetkililer bir cevap verin artık yada bu sorunlara bir düzenleme getirin.
kurum değişme
eüaş afşin elbistan linyit işltme müdürlüğü bünyesinde daimi işçi olarak çalışıyorum( tki).van ve yöresinde kurum değiştirmek isteyen arkadaş varsa tlf numaram 05327358865 .tşkl
nakil
slm arkadaşlar nakil kapatılan belediyelerdeki işcilere oluyor nasıl , nakil almak istediğiniz kurum sizin için özel istek yaparsa eğer, olur başka türlü ( kapatılan belediyelerdeki işci arkadaşlarım icin söylüyorum) nakil çok zor Ben bu konuyla ilgili araştırmamı yaptım.
SLM
ARKADAŞLAR 4857 li olarak lüleburgaz kırklarelinde EÜAŞ 2 yıldır ta çalışıyorum.
hayaylı yım memleketime yakın civarda eüaş ta çalışan ve beçaiş yapmak isteyen arkadaşlara duyrulur
burası bir dogalgaz santrali temiz işi rahat ve her çalışana lojman var.
tek isteğim memleketime yakın olmak.(05397357412)
SLMLRRRR
ARKADAŞLAR 4857 li olarak lüleburgaz kırklarelinde EÜAŞ TA 2 yıldır çalışıyorum.
hayaylı yım memleketime yakın civarda eüaş ta çalışan ve beçaiş yapmak isteyen arkadaşlara duyrulur
burası bir dogalgaz santrali temiz işi rahat ve her çalışana lojman var.
tek isteğim memleketime yakın olmak.(05397357412
YATAY GEÇİŞ
BENİM SORUM ŞU:ACABA BİRLİKLERDEN(ÖRNEĞİN MARMARABİRLİK,ÇUKOBİRLİK,TRAKYABİRLİK GİBİ) BU TÜR YERLERDEN DİĞER KAMU KURUMLARINA YATAY GEÇİŞ İMKANI VAR MIDIR ?TEŞEKKÜRLER.
sesimizi dyan yokm
bu kadar ses var tık yok içileri basite alan bir zihniyet hiç olmadı ,neden bizi duyan yok .burda ve başkayerlede işçiler basit bir hak istiyor verilmiyor bunun kime ne zararı var ki
kadrolu işçilerin kurumlar arası geçiş hakkı varmı
belediyede 9 yıldır işçi olarak çalışmaktayım
kadrolu olduk bir başka belediyeye yada büyükşehir bünyesindeki izsu mezarlıklar gibi kurumlara geçiş hakkım varmı
sulama birlikleri
sulama birliklerine devlet ten bir destek yok kendi ayakları üzerinde durmaya çalışmaktadır sulama mevsimi 6 aydır dolayısıyla bu birlikler işçilerini 6 ay çalıştırmaktaydı bu işçilere sürekli işçi kadrosu verildi 12 ay çalışmaktadırlar bu haksızlık değilmi hem bir destek verilmiyor hemde giderleri artırılıyor
sulama
| 16 Kasım 2008 Saat
11:30
Nakil
ya allah rızası için birileride bana meyil atsın bu8 nakil konusunda.....nasıl yapmalıyım
havuz dan geçiş
slm;ben adıyaman TEDAŞ' ta 16 senedir daimi 4857 sayılı yasaya tabi olarak çalışmaktayım ÖİB bağlandık memurlar diğer kurumlara geçmek için havuza müracaat ediyorlar bizim öyle geçiş şansımız varmı,yoksa bu konuda sendikamızın veya hükümetin çalışması varmı bu yaklaşık 30 bin tes-iş çalışanını ilgilendiriyor cevaplarsanız sevinirim teşekkürler
İşçi Kurum Değiştirme
Eğer yasal değilse neden kendi çalıştığım yer muvaffakatname veriyor.sözleşmede okul yok diyorlar eş durumu var bide gideceğin il kabul etsin diyorlar. norm kadro hikayesini mahkeme bozmadımı neden dikkate almıyorlar. anayasal haklar alınmaz deniliyor alınıyor kimse sesini çıkartmıyor.BÜTÜN İŞÇİ ARKADAŞLARINDİKKATİNE ak parti hükümeti meclisten bir yasa çıkarırsa birdefaya mahsus yada kanun hükmünde kararname yayınlarsa sendika eğer ister ve bastırırsa mümkündür...
kurumlar arası nakil
işçi yatay geçişleri muallakta kalmış bir konu.sendikaların bu konuda yetersiz kalması benide üzüyo.bi an önce sorunun c
çözülmesi gerekiyo.en azından maaşını yükseltmek için değilde çalıştığı il'i değiştirmek için işçilere nakil hakkı tanınmalı.konu hakkında bildiğim şukadarı paylaşmak isterim belediye calışanlarıda imkansız diğer kurumlarda bir ihtimal maliye veya içişleri bakınlığının iznine tabi.
T.C.KULTUR VE TURİZM BAĞLI DSM.İŞÇİLERİ
SELAM SAYIN SİTE YÖNETİCİLERİ BEN 08.12.1998 TARİNDEN BERİ KÜLTÜR VE TURİZM BAĞLI DOSİMDE GEÇİCİ İŞÇİ OLARAK ÇALIŞMAKTAYDIM 20.10.2007 TARİHİNDEN BEN VE BENİM GİBİ DOSİMDE GEÇİCİ İŞÇİ OLARAK ÇALIŞAN ARKADAŞLARIM KADROYA GEÇİŞ YAPTIK.ARADAN BİR SENE GEÇTİĞİNE RAĞMEN BİZİM MAAŞLAR DAHADA AYNI YANİ ANLIYACAĞINIZ BİZİM MAAŞLAR VE DİĞER HAKLARDA MAHRUM OLDUĞUMUZ HİÇ BİR DEĞİŞLİK YAPILMADİ ACABA DOSİME BAĞLI OLDUĞUMUZ İŞÇİLERIN BU KADROYU ALDIKTAN SONRA NE HAKLAR VERİLECEK DİĞER KURUMLARDAKİ İŞÇİ ARKADAŞLARIMIZIN SAHİP OLDUĞU HAKLARA VE ALDIKLARI MAAŞ,IN AYNISINI ALABİLECEKMIYIZ. BİRDE BAŞKA BİR KURUMA GEÇİŞ HAKIMIZ VARMI BU KONULARLA İLGİLİ BİR AÇIKLAMA YAPARSANIZ BEN VE DOSİMDEKİ BÜTÜN ARKADAŞLARIM ÇOK SEVİNİRİZ ŞİMDİDEN BÜTÜN DOSİMDEKİ ÇALIŞANLAR ADINA TEŞEKÜR EDERIM. ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN.
BELEDİYELER ARASI İŞÇİ TAYINI NASIL OLUR
ben iki belediye başkanın onayını aldım ama yasa bulamadım lütfen bilkisi olan cevab yassın saykılar.acaldır .msn. operetor21pasur@hotmail.com
belediyeden DSİ'ye yatay geçiş
Belediyede kadrolu kamu işçisiyim. DSi'ye yatay geçiş yapılabilmem mümkün mü? Nasıl yapılabilir. Lütfen sizden bir cevap bekliyorum.
yatay geçiş
Bende belediyede calışan işçiyim 14 yıl oldu son verilen kadrolarda herhalde bizde kadrolu olduk tahmin ediyorum verilen kadroda yaptıgım işle yani meslegimle ilgili olup olmadınıda bilmiyorum bende kurum deyiştirmek istiyorum ama bu kanunlar yasalar nasıl çalışıyor kime çalışıyor bilmiyorum benim böyle bir hakkım varmı
becaiş
slm arkadaşlar soma termik santralinde çalışmaktayım bursa ya veya orhaneliye becaiş yapmak istiyorum.ilgilenen arkadaşlara duyrulur.lojman var çok güzel ama memleketim bursa olduğu için.şimdiden tşk ederim.
tayın
arkadaslar 4857 sayılı yasaya tabı olarak calısan kadrolu ıscılerın nakıl hakkı tabıkı vrdır ben sanlı urfa ataturk barajından keban barajına nakıl geldım ıstedıgınız yere gıdrdıkten 2 yıl sonra nakıl gıdebılırsınız ancak kurum degısıklıgı 2002 yılından bu yana yapılmamaktadır
becaiş
kadrolu işçi olarak siirt il özel idaresinde çalışıyorum düzce bolu adapazarı ereğli izmit te çalışan arkadaşlarla becaiş yapmak istiyorum ilgilenen arkadaşlar bana lütfen ulaşsın 05363471621 den tel. açabilirler.
ormanda calışan işci karayollarına nakil olabilirmi?
ben orman işl müdürlügünde eskihükümlü statüsünde daimi işci olarak calışıyorum başka kuruma gece bilirmiyim? örnegin(karayoları gibi)
kurum değiştirme
ben çamlıbel elkrik dağıtım A.Ş. (tedaş) çalışmaktayım özürlü kadrasunda büro işçisiyim sizlerde biliyorsunuzki kurumumuz özelleşme kapsamında ben kurum özelleşse diğer kamu kurumlarına geçebilirmiyim diye sormak istiyorum lütfen cevap yazın cavabınızı sabırsıxlıkla bekliyorum
kadrolu işçiyim tayinim olur mu?
ben belediyede 13 yıldır çalışıyorum ve kadrolu işçiyim ama tayin yapamıyorum ve sizden ricam nasıl tayin yapabilirim bu konuda bana cevap yazarsanız çok sevinirim. ailem ankara da oturuyor. ailemin yanına yerleşmek istiyorum.
Ynt: Kamu İşçilerinin Kurumlararası Geçişi İle İlgili Sorular
SLM;TEDAŞ'TA 16 SENEDİR 4857 SAYILI YASAYA TABİ DAİMİ KADROLUİŞÇİ ELK.TEKNİSYENİ OLARAK ÇALIŞMAKTAYIM ÖZELLEŞTİRME KAPSAMINA ALINDIK MALUMUNUZ MEMURLAR GİBİ BAŞKA KAMU KURUMLARINA GEÇİŞ HAKKIMIZ VARMI,YOKSA BU KONUDA HÜKÜMETİN,SENDİKAMIZIN BİR ÇALIŞMASI VARMI HANGİ SAFHADA KONU TÜM TEDAŞ ÇALIŞANLARINI İLGİLENDİRİYOR YAKLAŞIK 30.000 BİN İŞÇİ CEVABINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.
Tapu VE KadastrO dan Bayındırlık Müdürlüğüne geçebilirmiyim
Ben Kadastro Çalışıyorum Aynı bakanlığa ayit Bayındırlık müdürlüğüne geçebilirmiyim acaba Böyle hakkımız varmı çünkü bizde Bayındırlık bakanlığına bağlıyız bazı araştırmamda böyle şey olmaz diyorlar hiç olmamıştı işçilerin kurum değiştirme
işçi nakli hakkında
türkiye kömür işletmelerinde daimi işçi olarak çalışıyorum eş durumundan işçi nakli yapılıyormu birde başka bir kuruma nakil hakkım varmı ögrenmek istiyoum
ankara
| 06 Ocak 2009 Saat
16:30
geçiş hakkı ile ilgili
Sayın Hocam öncelikle size başarılar dilerim.
Ben Denizli Pamukkale Sulama Birliği'nde Kadrolu İşçi olarak çalışıyorum.Sulama Birliği'nden başka kurumlara (Diğer Sulama Birliklerine yada Valiliğe bağlı herhangi bir kuruma)geçiş yapabilme hakkım varmıdır. Var ise hangi kanunun hangi maddesine dayanarak geçiş yapabiliyorum. Tarfıma bilgi verirseniz çok sevinirim.Şimdiden teşekkür ederim hocam Saygılarımla.
Belediye İşçileri
Aynı işi yapan kamu çalışanlarının statüsü de aynı olsun diyorsanız ekte gönderilen dilekçeyi faks ve posta yoluyla Başbakanlığa göndererek sesimizi duyuralım.
Başbakanlık faks:0 312 4170476
Ayrıca bu maili ve dilekçeyi ulaşabildiğimiz tüm il,ilçe,ilk kademe ve belde belediyelerine gönderelim.
BAŞBAKANLIK MAKAMINA
Bizler 5620 sayılı kanunla kadro verilen üniversite mezunu belediye işçileriyiz. Çalıştığımız belediyelerde memur işi yapmaktayız. Belediyelerin açık memur kadroları ve memur ihtiyaçları vardır. Fakat belediyelerin memur alımını düzenleyen yönetmeliğin yürütmesi Danıştay tarafından durdurulduğundan yeni memur alımı yapılamamakta ve memur ihtiyacı da karşılanamamaktadır. Memur görevi yapan biz işçiler için bir düzenleme olmadığı için bizler de mevcut boş memur kadrolarına başvuramıyoruz. Belediyelerde memur görevi yapan üniversite mezunu işçilerden, çalıştıkları belediyelerde bulunan boş memur kadroları için gerekli şartları taşıyanların, memur kadrolarına geçirilmesini için bir düzenleme yapılmasını istiyoruz. Söz konusu bir düzenleme ile kadrolu olan işçilerin çalışmalarına memur olarak devam edeceklerinden herhangi bir mali yük ortaya çıkmayacaktır. Ayrıca yapılacak düzenleme sayesinde aynı işi yapan kamu çalışanlarının statüsü de aynı olacağından yerel seçim sonrasında oluşabilecek işçi mağduriyetleri de önlenmiş olacaktır.
Gereğini bilgilerinize arz ederiz.
…./…/….
Belediye İşçileri
yok
belediyeden nakil varmı yokmu işçler için yoksa birşeylern yapmalıyız bu seçim dönemin de
site yöneticisine
bi şey sorduk ilgili yeremi ulaşmadı ilgilenenmiyok yoksa düşünüyorlarmı ya evt şundan dolayı deyin yada yok kardeşim deyin hergün girip bakıyoruz acaba yazmışlarmı diye nerdeeee
Kurumlar Arası Geçiş
Tsk 'da hemşireyim...M.E.B. na öğretmen kadrosuyla kurumlar arası geçiş yapmak için izlemem gereken yol, başvurmam gereken kurum neresidir ? Teşekkürler
İŞÇİLERED KURUMLAR ARASI GEÇİŞ
değerli işçi emekçi arkadaşlarım 10 yıldır bende belediyede çalışan ve 2008 yılında kanun bizlere tanıdığı hakla kadrolu oldum
sizler gibi bende kurumlar arası geçiş olurmu diye işin uzmanlarına sordum ve aldığım tek cevap belediyeler arası geçişi öngörüyor o da tek bir şartla iki kurum başkanı arasında yapılan mukavale ile gerçekleşiyor yani senin gitmek istediğin kurumun boş kadrosu olacak ve gitmek istediğin kurumun başkanıda seni kendi kadronla gönderecek aslında böyle olmamalı diye düşünüyorum memurlara tanın tayin hakkı bizlerdede olmalı bunu da bağlı olduğumuz sendika yöneticileri gündeme getirmeli ve hep beraber hakkımızı aramalıyız.çünkü bu uygulama hukuk devletimizin anayasına aykırı.
kapatılan belediyelerdeki geçici işçilerin durumu
hocam ben 1 ,5 senelik geçici işçiyim 6 ay belediyede 6 ay taşörende çalışıyoz şuanda belediye personeliyimm belediyemiz kapatılıyor bizim durumumuz ne olur? kadroya girermiyiz yoksa 6 ay sonra çıkartılırmıyız .
Özürlü Kadrosu ile Belediyede kadrolu işçi nakil
4 yıl Adana Büyükşehir belediyesinde özürlü daimi işçi kadrosu ile çalıştım.İki yıldır Ankara'da tedavim devam ediyor.Ailem Ankara'da ve tedavim Ankara'da devam ediyor. Bundan dolayı Ankara'ya nakil nasıl olabilirim. Ne yapmam gerekir. Bu konuda çok mağdurum. Ankara'ya nakil için beni ve benim gibi özürlü işçilere yol gösterirseniz sağlığıma biraz olsun kovuşacağım. Cevabınızı nereden ve ne zaman öğrenebileceğimi a-mailime bildirebilirmisiniz.
yer değiştirmek isteyenler
fethiye/ölüdenize gelmek isteyenler
benim gitmek istediğim yerler muğla /ortaca /dalyan/dalaman/akyaka/ula/merkez olabilir
geçiş
soru: tedaşta 4857 sayılı işkanununa tabi elektrik teknisyeni olarak çalışıyorum.bilindiği üzere tedaş kit ama ben mesela orman bakanlığına geçmek istiyorum.mümkünmü yolu varmı
eş durumundan tayin
eğitim teknolojiler genel müdürlüğünde kadrolu işçi olarak çalışıyorum başka bir ile eş durumundan tayin yapılabilinirmi.
İŞÇİ ARKADAŞLAR BECAYİŞ YAPABİLİRSİNİZ?..
İŞÇİYİZ DİYE YER DEĞİŞTİREMEYİZ DİYE BİR SÖZ YOK YOK YASADA YOK SONUÇ İTABARİYLE İKİ TARAFIN YÖNETİCELERİ ONAY VERİRSE YER DEĞİŞTİRME İŞLEMİ OLUYOR...VE TAİNDEDE AYNI ÖNCE GİDECEĞİN YERLE GÖRÜŞECEKSİN OLUR ALACAKSIN SONRA KENDİ ÇALIŞTIGIN YERDEN OLUR ALDIKDAN SONRA PRASUDURU UYGULAYACAKSINIZ..
ismail demirtas
| 25 Ocak 2009 Saat
15:30
özelleştirme sonrası nakil
asil çelik aş de kadrolu işçi iken özelleştirme sonrası işçilerin herhangi bir kamu kuruluşuna nakil hakkı ılmadığı,bu hakkın sadece memurlara tanındığı,işçilerin devlet tarafından anlaşmaları feshedilerek tazminatları ödeneceği,isteyenin asil çelikte çalışmaya devam edeceği, isteyenin bırakabileceği söylendi ve çalışanlar bu yönde yönetici ve sendika tarafından ikna edildi.Özelleşme 2000 yılında Mesut Yılmaz hükümetinde gerçekleşti.O dönem için geçiş hakkımızın gaspedildiğini düşünüyoruz.Mahkeme kararı ile kamuya geçiş mümkün olabilirmi ? Zaman aşımı yönünden problem oluşurmu?Ümitle cevabınızı bekleyen onlarca işçi bulunduğu sıkıntılı durumdan kurtuluş yolu aramaktadır. Şimdiden Allah c.c. razı olsun.
becaiş
ben devlet demiryollarında ozurlu işçi olarak calışıyorum afyonkarahisarda benimle becaiş yapmak isteyen varsa iletişme gecelim konya aksaray nigde nevşehir kayseri olabilir. 544 564 76 49
t t a AŞ
t t a AŞ Atı altınta calışıyorum iş yerimiz kabatılacak kabatılacağıntan dolayı işsızmı kalacağız yoksa başka kurumlaramı ahtarılacağız beni aytınlatırsanız sevinirim
işçilerde bir ilden başka bir ile gecici görev süresi ne kadar
BEN 3 yıl önce bir ilden ankaraya gecici görevle geldim naklimi istiyorum kontenjan yok diyorlar işçi olarak çalışıyorum .işçilerde gecici görev süresi veya belli bir gecici görev süresi sonunda nakil oluyormu harcırahda talep etmedim gelirken naklimin olması için nasıl bir yol izlemeliyim ...teşekürler
Ynt: Kamu İşçilerinin Kurumlararası Geçişi İle İlgili Sorular
tcdd de çalışıyorum 3 yıldır ankarada gecici görevdeyim ve gecici görevimin nakle dönüşmesi nasıl olur gecici görev nedeniyle sürekli ankarada ikamet ediyorum.görev süresi ne kadar dır ve nakle dönüşmeye sebep olurmu teşekkürler
işçi nakli
sayın hocam öncelikle çalışmalarınızda kolaylıklar diliyorum. ben ilçe belediyesinde 5620 sayılı kanuna göre kadro almış bir işçiyim. işçilerde memurlarda oldğu gibi tayin nakil hakkı olmadığından ben ve benim durumumda birçok işçi arkadaşımız hakkaten zor durumdayız. belediyeden başka bir kuruma olmasada en azından aynı il içerisinde başka bir belediyeye işçi kadrosunda geçiş hakkımız yokmu. ben şuan il merkezine uzak bir ilçe belediyesindeyim eşim ve çocuklarım ise ilde. yaklaşık 3 senedir büyük zorluklarla çalışıyorum. il belediyesine geçmek için müraacaat edecektim fakat bana 5620 sayılı kanunla verilen kadronun çakılı kadro yani bulunduğun yerden başka bi yere geçişi olmaz denildi.sayın hocam bizim aldığımız kadro bulunduğumuz yere ait bir kadromu ? ilçe belediyesinden il belediyesine işçi kadrosunda geçiş hakkım yokmu. eğer yoksa bu konuda bir çalışmanız olucakmı (işçi nakli konusunda ). bu sadece benim meselem gibi anlaşılmasın binlerce işçi bu konuda mağdur ve bir çözüm bekliyoruz. tekrar çalışmalarınızda kolaylıklar diler bu konuda atacağınız adımları merakla bekliyoruz.
aslan
| 09 Şubat 2009 Saat
20:20
işçi nakli ????????
Belediye İşçilerinin Dikkatine
Aşağıda bulunan dilekçe örneği, İşçilerin; “Özellikle Belediye İşçilerinin” başka Kurumlara yada başka Belediyelere geçmeleri hakkında (afedersiniz düzeltiyorum) daha doğrusu geçememeleri hakkındaki mevzuatta değişiklik yapılmasına ilişkin tanzim edilen bir dilekçe örneği olup , bu konuyla ilgili olarak aynı mağduriyetlere maruz kalan duyarlı işçi arkadaşlarımızın söz konusu dilekçe örneğine gerekli özveri ve hassasiyeti göstererek ve kendi konumlarına göre uyarlayarak ilgili makam ve merciilere iletmeleri önemle rica olunur.
Sayın................... /............................... MAKAMINA
....../......./........./............ doğumluyum. ................. tarihinde ................Belediyesi bünyesinde Geçici İşçi Statüsünde işe başladım.
04.04.2007 tarih ve 26500 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren 5620 sayılı kanuna istinaden Hükümetimizce ve Belediye Meclisimizin ....../......./.2008 tarih ve .... sayılı kararı ile Geçici İşçi pozisyonundan Sürekli İşçi Kadrosuna atandım.
Mevcut kadroya binaen, kurum değiştirme ve yahut, başka bir belediyeye geçme taleplerinde bulundum ise de aldığım cevaplar “İşçi kadrosuna mensup personelin tabi oldukları mevzuatta böyle bir düzenlemenin olmadığı” doğrultusunda olmuştur.
Bizim maruzatımız, benim ve benim konumumda olan yüzlerce hatta binlerce arkadaşımız aynı durumdan yakınmakta olup, Belediye İşçilerinin başka bir Kurumu bir yana bırakın, başka bir şehirde, başka bir belediyeye dahi geçmesinin mümkün olamaması gibi bir mevzuat düzenlemesinin kabul edilemez olduğu ve bu durumun Belediye işçilerinin 2 nci sınıf kamu personeli olduğunun bil hare göstergesi olmakla beraber, böyle bir mevzuatın içinden çıkılamaz bir kaos oluşturduğu, çok çeşitli ve çok vahim mağduriyetlere yol açtığı ve açacağı durumu bariz bir şekilde ortadadır.
Bahis konusu mevzuatla ilgili düzenleme yapılmasına ilişkin olarak tarafımın ve aynı konumda olan arkadaşlarımızın, İçişleri Bakanlığı, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Türkiye Büyük Millet Meclisi, Başbakanlık ve Cumhurbaşkanlığı Makamlarına da bilhassa dilekçeleri tanzim edilerek sunulacaktır.
Konuyla ilgili olarak maruzatımız doğrultusunda, bu içinden çıkılamaz durumun değerlendirmeye alınmasını ve mağduriyetimizin giderilmesi hususunda gerekli hassasiyeti göstereceğinizi ümit eder;
Gereğini saygılarımla arz ederim. ....../...../2009
nasıl tayin alırım
merhaba ben doğuda görev yapan bir kamu işçisiyim üç yıldır görev yapıyorum.tayin istedim işveren istifa et git dedi . tayinimi almam için nasıl bir yol izlemeliyim. saygılar.
kamu işcisiyim naklen tayin isteğeceğim olurmu olmazmı?
maliye bakanlığına tasfiye işletmeleri genel müdürlüğüne bağlı afyon tasfiye işlerinde1995 yılında geçici işci olarak işe başladım maliye bakanlığının 2002/95 sayılı onayı ile afyon işletme müdürlüğünü kapatıdı bizi ankara işletme bölge müdürlğüne gönderdiler 2007 yılında kadrolu işci olduk ailem afyonda ikamet etmekte afyonda işci çalıştıran başka bir kamu kuruluşuna naklen geçiş yapabilrmiyim teşşekür eder saygılarımla
gümrük müşteşarlığında işcisiyim naklen tayin isteğeceğim olurmu olmazmı?
maliye bakanlığına tasfiye işletmeleri genel müdürlüğüne bağlı afyon tasfiye işlerinde1995 yılında geçici işci olarak işe başladım maliye bakanlığının 2002/95 sayılı onayı ile afyon işletme müdürlüğünü kapatıdı bizi ankara işletme bölge müdürlğüne gönderdiler 2007 yılında kadrolu işci olduk kurumumuzda maliye bakanlığından ayrılarak başbakanlık gümrük müşteşarlığına bağlandı ailem afyonda ikamet etmekte afyonda işci çalıştıran başka bir kamu kuruluşuna naklen geçiş yapabilrmiyim teşşekür
İŞÇİ NAKLİ KONUSUNDA.......
ARKADAŞLAR BU HABERİ SAYIN ALİ TEZEL GÜNDEME GETİRMİŞTİ BİR ARA. İŞTE BU HABERİN DEVAMINI BEKLİYORUZ. LÜTFEN ARTIK BİRİLERİ BİŞİYLER YAPSIN İŞÇİ NAKLİ KONUSUNDA ÇOK SIKINTILI DURUMDAYIZ.
Gazetenizdeki yazılarınızı ve yurttaşlara yardımcı olmanızı memnuniyetle izlemekteyiz. Bizler, belediyede işçi olarak çalışmaktayız. Başka kurum ya da belediyelere tazminatımızdan dolayı nakil olamıyoruz. Başka kurumlara nakil olabilmemiz için tazminatımızı da bizi nakil olarak alacak kurumun üstlenmesi mi gerekmektedir? Bizler de çocuk okutuyoruz. Nakil olabilmemiz için yasal bir düzenleme mi gerekiyor? Memurlar nakil oluyor da, işçiler neden olamıyor? Bu konuları gündeme taşırsanız çok seviniriz. Karabük-Yenice Belediyesi`nden bir grup işçi.
Sevgili işçi kardeşlerim kim demiş, memurlara nakil tayin hakkı var da işçilere yok diye. Kamu işçilerine de nakil ve tayin hakkı var. Düşünün şimdi Karabük`te Sağlık Bakanlığı`na bağlı olan hastanede memur olarak çalışan bir kişi çocuğu İstanbul`da okul kazanınca, İstanbul`dan bir başka memurla evlenince veya çalışma süresini doldurunca İstanbul`a tayin-nakil isteğini çalıştığı hastanesi aracılığıyla Sağlık Bakanlığı`na iletir ve Sağlık Bakanlığı da uygun görürse, şartlar müsaitsa İstanbul`a bir başka hastaneye nakleder. Aynı memur Sağlık Bakanlığı`nda çalışmaktan sıkılıp, Bayındırlık Bakanlığı`nda çalışma isterse bu kere istemini Bayındırlık Bakanlığı`na dilekçeyle gönderir, Bayındırlık Bakanlığı da bu memurun kendisine gelmesini istiyorsa Sağlık Bakanlığı`ndan kendisine göndermesi için izin (muvafakatname) ister. Sizler ise Karabük`te Yenice Belediyesi`nde çalışıyorsunuz ve Yenice Belediyesi`nin İstanbul veya başka bir ilde kendisine bağlı (Sağlık Bakanlığı gibi) bir başka ünitesi, bölümü yok. Yok da siz İstanbul`a gelemez misiniz? Gelirsiniz, mesela Kadıköy`e mi gelmek istiyorsunuz Kadıköy Belediyesi`ne mesela Üsküdar`a mı gelmek istiyorsunuz Üsküdar Belediyesi`ne, Sağlık Bakanlığı`na mı gitmek istiyorsunuz Sağlık Bakanlığı`na işte nereye gitmek istiyorsanız, o yerin en üst makamına dilekçe vereceksiniz. Dilekçeyi verdiğiniz yer sizin gelmenizi istiyorsa, Yenice Belediyesi`nden sizin için muvafakatname (izin) isteyecek. İzin verilirse de istediğiniz yere tayin nakil olacaksınız hem de tüm hak ve borçlarınızla birlikte.
NAKİL
SELAM ARKADAŞLAR BEN İSTANBUL BEDAŞTA İŞÇİ OLARAK GÖREV YAPIYORUM KURUMA 3 DEFA DİLEKÇE VERDİM TAYİN İÇİN AMA DİKKATE BİLE ALINMADI AMA BENDEN SONRA 2 KİŞİ TAYİN OLDU GİTTİ.YANİ DEMEM O Kİ MEVZUAT YASA HİKAYE DAYISI OLAN HER YERE GİDER KURUMDA DEĞİŞTİRİR NAKİLDE OLUR
BOZO
| 08 Mart 2009 Saat
02:31
s.a
henüz biraçıklama yapılmadı ne oldu bir umut varmı
k.ş
| 04 Nisan 2009 Saat
10:09
BECAYİŞ VEYA NAKİL
BEN İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNDE DAİMİ İŞÇİ KADRROSU İLEÇALIŞMAKTAYIM.ZONGULDAK ÇAYCUMA İLÇESİNE VEYA DİĞER İLÇELERİNE BECAYİŞ YÖNTEMİ İLE YER DEĞİŞTİRMEK İSTEYEN VARSA KARŞILIKLI DEĞİŞEBİLİRİZ.AYRICA TÜM YETKİLİLERDEN İŞÇİ NAKİL HAKLARININ EN KISA SÜREDE BİR YASA ÇERÇEVESİNDE DÜZENLENMESİNİ ARZ EDERİM.SAYGILRIMLA.
TAYİN YOK, BECAYİŞ VAR MI?
Merhabalar, ben de belediyede daimi işçiyim ama belediyelerin mevzuatlarının farklı olduğunu öğrendim ve bu tayin işinden umudu kestim. Ama Mehmet arkadaşımız becayişten bahsediyor öyle bir şey oluyor mu ben de merak ettim. eğer varsa lütfen en kısa sürede cevap yazın çünkü çok zor durumdayız ve eşimle ayrı illerdeyiz.
Saygılarımla...
Gamze
| 08 Nisan 2009 Saat
09:04
umutsuz vaka yatay geçiş nakil
nakil aslave aslaARKADAŞLAR becaiş oluyor birzamanlar yani ikiyıl önce belediye başkanı bizzat bana soyledi fakat benvaz geçtim asla ve asla yatay geçiş mevzu ata uygun değil yasa cıkmadan olmuyor geçiş için sakın umutlanmayın boşuna becaiş bulabilirseniz ancak olur bende kocaeli veya bursa belediyesinden becaiş yapmak isteyen olursa arayabilirler burda bütün sosyal haklar mevcuttur
cep 0535 561 41 88
Becayiş
becayiş var diyorsunuz ama korkuyorum memur gibi tüm haklarımızla beraber mi diğer belediyeye geçebiliyoruz? Çünkü işçi olduğumuz için istediği her yerde de çalıştırabilirler!!! Ben Yalova da büro işçisiyim ve İstanbula eşimin yanına gitmek istiyorum yasayı da biz çıkartamıyoruz maalesef bir sürü yere yazılar yazdım, fakslar çektim hep olumsuz cevap aldım. Umutlarım tükendi anlayacağınız bu ayrılık da o kadar etkiliyor ki yuvadaki huzur benim gibi çeken bilir. Yoksa o kanunu çıkartmak çok zor olmasa gerek. Belki de sesimizi duyuramıyoruz yeterince ne dersiniz arkadaşlar? Çünkü burada bizler kendi kendimize fikir alış verişi yapıyor yorumlar ekliyoruz.
gamze
| 10 Nisan 2009 Saat
09:42
özelleştirme
gediz elektrik dağıtım şirketinde kadrolu olarak çalışmaktayım. 2009 yılı itibariyle gediz elektrik özelleştirme kapsamına girdi
özelleştrime gerçekleşirse kadrolu işçileirn kurum değiştirme gibi bir seçenekleri varmı. varsa hangi kurumlara, yoksa kadrolu işlçiler ne yapacak. teşekürler
mehmet
| 10 Nisan 2009 Saat
17:54
buna bir çare
arkadaşlar bende mehmet kardeşimiz gibi gediz elektirik dağıtım aş. çalışmaktayım biz kitlerin üzerinde oynana oyunları ister işveren isterse sendikalardan dahaiyi bilen biziz bakın 1985 li yıllarda elektirk sektörü TEK yani türkiye elektirik kurumu idi yani iletim dağıtım üretim hepsi bir yerdeğdi ve TEK 'e bağlıydı sonra anladılarki bu lokma çok büyük bunu bir çırpıda boğazına alacak yiyecek insan olmadığı için iletimi dağıtımı üretimi şirketleştirip ayırdılar ve tedaş teiaş teüaş gibi ananim şirketlerine böldüler böldüler bölmesine amabir çırpıda yine yiyemediler yani varlık ve kaynakları köklü türkiyenin atar damarı bir kurumu tek bir şirket adına alacak kartelci mantığı kişiyi bulamadılar sonra ne oldu sonra bu kurumları tekrar böldüler tedaşı 17 ye yakın şirkete bölge bölge böldüler yutması kolay olsun diye tabikide bu sefer lokma küçüldüğü için yutmasıda kolay oldu ve kurum tek tek bölge bölge satıldı başkent gitti menderes elektirk gitti daha neler neler gitti velhası kelam sıra gele gele gediz elektiriğe kadar geldi biz daimi işçiler kapının yanındayız ve nerlere kaçsakta özel şirketin elinden kurtulsak diye çalışıyoruz bence doğruda yapıyoruz devlet sınavla aldığı kpss istediği mülakat yaptığı işçisini al bundan sonra özel şirkette çalışacaksın diye arkasına bakmadan çekip giden bir devlet mantığına yerleştiyse yapacağımızda düşüneceğimizde bişey olamaz şimdiki hayat sıtandartından bişeyler kaybeden kişi ne yapar ya intihar eder yada cinnet geçirir ondan sonra deli yok canına kıymış yok cinnet geçirmiş derler artık yani arkadaşlar BUNA BİR ÇARE dememin sebebi budur. sosyal devlet anlayışının temelini oluşturan biz vatandaş ve hak sahiplerinin bundan sonraki hayatım-nızda başarılar dileriz diyerek çekip giden insanlar arkalarında nasıl bir travma bıraktıklarının farkında bile değiller. bundan sonra işçi olsun memur olsun devlet kapısında iş bulmak artık İM-KAN-SIZ bukadar net devletin elinde kurum kalmadı nereye alacak işçisini memurunu soruyorum size botaşı madenler limanlar tcdd daha neler neler özelleştirme kapsamında devlet artık kendisine eleman almayacak arkadaşlar bunu anlayın artık ama bu doğrumu tabikide doğru değil ufacık bir kriz rüzgarında sanki NUH TUFANI kopuyorumuş gibi ayağa kalkan özel şirketler çalışanını iştende çıkarır fabrikasınıda kapatır üretimide durdurur. neyse biz sorumuza gelelim arkadaşlar biz işçilere mevcut haklarıyla beraber başka kurumlara geçiş hakkını bu sitenin ilgililerinden istemiyoruz bunun için bize yardım etmelerinizi istiyoruz inanaın direğin tepesinde enerji altında bile bunu düşünüyoruz artık bu karamsarlık favasından bu fetret devrinden bizi kurtamak için yardım edin özelleştirilen yerlerden başka yerlere nakil istiyoruz yardımınızı bekliyoruz ALLAH'a emanet olun arkadaşlar...
İşçi nakil
Çok değerli işçi kardeşlerim bende aynı sorun üzerinde çok araştırma yaptım.İşçi nakil konusu oldukça karışık bir konu.ben aynen böle bir sitede çalıştığı belediyeden başka bir belediyeye nakil yaptıran işçi kardeşimizin yazdıklarını aynen yazıyorum.
Ben istanbul büyük şehir belediyesinde daimi işçi kadrosunda idim.Belde belediyesine nakil oldum.Burdada daimi işçi kadrosundayım.İşçinin nakil olmasına dair kanun devlet personel başkanlığının kadro ve kamu görevlileri dairesi başkanlığının ilgili yazısı şöyle;
2.2.1.1.3 Sürekli işçi kadrolarına ilişkin işlemler
2.2.1.3.1 Kadro ihdası kaynak:(kadro@basbakanlik-dpb.gov.tr)
Kurum ve kuruluşlar,kanunla,milletler arası anlaşmalarla veya yıllık programlarla kurulması veya genişletilmesi öngörülen ve işçi istihdamı zorunlu olan hizmet birimleri için ihtiyaç duydukları sürekli işçi kadroları için ihdas talebinde bulunmaktadırlar.Devlet personel başkanlığının görüşü üzerine maliye bakanlığınca ihtiyaç oranında sürekli işçi kadrosu vize edlmektedir.
Mahallil idarelere sürekli işçi kadrosu ihdas edilebilmesi için,yeni kurulan birimler ile yeni satın alınan araç ve makineleri ve toplu taşıma araçlarının bulunması gerekmektedir.Bu idarelerde sürekli işçi çalıştırılması,devlet personel başkanlığının olumlu görüşü üzerine işçileri bakanlığının vizesine tabi bulunmaktadır.
2.2.1.1.3.2 Kadro değişikliği ve aktarımı
Mahalli idareler dışındaki kurumlara vize edilmiş bulunan sürekli işçi kadroları,devlet personel başkanlığının görüşü üzerine maliye bakanlığınca başka ünvanlı sürekli işçi kadroları ile değiştirilmekte,birimler ve kurumlar arası aktarmalarda aynı usulle yapılmaktadır.Bu işlemlerde süre sınırlaması bulunmamaktadır.
Evet arkadaşlar böle bir işçi arakadaşımız yazmış artık bilmiyorum ne yapacağız kanunda açık avr.İşçi nakili yok diye bişe de yok tabikiiii....
???
Gani Bey yazınızı okuyunca o kadar çok ümitlendim ki anlatamam.Eşimle ayrı illerdeyiz ve boşanmaya kadar varıyor ayrı olmamız. Ama kimsecikler yardım elini uzatmıyor bizlere burada çırpınıp duruyoruz. Ayrıca bu konuda bir açık kapı var diyorsunuz ama sanırım torpil olmadan da olmuyor anladığım kadarıyla.
Çağla
| 24 Nisan 2009 Saat
15:48
işçi nakli hk
sevgili site yöneticileri işçilerin en büyük sorunu olan işçi nakil tayin konusunu gündeme getirmenizi temenni ediyoruz. sitenizin form sitelerine aylardır yazmamıza rağmen ne yazıkki işçilerin sorunlarını mesela işçilerede memurlarda olduğu gibi tayin-nakil hakkı verilmesi ile ilgili konuyu gündeme getirmenizi talep ediyoruz. biz işçilerinde nakil-tayin hakkımızın olmadığı için çok zor durumda olduğumuzu gündeme getirip en azından memurlar netin bizlerinde sesi olduğu kanısına varmak istiyoruz. kaldıki bu sorun benim veya bir kaç kişinin sorunu değil bütün işçi arkadaşlarımızın genel sorunudur.
Ak parti İletişim merkezi ( AKİM ) e bu sorunumuzla ilgili defalarca mail atttık aldığımız cevap ise şu şekinde,
Çalışma Bakanlığı Cevabı:
4857 sayılı İş Kanununda işçilerin kamu kurumları arasında nakledilmesine ilişkin düzenlemelere yer verilmemiştir.Bu itibarla hakkınızda yapılacak işlem bulunmamaktadır. Ancak bu konudaki talep ve önerileriniz çalışmalar esnasında dikkate alınmak üzere ilgililere iletilmiştir.
İşçi nakil tayin konusunda sevgili site yöneticilerinden yardımlarını bekliyor saygılar sunuyoruz.
BECAYİŞ
BEN BOLU İL ÖZEL İDARESİN DE DÖRTSENEDİR ÇALIŞMAKTAY KADROM GAZİ KADRASU EĞER BECAYİŞ YAPMAK İSATEYEN ARKADAŞLAR KIRIKKALE KIRŞEYİR YOZGAT KAYSERİ
İLLERİN DE BENİM LE BECAYİŞ YAPMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR VARSA HEMEN İRTİBATA GEÇELİM <05444342555 <
İMKANSIZ
ARKADAŞLAR ARAŞTIRMALARIMIZA GÖRE İMKANSIZMIŞ. BUNUN ADI HAK MAHRUMİYETİ. ÜÇÜNSÜ SINIF VATANDAŞIZ BİZ. İŞÇİYİZYA EZİLİRİZ NOLACAK SANKİ.
BEN TEDAŞ İŞÇİSİYİM ÖZELLEŞTİRMEYLE SONUMUZUN NE OLACAĞI BELLİ DEĞİL.
KİM GELİRSE ONUNUZ. KÖLE GİBİ SATILIYORUZ.
kamu personeli yasa tasarısı
bütün işçi arkadaşlara sesleniyorum.Haberlerdede duymuş olabilirsiniz Kamu Personeli Yasası kökten değiştirilmesi için hükümet alt yapı çalışmasına başlamış, sivil toplum kuruluşları ve diğer partilerden görüş alışverişinde bulunuyor. Bizde KAMU İŞÇİLERİ olarak görüş ve önerilerimizi hem AKİM'e hemde bölge Milletvekillerimize mail'le gönderirsek mutlaka göz önünde bulunduracaklardır.LÜTFENNNNNN bu çağrıma kulak verin ve tüm arkadaşlarınıza haber verin ki; eğer duyarsız kalırsak sıkıntı çekmeye devam ederiz. Bir daha böyle fırsat yakalayamayız.İLGİNİZE....................!
Sulama Birliği 5620 sayılı sürekli işçileri tayin hakkı
Arkadaşlar tüm belediye ve sulama birlikleri hatta tüm işçi arkadaşlar sesimizi Başbakanımız Syn R.Tayyip ERDOĞAN'a Bildirmemiz gerekiyor.Çünkü kendiside Belediye başkanlığı yapmış bizi en iyi kendisi anlayacaktır.Mail,fax,telefon,mitinglerde yolda nerde olursa medya yoluyla mutlaka sesimizi duyurmalıyız.hatta bir televizyon kanalıyla anlaşıp haber konusu bile olacak kadar önemli bir sorun olarak düşünüyorum.İkinci sınıf insan olmak istemiyoruz!
işçi nakli hk
yavuz arkadaşımın dediğine katılıyorum. işçi nakli konusunda sesimizi birilerine bi şekilde duyurmamız gerekiyor. aylardır form sitelerine akime gücümün yettiği yerlere yazıyorum ama boşşşş
İŞÇİ SESİ DUYULSUN ARTIK
Yavuz Bey ve Aslan Bey'in sözlerinde haklı olduklarına inanıyorum ben de, keşke bir tv kanalıyla anlaşma yapabilsek nasıl sesimizi oralara duyurabiliriz adres, mail falan var mı. Ama en önemliside bir kaç kanal seçip hepimiz o kanala yazalım ki dikkat çekelim bence.
Çağla
| 18 Mayıs 2009 Saat
16:33
sitem anlayana
başkentedaşta elektrik teknisyeni olarak çalışıyordum bildiginiz gibi özelleşti bizim adımıza sendikalar yetkişiymiş 4857 ye tabiyim yazıklar olsun bizi bu hale getiripte hiç bir hakkınız yok mecmur özelde çalışacaksınız ne demek sendika falan hikaye arkadaşlar başka yere tayin dilekçesi verdigimiz halde onaylanmadı yazık degilmi bize insanın ekmegiyle oynamak bizim önümüze taş koyanlara ALLAHA havale ediyorum. ben çok araştırdım sadece 4c hakkı var oda şirket seni 6ay içinde işten çıkartırsa selamlar işci arkadaşlarım
işçi tayini yada nakil
sevgili işçi arkadaşlar .. neyaparsak yapalım boşuna uğraşmış oluruz..hiçbiri sesimizi duymay çünku onlar kulaklarını kapatmışlar..size tavsiyem ne bu siteye nede başka siteye düşünçelerinbizi yazmayın bu editörler size cevap vermez ve
onlar takmaz bizim sorunlarımıza
size tavsiyem yazmayın bunungıbı sitelere ..yazdıkça bunlar para kazanıyorlarrr...ve bide bu sendikaların hiç birisi derdimize derman olmuyor...
nakil
murat polat arkadaşıma hemfikirim....