Yorumlar-Sorular ve Cevaplar
Toplam 103 yorum,
1-103 arası gösteriliyor, yeni tarihliler sonda.
geçici kalan işçiler
4-b ye geçmeyin size yargı yoluyla bile kadro alacağız deyip kandırıldık. şimdi unutulduk . bu işler bakana mektupla olmaz.cıkacaksınız dürüstseniz kızılaya bizim işçilerimiz haksızlığa uğramıştır,haklarını isteyeceksiniz. ama nerde siz işçinize dürüst davranmadınz ki hükümete bunu söyleyeceksiniz.ne olacak geçici işçi olarak kandırılanlar,,,,,.
maaş hakkında bilgi
ben ve arkadaşlarım hınıs belediyesinden ilçe milli eğtime dağıtıldık bizimle birlikte sağlığa tarıma kültür sitesine arkadaşlarımız dağıtıldı onlar işe baldıkları aydan itibaren aylıklarında düzelme oldu bizim ise herhangi bir gelişme omladı biz belediyeden aldığımız aylık 986,00 tl sağlığa gidenler 1500 tl tarıma gidenler 1400tl aylık aldılar biz ise aynı aylıkla devam ediyoruz bu çarpıklık neden kaynaklanıyor bana bu konuda bilgi verilmesin istiyorum
aliağa aydın Erzurum
| 22 Aralık 2011 Saat
12:49
sayın başkan`a
değerli başkanım bizlere 4-b ye geçmeyin size daimi işçi kadrosu alacagız,diyen genel merkez yöneticileri ve hukukcuları bizim mağduriyetimizi kim çözecek. Sayın başkanım bu konuda çalışma nedir bizler sürünmeye devammı edeceğiz.14 yıldır bu sendikanın üyesiyiz halen yazın üç ay işten çıkartılıyoruz.işyerimiz Cumhuriyet Üniversitesi taşoran işçileri dahi sürekli çalışıyor.inandığınız en yüce değer ve en sevdiğiniz in hakkı ve hayrı için bu konuyla ilgili elinizden geleni yapın.
Birlik Oluyoruz Yurdumuzun 4 Bir köşesinde
6111 sayılı yasa kapsamında belediyelerde bulunan ihtiyaç fazlası işçilerin diğer kurumlara aktarılması yasalaşmaya başlayınca ogün bugündür sendikaları araştırıyorum. Çünkü belediyelerde siyaset olduğu için bizleri bir şekilde susturup sendika değişikliğine gitmemiz engelleniyordu. Şimdi hakkıımızı arayacak bir sendika arayışına girdim. Biz Afyonkarahisar ilçeleri ile birlikte 603 personel Milli Eğitim bakanlığına devrolduk. Hepsi arazide çalışmalara başlamış. Geldiler dinledik. Biliyoruzki hepsi rant peşinde. Ama bizlerde birlik olup bu rantı kendi çıkarlarımıza çevirmenin yoluna gitmeye çalışıyoruz. Bir ve beraber oluyoruz. İnşallah başardık da bunu. KOOP-İş sendikası yetkilileri palavradan başka bişey anlatmıyor. Atmadığı yalan kalmadı. TEZ-KOOP İş sendikasınında bundan farkı yok. Anlattıkları yalanları sizlere anlatmak isterdim ama bir köşesinden başlasam inanın sayfalar yetmez. Ki yorumlarıda okuyunca daha çok farkına vardım ki sizlerde bu yalanların her birinin farkındasınız. Adamlar kendi içlerinde barışık değiller. Hep birbirlerini mahkemeye verme, bizlere yaranabilmek için birbirlerinin açıklarını yalanlarını ortaya çıkarma vs... Kısacası artık bizlerde saf değiliz. Oyuncağınız hiç değiliz. Bırakın artık rol yaparak sırtımızdan para kazanmayı. Adam gibi bir savunuculuk yapın. Bukadar insanın çoluğu çocuğuyla haklarını nasıl ödeyeceksiniz. Unutmayın birde Toprağın altı var. Hesaplaşma zamanı var.
haklarımız nelerdir ??
ARKADAŞLAR BİZ 6111 SAYILI KANUNLA BELEDİYEDEN KÜLTÜR VE TURİZM MÜDÜRLÜĞÜNE GEÇEN 23 (KADROLU) İŞÇİYİZ....... TEZ-KOOP İŞ SENDİKASINA GEÇMEK İSTİYORUZ . LÜTFEN BİZİ HER KONUDA AYDINLATIRMISINIZ...ARTILARIMIZ VE EKSİLERİMİZ NEDİR ACABA.
TEZ KOOP İSMİNDEN BELLİ TEZ KOOPMAK GEREK BENDE ÖYLE YAPIP İSTİFA EETİM
SİZ SENDİKACILIKMI YAPIYORSUNUZ NE YAPTIGINIZI ANLAMADIM NE HAK ALDINIZ NE KAZANC BİZLERE DERT VERDİNİZ DERMAN HİÇ OLMADINIZ SİZİNLE ARTIK YOL GİTMEKMİ YOLUM SİZİNLE KEŞİSİRSE O YOLUDA TERK EDERİMİSTİFA ETTİM MUTLUYUM KÜLTÜR VE TURİZM İŞÇİSİ TAMAMEN SİZDEN İSTİFA EDECEKTİR BUNA İNANIYORUM SİZE ÜYE OLANLAR ON DEFA DÜŞÜNMELİ VE ÜYE OLMAMALILAR HAYATLARINI KARARTMASINLAR
kandırıldık
geçici işçiyken 4-b ye geçmeyin size işçi kadrosu alırız dediler ama alamadılar .ondan sonra arayıp soran yoktur.O SENDİKACILARDAN ÇOĞUNU görünce kusma hissi geliyor. bizim ve çocuklarımızın geleceği ile oynadılar.Halen 9 ay çalışıp 3ay işten çıkarılıyoruz.
hakkımız zehir olsun hak etmeyenlere
r
teeez kooooopuuuun
tez-koop iş in kıymetli yönlendiricileri siz sadece yönlendiriyorsunuz.Bugüne kadar yaptığınız sadece iş veren lehine yönlendirmek oldu.
keyif sizde,para sizde.bugüne kadar hangi hakka imza attınız.Kimse kimseyi kandırmasın.İşverene karşı direnirseniz keyfinizin kaçacağını çok
iyi biliyorsunuz.Sonrada çıkıp ''hangi işciyle greve gidelim''diyorsunuz.Lütfen söyleyin bana biz hangi sendikayla greve gidelim.siz işciden aldığınız aidatı hakediyorsanız bizde bu maaşı hakediyoruz demektir.
düşün be yakamızdan
ey tez-koop iş sendikası siz gidin marketlerde sendikacılık yapın devlet kurumlarından elinizi eteğinizi çekin.
işkollarına yaptığınız itiraz nedeniyle binlerce işçinin ahını aldınız inşaallah iki yakanız bir araya gelmez.
nevşehir
| 27 Eylül 2011 Saat
15:00
sendika yöneticilerinin dikkatine
kültür bakanlığının işçileri olarak son kez sesleniyoruz bizler dilenci değiliz mevcut çalışma koşullarımız herkes tarafından biliniyor ancak ne yaptığımız iş ne sorumluluklarımız nede yaşam koşullarımız kimselerin umrunda değil tamamen kendi kaderlerimize terk edilmiş durumdayız ilk sendikaya üye olduğumuz zaman işte sendikacılığı bizlere anlatmakla bitiremeyen yöneticiler şimdi yoklar zaten yılda birkaç kez görüyoduk artık onuda yapmıyorlar bizlere neden üvey evlat muamelesi yapılıyor neden bakanlık çalışanları olarak düşük maaşla çok çalışıyoruz nedensesimizi kimseler duymuyor sendikamızmı bizleri kandırıyor yoksa bakanlığımız gerçekten çalışanlarına bu maaşla çalışmayı layık görüyor lütfen artık birazcık duyarlı olunuz bizlerde ayle bakıyoruz bizlerde mutlu olmak bakanlığımızla sendikamızla işimizle gururlanmak istiyoruz .
lütfen okuyun
sayın sendika yönetiçileri sözleşme neden bu kadar uzadı bizler insan deyilmiyiz bize verilen hakları almanız sizin görevinizdi neden bukadar uzatıldı hiçkimseye bilgi verilmiyor saygılar
özay
| 20 Eylül 2011 Saat
14:13
dösim işçileri
istifa konusunda, hep birlikte hareket edelim.facebook da kurulan gruba üye olun ordan organize bir şekilde hareket edelim...
sedat
| 06 Eylül 2011 Saat
10:52
TESKOOP İŞE ÜYE OLDUKTAN SONRA AC BIRAKILAN DÖSİMM İŞCİSİ
sayın başkanım bizler dösim işçisiyiz size bir kac sorum olacak eğer siz bu sorularıma cevap verirseniz bende sendikamızın yanında olacağım.
1- Biz yani dösim işçileri 960 tl maaş alıyoruz
2- 400 tl ev kirası veriyoruz
3- 200 tl market masrafımız var.
4- 100 tl pazar masrafı en az
5- 100 tl cocugun okul masrafı(servis hariç)
6- 150 tl eletrik su telefon
ŞİMDİ SAYIN BAŞKANIM BANA SÖYLEYİN DÖSİMM İŞÇİSİ NASIL İSYAN ETMESİN ARTIK İNANINKI DAYANACAK GÜCÜMÜZ KALMADI.
EĞER UNUTTUYSANIZ BİZLERDE İNSANIZ BİZİM VE AİLEMİZİNDE İNSAN GİBİ YAŞAMAYA İHTİYACLARI VAR
DÖSİMM İŞÇİLERİ
YENİ ÇIKAN YASA İLE SÖZLEŞMELİ MEMURLAR KADRO ALDI. KÜLTÜR BAKANLIĞI İŞÇİLERİ 2007 DE 4B HAKKI KAZANMIŞKEN, İLLEGAL OLARAK BAKANIN HABERİ OLMADAN BAKAN ONAYINI YİNE BAKANA KİM İPTAL ETTİRDİ. YÜZLERCE KİŞİ SÖZLEŞMELİ OLACAKKEN VE ŞİMDİ MEMUR KADROSU ALACAKKEN KİM BUNU ENGELLEDİ. BUNUN HESABINI VERSİNLER. BAŞBAKANDA DUYSUN BUNU CUMHURBAŞKANIDA.
ONDAN GEÇTİK ŞİMDİ BU SENDİKA BELASI VAR. ADAMLAR 7-8 BİN LİRA MAAŞ ALIYORLAR. ÜYELERİNİ DÜŞÜNDÜKLERİ FALAN YOK. NE BİR HAK ELDE EDİYORLAR NE BİR YENİ KAZANIM. AİDAT ADI ALTINDA BİZDEN ALDIKLARI VE ÇOLUKLARI ÇOCUKLARINA YEDİRDİKLERİ ZEHİR ZIKKIM OLSUN. BİR AN EVVEL TERK ETMELİ BU BATAN GEMİYİ. BAŞKA SENDİKAYA GEÇMEYİ Kİ. HALA BUNLARA AİDAT ÖDEYİP CEPLERİNİ ŞİŞİRMEYELİM.
DUY SESİMİZİ TEZ KOOP İŞ
Hak konusunda kendi haklarınızdan hiç taviz vermiyorsunuz.sendika aidatını çok hak ediyormuşcasına derhal zamlı alıyorsunuz.Bize 1 milyar tl veriyorlar bizimle dalga geçiyorlar diğer işçiler 2.500 milyar tl ayrıca şkramiye halen ona az diyorlar bu nasıl iş sizin vijdanınız nasıl el veriyor.
bizim haklarımızı yemeyin yan gelip yatıyorsunuz. toplu istifa gidiyoruz.
SESİMİZİ DUYUN
Tez koop iş size diyoruz
Tunceli
| 23 Ağustos 2011 Saat
13:16
satılmış türk iş sendikası
HER İKİ SENEDE BİR YAPILAN TOPLU GÖRÜŞMELERDE TÜRK İŞ SENDİKASI YAPACAĞINI YAPTI YİNE İŞÇİLERİ SATTI BİZLER DÖSİM İŞÇİSİ OLARAK ALDIĞIMIZ MAAŞ ORTADA BAŞKA KURUMLARDA ÇALIŞAN İŞÇİLER ÖRNEK ORMAN VE SU BAKANLIĞI İŞÇİLERİ 1800TL ,2000TL ARASI MAAŞ ALIRKEN BİZLER HALA 1020TL MAAŞ ALMAKTAYIZ BUMU ADALET BUMU SENDİKACILIK BAĞLI OLDUĞUMUZ SENDİKA TEZKOP İŞ SENDİKASIDIR BAKALIM SENDİKA UĞRAŞIYORMUŞ NE DOĞRU NE YANLIŞ DOĞRU OLAN VARKİ BİZ İŞÇİLER HER TOPLU GÖRÜŞMELERDE BİZİ SATTIKLARIDIR.EN DÜŞÜK MEMUR MAAŞI 1500TL Yİ GEÇMİŞTİR DUYURULUR.
DÖSİM İŞÇİSİ-ANKARA
| 21 Ağustos 2011 Saat
16:31
SENDEN KURTULMAYA AZ KALDI
GÖRÜŞMELER SONA ERSİN İSTEDİĞİMİZİ ALAMAZSAK KESİNLİKLE TEZKOOPTAN İSTİFA EDECEĞİM ARKADAŞLARIMLA BERABER HEP KENDİ CEBİNİZİ DÜŞÜNÜYORSUNUZ İŞÇİ NE HALDEDİR HABERİNİZ BİLE YOK YAZIK BE
rezillik diz boyu
bizler hatay mustafa kemal üniversiteside 5620 daimi işçi kadrosunda çalışmak tayız 2007 yılında tez kopişe üye olduk ve olmaz olsaydık o gün bu gün kamu protokolünde 2 tane seyyanen verildi ve biz ikisinden de yararlanamadık bu nasıl bir sendikacılık anlayışıdır size söyliyeyim bu market sendikacılıgı anlayışıdır evet aynen bu sayın genel başkanımıza sesleniyoruz bu işe bi çare bize söylenilen şey biz kamu protokolünden faydalanamıyacagımızla ilgili sebebi mevcut olan sözleşmemizin kamu protokoliyle çakışmaması bunu bizlerinmi düşünüp düzeltmemiz gerekir yoksa adana 1 nolu şubesindeki mevzuat bilmez başkan diyemiyorum başkan herşeyi düşünür hülya hanımın mı?
4857 KEPAZELİGİ
İŞÇİ OLMAKTAN UTANIR OLDUK,İŞİMİZİ HAKKIYLA YAPARKEN ALDIGIMIZ MAAŞLARIN VERGİYE GİTMESİNDEN ,PASİF SENDİKACILIKTAN KEPAZE OLMAKTAN BIKTIK ARTIK . KENDİ SÖYLEDİ KENDİ DİNLEDİ TOPLU İŞ SÖZLEŞMESİNDE İMZAYI ATARKEN NASIL MEMNUN KALABİLDİLER YAZIKLAR OLSUNN HARAM OLSUN BİZDEN KESİLEN PARALARA.İŞÇİDEN BETER OLURLAR İNŞALLAHH
ÜVEY EVLAT MIYIZ????
TezKoop-İş Snd nın Çok Syn Etkin ve Yetkin Ynt.cileri Biz Kültür ve Turizm Bakanlığı DÖSİMM İŞÇİLERİNİ ÜVEY EVLAT muamelesi Yapmaktan LÜTFEN VAZGEÇİN. Zira bizler de Artık ne dayacak SABIR ve Ne de Tahammül KALMADI.İNSANCA YAŞAMAKTAN BAŞKA BİR ŞEY VE BEKLENTİMİZ de YOK.Diğer KAMU İŞÇİLERİ Gibi İNSAN ONURUNA YARAŞIR MAAŞLA EVLERİMİZİ GEÇİNDİRMEK VE HARÇ-BORÇ ÖDEYİP DURMAKTAN UZAKLAŞIP, RAHAT BİR NEFES ALMAK İSTİYORUZZZZZ.2011 TİS ide bu Beklentilerimize CEVAP VERSİN ÜMİD ETMEKTEYİZZZZ.İLGİLİ BEYEFENDİLERE ACİLEN DUYRULUR:
Ynt: TEZKOOP-İŞ SENDİKASI ( TÜRK-İŞ-1962 )
slm sentika niye var arkadaşlar hakları ara mak icin deyilmi öyleyse bankalar kişi başına 1000 tl verir ken bizim banka neden 100 tl yle bizi kandırıyorr bu na kim cevap vercek
bırak gitt tez kop bakamıyacaksan bu işeeee?????
memüş tepe
| 02 Ağustos 2011 Saat
09:14
sevgili vefakar ve cefakar dösim işçisi kardeşlerimiz artık uyanın birlik
değerli dösim işçisi kardeşlerimiz ben de sızın gibi dösim işçisıyım 16 yıldır dösim çatısı altındayım taşrada çalışmaktayım yanlız geçmişteki konumum gereği bütün teşkilatı tanırım tezkoop iş yönetimini de tümüyle tanır bilirim zihniyetlerininde ne olduğunu iyi bilirim geçmişte tezkop iş sen in temsilciliğine delegeliğine yönetim kurullarındada çalıştım anca bügün bulunduğumuz ortam nedeniyle hatalarımı anladım 2009 yılında tezkoop işten istifami nöter kanalıyla yaptım bügün soyal iş üyesiyim halimden memnunda değilim nedeni işçi meslektaşlarımızın dalaverası ve sömürü sisteminden yana olmalarıdır yahu be emekçi işçi kardeşim mevcudi sendikanız eğer yeterli hizmeti veremiyorsa haklarını sömürtüp peşkeş çektırıyorsa neden daha neyini beklersin adamlar bir iki tatlı vaatlarla geleceğini sömürtüyor sende inanıyorsun emekçi kardeşlerinde sayenizde sömürülüyor eğer emeğe alınterine saygısı olan bir işçiysek hemen mevcudi tezkoop iş sendikasından istifanız gereklidır siz geriye dönen üçkağitçiler size çok kızmaktayım yahu biryerde kalınız artık benim geleceğim benim emeğim kişisel olmamalıdır hepimiz bir olmalıyız öyle çeşitli sayfalarda yazılar yazarak meydan okuyarak bir yerlere varamayız hepimiz dösim işçisıyız hepimiz emekçıyız bizleri sömürten sayın hakan ve sayın temsilcimiz ankara 1 nolu şüübe sekreteri sizler biraz vicdanınız varsa bu dösim işçilerinin haklarını iade ediniz yoksa kulhakkiyla ölüm zordur hakkımız haram olsun biz emek için alınteri için sizinle beraberdik artık dur demenin zamanıdır artık yeterrr haydı dösim işçisı kenetlen bütünleş ve kararınıver enyakın nöterden tezkoopun hasabını dur artık yeterr meydan okuma gereğini yap nöterler sizleri bekliyorr hadı görev başına
DÜŞ YAKAMIZDAN TEZ-KOOP İŞ
mrhb arkadaşlar;
özellikle sendika ile istifa konusunda yazı yazan arkadaşlar, lütfen istifa ederken bir şekilde haberimiz olsun beraber hareket edelim en kısa zamanda TEZKOOP tan kurtulmak dileğiyle neye mal olursa olsun.
ayrıca şans falanda vermiyorum tezkoop a yeter artık bukadar şans biraz da onlar bizim peşimizden koşşun düş artık yakamızdan TEZ KOOP
irarur
| 25 Temmuz 2011 Saat
21:29
ÖZLÜK HAKLARIMIZ
Arkadaşlar; Artık top tezkop iş sendikasında...işçilerin talebi olan.. Özlük hakları ile ünvan konusunu,kıdem zammı konusunu,ulaşım bedeli , ikramiyelerin artırılması ve diğer birkaç sosyal hakların alınması yönündeki uğraşlarını dikkatle takip etmeliyiz.Türkişin yapmış olduğu çerçeve protokolü biz işçileri mağduriyetten kurtarmamıştır. Onun için tezkop işe bundan sonraki süreçte büyük iş düşmektedir, bizlerde takipçisi olacağız..Bu taleplerin gerçekleşmesi en büyük dileğimizdir.
Hassan_
| 25 Temmuz 2011 Saat
21:28
İSTİFA EDELİM
slm
istifa harici ne konuşsak boş
tez-koop sendikasının -TS atancağı imzadan sonra istifa depremi yaşatalım.
Benim anladğım bu
Günlük Yevmiye X 30= 1.000 TL ve altındaysa 150 (1.120 yi geçmemek şartıyla)
Günlük yevmiye X 30= 1.000 ile 1.200 arası ise 130
Günlük Yevmiye X 30= 1.201 ile 1.425 rası ise 100 TL iyileştirme BENİM anladığım bu.
işçi06
| 25 Temmuz 2011 Saat
21:25
SORUP PAYLAŞALIM
TİS.ANLAŞMA PROTOKOLÜ 3.MADDEDE DER Kİ: "AYLIK BRÜT ÇIPLAK ÜCRETLERİ 1201-1425 TL ARASINDA OLANLARIN,AYLIK BRÜT ÇIPLAK ÜCRETLERİNE 1425TL'yi GEÇMEMEK ÜZERE 100 TL İYİLEŞİTRME YAPILACAK" DİYOR.BİZİM DÖSİMM SİTESİNDEKİ MAAŞ BORDROSUNA BAKTIĞIMDA BRÜTTE MAAŞ:1650-1700TL'de.ANCAK ÇIĞLAK ÜCRETE BAKTIĞIMDA... HAZİRAN AYI MESELA 1319 TL.GÖRÜNÜYOR.BU ANLAŞMA PROTOKOLÜNDEKİ "AYLIK BRÜT ÇIPLAK ÜCRET" İFADESİ NEYİ KAPSIYOR. AYLIK BRÜT ÇIPLAK ÜCRET,1319 TL Yİ İFADE EDİYORSA BİZLERDE AYLIK 100 TL İYİLEŞTİRME KAPSAMINA GİRERİZ.ANCAK BRÜT ÜCRET TOPLAMI BAZ ALINIRSA BİZLER BU KAPSAMA GİRMEYİZ.BENCE BU İŞİ EN İYİ DÖSİMM MAAŞ SERVİSİ BİLİR.ORAYA SORUP BURADA PAYLAŞALIM ARKADAŞLAR.
SELAM VE SAYGILARIMLA...
SÖZLEŞME SONUCU BORDRO
GELİRLER
Ücret 1.305,41 (BU ÇIPLAK BRÜT DEĞİLMİ)
Taban Aylık
Sosyal Yardım 84,47
Yemek Yardımı 16 64,00
KESİNTİLER
Gelir Vergisi 180,89
Damga Vergisi 9,60
SSK/SGP: 199,97
İşsizlik Sigortası 14,28
TEZ-KOOP-İŞ Sendikası 33,69
MATRAHLAR
GV Matrahı 1.205,94
KV Matrahı 7.670,38
Gelir Vergisi İnd. 247,94
SSK Matrahı 1.428,38
Eme. San.Matrahı
KURUM PAYLARI
SSK/SPG 278,53
İşsizlik Sigortası 28,57
VERGİ İNDİRİMLERİ
sendika Aidatı 33,69
Asgari Geçim İndirimi 89,61
Özel Gider İnd. :
Gelir Toplam : 1.760,98 Gider Toplamı : 662,12 Net Ödenen : 1.098,86
Bu bordroya(1305 çıplak brüt) göre biz çıplak brütte 1425'in altında değilmiyiz?Açıklayabilirmisiniz arkadaşlar yanlışmıyım?
Yapılan açıklamada çıplak brüt 1,425 altında olanlara iyileştirme olacağını söylüyor.
71beyza
| 25 Temmuz 2011 Saat
21:23
yaaa olurmu
zamanında millet sendika değiştirmeye çalıştığında yaa olurmu? niye başka sendikaya gidelim bu sefer en az 500 lira istiyeceklerMİŞ birde dösim ek parası alınacakMIŞ dediniz değilmi?
değiştiriken kendi paramızı kendimiz mi ödeyeceğiz niye geçelim dediniz, sendika değiştiriken sendika bile sizlere güzenmedide parayı geçenler versin dedi, geçenlerlede dalga geçtiniz siz unutsanızda unutmayanlar var unutmayalım. yakında koopu zoopu sosyali alisi velisi gene yanaşır ama tezkoop size 1 çay kaşığı bal dokundurur gene kalırsınız. ya telekomdan gelen 3000 lira bile alan personel dösim ek ödemesini 500 lira alıyor. dösimin asıl personeli işçiler avcubu yalıyor. bu nasıl iş. sendika 100.000 işçinin içinde 1.000 lirayı anca alan kültür ve turizmin 2 bin işçisinimi düşünecek siz hala ayılamadınız değilmi? sinirlenmeyin durun 2 güne unutursunuz.
yazık bize kazık bize
dösim maaşlarının araştırılmasını... neden düşük maaş verildiğinin araştırılmasını... (EDİTÖR TARAFINDAN GEREKSİZ İFADELER ÇIKARILDI.)..... insanları modern köle olarak kullanmak ne zamandan beri yasa oluyor...... bide bu dandik maaşı verirken içinizden ne geçiyor bilmiyorum ama neyse... bi akrabam dösim işçisi. bana 750....750 750 750 750 alıyorum dediğinde inanmadım. ama netten isbatını yaptı... müt. işçisi bile 850 alıyor dedim. bu ne lan. dalgamı. ben savcıya suç duyurusunda bulunuyorum buradan. ya bu yönetimdekiler adam olsun yada gitsinler...
memet aga
| 18 Temmuz 2011 Saat
19:22
sayın genelsekreter hakan bozkurt beyy buzülümden vazgeçiniz
sayın tez kop iş send, yönetim kurulu genel sekreteri sizlere seleniyoruz artık duyunuz zülümle peşkeşle tehditle görevinizi yapmış olamazsınız sendikacılık bumu bu olamaz sizler şarşahali hayat yaşamaktasınız bizler acı çekiyoruz ya istifaediniz yada bizim peşimizi bırakınız biz sendikadan ayrılmak istiyoruz sizlerden ve sizlerin sendikacılık hakarama bilginiz beceriniz yetersız bu zülümden vazgeçiniz artık dik durunuz 4857 ye tabii kültür ve türizm bakanlığı işçileri zorda bir ekmek alamıyoruz ben şahsen 5 yıldır hiç elbise alamadım çevremdeki yakınlarımın giysileriyle idare etmekteyım biz kültür ve türizm bakanlığı taşra teşkilatlarında çalişan 4857 ye tabi daimi dösim ,türizm,kültürvarlıkları işçileri olarakk tek yaptığımız söz sahibi örgütlü sendika tezkoop iş sendikasını beslemektır sizlerse tehditle sömütmekle peşkeşle geleceğimizi karartmaktasınız artık durryeterrr eyyy emekçi tekçare istifadır hemen en yakın nötere git sendikanı değiştır tek çare sosyal iştır hemen hepimiz sosyal iş çatısı altında toplanmalıyız artık iyidüşünün birimiz hepimiz için dik duralım lütfen emeğe alınterine saygı artık ölübile değiliz sayın devlet büyüklerimiz bizi kurtarınız bu zülüm oyunlarından biz emekçi sınıfıyız bütün emekçi işçi kardeşlerime selam ve saygılarımla işçi kardeşiniz
TEZ KOOPTAN TEZCE KOPMAK ÜZERE
TARİH 11.07.2011.KÜLTÜR TURİZM BAKANLIĞI 4857 KADROLU DÖSİM İŞÇİSİYİM.TEZ KOOPA ÜYEYİM.ALDIĞIM MAAŞ NET 1140.ÜNİVERSİTE MEZUNUYUM.YILLIK İKRAMİYE VE TEDİYE TOPLSM GÜN SAYIMIZ 93 GÜN. İL ÖZEL İDARESİ YOL-İŞ SENDİKASI ÜYESİ AYNI ŞARTLARTLARDAKİ KADROLU İŞÇİ NET MMAŞI;1.740.İKRAMİYE VE TEDİYE TOPLAM GÜN SAYISI SENELİK 120 GÜN.BU NASIL İŞ?BU NASIL ADALET.ACİLEN ÜCRET VE SOSYAL HAKLARIN EŞİTLENMESİNİ İSTİYORUZ. BUNU YAPACAK,YAPTIRACAK OLANDA SENDİKADIR.
DÖSİMCİLER SİZLER KENDİNİZLE BİRLEŞEMİYORSUNUZ SENDİKAYI BESLİYORSUNUZ
DEĞERLİ DÖSİM İŞÇİLERİ İÇİMİZDE BAZİ KALİTESIZLER VAR BUNLAR DÖSİM İŞÇİLERİ ARASINDAN İŞ YERİ TEMSİLCİLERİDİR BUNLARA LANETLER OLSUN YALAN YANLIŞ BİLGİLERLE BİZLERİ BİRBİRİMİZLE ÇATIŞTIRIYORLAR BURADAN SENDİKACILAR SAYIN DÖSİMİN SÖZCULERİ SESLERİ birisi geçmiş bir nolu şübe başkanı şimdi yukarlarda büyüdü diğeri geçmişte işçiydı şimdi bir noluşüübede iki nolu adam bunlara yazık olsun İCRAATLARI NEDİR İŞÇİYİ SÖMÜRTMEKTIR GEÇ OLMADAN TÜM TÜRKİYE BİRLEŞEREK BÜTÜN DÖSİM İŞÇİLERİ TEK ÇARE SENDİKADAN İSTİFADIR HEMEN ZAMAN KAÇIRMADAN ACİLEN ENYAKIN NÖTERE GİDELİM BU SENDİKACILARA DUR DİYELİM DİYELİMKİ OOOO ŞARRR ŞAAALI HAYAT LARINA DÜR DİYELİM ARKADAŞLAR 16 YILLIK DÖSİM İŞÇİSİYIM 995 TL MAAŞ ALMAKTAYIM 10 BU TEZ KOOP TA TEMSİLCILIK YAPTIM BUNLAR SÖMÜRÜRLER BİZLERE EKMEK VERMEZLER 3 YIL ÖNCE İSTİFA ETTİM ÇOOK MUTLUYUM EYYY EMEKÇİ DÖSİM İŞÇİSI MESLEKTAŞIM SÖMÜRÜYE DURDE NÖTERE GİT SENDİKADAN AYRIL GÜNAHA ORTAK OLMA KUL HAKKI YENMEKTEDIR 2500 KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI İŞÇİSI NİN %80 MUTSUZ MUTLU OLMAK İÇİN TEK ÇARE TEZ KOOP İŞ SENDEN KURTULMAKTIR HAYDI HERKES NÖTERLERE GİTSİN ALLAHA EMANET OLALIM
ELBET ÇIKAR MAZLUMUN AHI
SEVGİLİ DÖSİM ÇALIŞANLARI TEZKOOP İŞ SENDİKASININ NEDEN,Mİ ÇABA GÖSTERMEDİĞİNİ MERAK EDİYORSUNUZ ŞİMDİ SENDİKA YETKİLİSİ GİDİYOR HÜKÜMETE İŞÇİLER ÇOK SIKIŞTIRIYOR DİYOR HAKKIMIZIN BEKÇİSİ OLARAK HÜKÜMET SÖZCÜSÜ ARKADAŞIM AL SANA SIFIRINDAN Bİ ARABA YANINDA 1 DAİRE SESİNİ ÇIKARMA İŞÇİ EŞŞEKTİR KONUŞUR KONUŞUR SUSAR DİYOR EYVALLAH DİYOR SENDİKAMIZZ .. İNSAN EŞŞEK OLURSA BİNEN ÇOK OLUR YEVMİYEMİŞZİDE ALIR SIRTIMIZDAN,DA GEÇİNİR...!!
4857 Lİ REZALET
KAMUDA DAİMİ KADROLU İŞÇİ OLMAK ,EN REZİL VE EN SEFİL HAYATI YAŞAMAKMIŞ .YAA BİR TEK BİZİM KURUM BÖYLE SANIYORDUM ,DÖSİMDEKİLERLE AYNI KADERİ PAYLAŞIYORMUŞUZ .MALİYE BAKANLIGINDA DAİMİ İŞÇİ OLARAK ÇALIŞMAKTAYIM VE MAAŞ 1050 TL 4B DEN VAZGEÇİRENLER BİLE PİŞMAN HALİMİZİ GÖRÜNCE .SEÇİM SON UMUDUMUZDU ONU BİLE BECEREMEDİLER BU GİDİŞLE BİZDEDE KİMSE KALMAYACAK TEZKOOP TA DUYURULUR
Allah Berlanı versin Tez Koop
Adana İl Özel İdaresinde çalışmaktayım. Ben böyle karektersiz bir sendika görmedim. Siz işçiyi değil kendi cebinizi düşünüyorsunuz ahlaksız herifler. Biz yol işe geçtik diye mahkemeye verdiler. Ama şunu iyi bilin mahkemeyi kazansanız bile size bir Allah kuruş paramı yedirmiyecem (Aidat parası) Sendikasız olarak çalışacam.
İŞÇİ MAĞDURLARI DÖSİM İŞÇİLERİ
15 YILDIR KÜLTÜR BAKANLIĞI DÖSİMDE İŞÇİ OLARAK ÇALIŞIYORUZ.ALDIĞIMIZ MAAŞ BİN SEKSEN LİRA.BİZİ 4/B KADROSUNA GEÇİRMEDİLER.NEYMİŞ İŞÇİ KADROSU DAHA İYİ DİYE.ONLAR OLDU ASİL MEMUR MAAŞLARI ENDÜŞÜ 1485 TL. BİZ AYNEN YERİMİZDE SAYIYOR.HELAL OLSUN SİZLERE TEZKOPİŞ.İŞÇİ HAKLARINI BUKADAR İYİ KORUYONUZ.SORARIM SİZLERE 1485 TL NERDE 1080 TL NERDE.SİZ BÖYLE ÇALIŞMAYA, İŞÇİ HAKKI KORUMAYA DEVAM EDİN.
BİZİM KADRO NASIL Bİ KADRO ODA BELLİ DEĞİL.DÖSİM İŞÇİSİ NEDEMEK.KADROLUYSAK İŞÇİ KADROSU OLMASI GEREKMİYORMU. YAZIYOR BAŞKA BAKANLIĞA TAYİN OLAMAZSINIZ DİYE.İŞÇİYSEK BAŞKA KURUMDADA ÇALIŞMAMIZ GEREKMİYORMU.
dösim işçileri
DEGERLİ TEZKOP SENDİKACILARI BEN 12 YILDIR KÜLTÜR BAKANLIĞI DÖSİMM İŞÇİSİYİM SE TEZKOP ÜYESİYİM 2011 YILI OCAK AYI MAAŞIM 1025 TL ACABA TÜRKİYEDE KAMU KURUMUNDA İŞÇİ KADROSUNDA KAÇ KİŞİ BU MAAŞI ALIYOR MİGROSUN BİLE İKRAMİYE GÜN SAYISI BİZDEN FAZLA ACABA HİÇ DİKKATİNİZİ ÇEKTİMİ EN AZ MAAŞ ALAN İŞÇİ BİZİM ÜYEMİZ DİYE SEÇİM AREFESİNDE BİR SENDİKA BİRSEY YAPAMAZSA NE ZAMAN YAPACAK (EGERKİ BU SÖZLEŞM EDE TATMİN EDİÇİ BİR RAKAM ALINMAZSA TEZKOPTA HİÇ DÖSİMCİ KALMAZ DİYE DÜŞÜNÜYORUZ BİLGİNİZE )İYİ ÇALIŞMALAR
YAZIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
(KAMU İŞÇİLERİ ARASINDA EN DÜŞÜK ÜCRETİ VE SOSYAL YARDIMI
KÜLTÜR VE TURİZM BAKALIĞI İŞÇİLERİ ALMAKTADIR
2011 TİS GÖRÜŞMELERİNDE
KTB İŞÇİLERİNİN MAAŞININ EN AZ 1500 TL OLMASINI İSTİYORUZ
BİZİMLE YOLA DEVAM ETMEK İSTİYORSANIZ
YILLARDIR BECERMEDİĞİNİZ SENDİKACILIK GÖREVİNİZİ YAPINIZ )
ARKADAŞIMIN YORUMUNA KATILIYORUM VE DESTEKLİYORUM ,YAZIKTIR YAAA BUNCA İŞÇİ KIYIMINA HAKSIZLIGAA BENDE KAMU İŞÇİSİYİM VE REZİL DURUMDAYIZ .ACİL ÇÖZÜM LAZIM YOKSA BENİM GİBİ ÇOK ARKDAŞIM SENDİKA DEGİŞTİRMEYE HAZIRLANIYORUZZZ
YAZIKLAR OLSUN.....
BEN ISPARTA İL ÖZEL İDARESİNDEN ERCAN KAYA 1997 YILINDA BU SENDİKAYI İLK KURANLARDAN BİRİSİ OLARAK BİZLERDEN KESİLEN AİDATLARLA EVİNİZE BALLI KAYMAK ET LÜKS ARABA ALMAK İCİN MAAŞ ALIYORSUNUZ BİZLERSE KURU EKMEĞE TALİM EDİYORUZ ALDIĞIMIZ MAAŞ 1 100 TL MÜSADE EDİNDE MAAŞIMIZ 1 800 TL YE CIKSIN BİZLERDE EVİMİZE AZICIK ET GÖTÜRELİM KİRADAN KURTULALIM BAŞIMIZ BORCTAN KURTULSUN AMAN HA DİKKAT EDİN İŞCİNİN HAKKINI YİYEN ..... YESİN ARTIK SİZ NE ANLARSINIZ . HAKAN BOZKURT, HAYDAR ÖZDEMİROĞLU,OSMAN GÜRSU SİZLERE SAYIN BİLE DEMİYORUM SAKIN HA İŞÇİLERİN HAKINI YEMEYİN BURNUNUZDAN FİTİL FİTİL GELİR GERCİ BİZLER FİTİL FİTİL GELMEDEN ORAYA GELİR O SON MODEL ODA,MASA,KOLTUKTAN KALDIRIP CAMDAN ATAR ASLANLAR GİBİ YATARIZ ŞERFSİZLİK YAPIP RANT KAVGASINDAN VAZGECİN................
selçuk üni.işçiler
TEZKOOP İŞ SENDİKASI SENDEN SENDİKACILIK GÖREVİNİ YAPMANI BEKLİYORUZ.... mesaiye kalıyoruz sözleşmemizde olmasına rağmen mesai ücreti alamıyoruz.ocak ayında çıkışımız olmasına rağmen ,15 gün bazılarımız 1 ay ücret almadan çalıştırılıyoruz. vizeli işçi olarak kalmanın 4/B ye geçmekten daha iyi olduğu yalanıyla uyutulup geçiçi kadroda kaldık.maaşlarımız sosyal haklarımız 4/B den daha kötü.şimdi tekrar şans verilse. hepimiz 4/B ye geçip sendika derdinden kurtuluruz.....
yazık
tüm yorumları okudumda ,bir tane memnun olan yok ,bunca işçimi haksız yoksa sendikamı .biraz düşünün hükümet kadro verdi ama sadece o kadar ,sendika kadro konusunu kendi başarısı gibi görüp yattı yada işçiyi sattı .işçi çalışandır ,onun için sendikalar aklını başına almalı ve asli görevii bilmelidir .2011 tis kayda deger bişey olmassa bende sendika degiştirecem yıllardır bekledik bişey degişecegi yok
BİTECEKMİ
2011 YILI KAMU İŞÇİLERİ SÖZLEŞMELERİ MAYISIN 25 İ OLDUGU HALDE HALEN SARI SENDİKA OLAN HÜMKÜMETİN ATAMA YAPTIĞI SAYIN MUSTAFA KUMLU VE EKİBİ TARFINDAN HİÇ GÜNDEME GETİRİLMİYOR.ACABA SEÇİMLER BİTTİKTEN SONRAMI GÜNDEME GETİRİLECEK.BU KONFEDARASYONA BAĞLI BİZİM SENDİKALARDA İŞ OLSUN DİYE ÖNEMİ OLMAYAN MADDELERİ GÖRÜŞMEYE DEVAM EDİYORLAR.SEÇİM ÖNCESİ HÜKÜMETİ SIKIŞTIRIP SOKAKLARA İNMEDİKÇE OTURARAK HAK ALINMAYACAĞINI SENDİKACILAR DAHA İYİ BİLİRLER HERHALDE.SAYGILARIMLA.
TEZ-KOOP BAŞ.
BİZ ÖREN YERİ ÇALIŞANLARI ZOR ŞARTLAR ALTINDA ÇALIŞIYORUZ MAAŞI SORARSAN ZATEN TATMİNKAR DEGİL GÜVENLİGİMİZ YOK BİRDE ÜÇ KURUŞLUK MAŞIMIZDAN SAYMAN MUTEMEDİSİNİZ DEYİP HER AY KESİNTİ YAPILIYOR. MADEM ÖYLEYSE NEDEN KASA TAZMİNATI ALAMIYORUZ SİZLERE SORUYORUM
HATAY
| 11 Mayıs 2011 Saat
19:09
tez koop duy bizi
kültür turizm işçileri çok düşük maaşlara çalışıyor yıllardır.sosyal haklarında iyileştirme şart maaşlar 1500 tl altı olmamalı ve işletme işçisi değil görevlerimiz belirtilsin,çöpçümüyüz, memurmuyuz,mutemetmiyiz ,bekçimiyiz neyiz bilelim şimdiki gibi her işin yaptırıldığı bir personel değil.tediye ve ikramiyelerdeki sgk kesintilerinin kalkması için hukuki yollarda gereğini yapın.bu kesintiler yapılmasın.memurlardaki gibi hasta refakatçisi izni uygulansın işçilerede bu sıkıntıları dikkate alın ilgilenin kimsenin sabrı kalmadı artık.bilginize sunulur.takdir sizin sayın yöneticiler.
TEZKOOP İŞ SENDİKASI SENDEN SENDİKACILIK GÖREVİNİ YAPMANI BEKLİYORUZ
KAMU İŞÇİLERİ ARASINDA EN DÜŞÜK ÜCRETİ VE SOSYAL YARDIMI
KÜLTÜR VE TURİZM BAKALIĞI İŞÇİLERİ ALMAKTADIR
2011 TİS GÖRÜŞMELERİNDE
KTB İŞÇİLERİNİN MAAŞININ EN AZ 1500 TL OLMASINI İSTİYORUZ
BİZİMLE YOLA DEVAM ETMEK İSTİYORSANIZ
YILLARDIR BECERMEDİĞİNİZ SENDİKACILIK GÖREVİNİZİ YAPINIZ
kültür turizm bakanlığı işçilerinin durumu
2007 imzalatılan 4/b sözleşmeleri evrak olarak dairelerde duruyor. işçiliğin getirisi daha çok daha güvenceli masallarıyla kandırdılar. iki ay içerisinde dava açılması gerekirmiş idare mahkemesine tabi kimse bunuda bilmediği için süreyi geçirdi.iş mahkemeleride bu davalara yetkili değil.bu saatten sonra herkes nasıl bir filim fırıldağa kurban gittiğini anladı ama yapacak bir şey yok.bakanlığın ören yeri personeli haricinde arazide görev yapan yok.yani biz neyin işçisiyiz neymişte emeklilikte ikramiyemiz memurdan fazla olacakmış.istemiyoruz kardeşim bizim şimdi karnımızı doyuracak adam yerine konulacak kadroya ihtiyacımız var.neymiş işletme işçisi,vasfı ne görevi ne meçhul hikaye bu.
mert
| 29 Nisan 2011 Saat
15:52
Bize bir kez seçme hakkı versinler hemen 4-B ye geçeceğim
2007 DE bizleri yalan dolanla sakın ha 4-B ye geçmeyin iş garantisi yok. o yok bu yok diye kandırdılar, ve geçici işçi OLARAK KALDIK,
Keşke eşşek kafam 4-B YE GEÇSEYDİM. Hiç olmazsa sendikacı sülüklerinden kurtulmuş olurdum..
Sizlerden yardım istiyorum; 2007 GEÇİİCİ İŞÇİLERE VERİLEN BU HAK TÜM KAMUDA ÇALIŞAN DAİMİ VE GEÇİCİ İŞÇİ ARKADAŞLARIMIZA ÖNLERİ BİR SEÇENEK OLARAK VERİLMELİ;
YANİİ KARDEŞİM YAŞADIĞIN ÇALIŞTIĞIN STATÜDEN MENNUNMUSUN DİYE;
Kamu işçisine sorun bakalım; memurluğa geçiş istemsin diye ; emin 100 de 8 i geçer; neden çünkü memur sendikaları adam gibi çalışaıyor ve hak arıyorlar; Bizimkiler ise her ay 40 TL gelsin OHHH..
KEŞKE 4- B ye geçseydim..KEŞKE
İnşallah Sayın Başbakanın dediği gibi olurda KAMUDA AYRIM KALKAR ; HERKES KAMU ÇALIŞANI ÜNVANI ALIR;
Böylelikle iş yapmayan ONLARCA sendika kepenk kapatır umarım...
harran ünv
sayın teez koop genel merkezi şu anda sızın yesiyiz kamo işçıler olarak mağduruz en duşuk maaşımiz 900tle daha 1 ikarmiye alyoruz en muşuk maaşimız 1500 olması lazım sayın genel merkezım sayın genel başkanız işçiler olarak ileştirm olması gerği arız ederiz
kültür ve turizm bakanlığı dösim işçisi tezkoop iş mağduru
Bizler böyle parçalanmış ve ayrıltmış şekilde nekadar haykırsakta boş,çünkü eski 1980 li yıllarının sendikaları kalmadı. Bunların hepsi para ve makam ( siyaset ) peşindeler.Kapalı kapılar arkasında, işçi çıkarları değil politik pazarlıklar yapılıyor.İŞçinin ne maaşı nede hangi şartlarda çalıştığı umurlarında bile değil.Yaptıkları sözleşmelere bakarsanız kölelik ve utanç sözleşmeleridir.Emeğin karşılığı bumudur sayın sendikacılar alında yaptığınız sözleşmeleri bir bakın işçiyi işverene karşı nasıl ezdiriyorsunuz kendinizle gurur duyun.İşçiden aidat alıp kalite arabalarla beleş benzinle dolaşmak bürüt üzerinden net maaş almak iyi değilmi ama elinizi vijdanınıza koyunda birazda işveren değil işçi sendikacılığını yapın sınıfı bir araya toplayın 1980 ruhunu işçilere ve kendinize aşılayın.İşçilkten gelen ve geldiği yeri inşallah unutmayan sayın başbakanada işçinin halini anlatın. Sizlerede son bir sözüm var önümüzdeki sözleşmede önceki utanç sözleşmelerini silin ve gurur sözleşmesini imzalayın artık. (TEZKOOP İŞ-TÜRK İŞ)
Eskiden işçi sendikaları gerçekten hak arayan sendikalardı; şimdi aidat ,makam derdindeler işçilerin hali perişan bunu görmüyorlar ,kendime kamu işçisiyim demeye utanıyorum .hiç hakkımız yok işimiz çok takdir eden yok ,memur olmak varmış diyorum çoğu zaman 4Blide olsa!!!!
kapadokyalı
| 20 Nisan 2011 Saat
18:24
Sayın Tezkoop_İş Yönetimi
Sayın Tezkoop_İş Yönetimi 3 yıldır sendikanıza üyeydik işçi hakları ve iş güvencesi hakkındaki Şimdiye kadar ki tüm gayret ve mücadeleniz taktire şayandır. Fakat yeterli değildir.Sendikanın en önemli amaçlarından biri olan işçi arkadaşların (ÜYELERİN ) gelir seviyesini daha yukarı çıkartmak çalışma şartlarını iyleştirmek dir. ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞININ RESMİ GAZETE de yayınlanan Tespit kararına Yapmışolduğunuz İtiraz davası Yol iŞ Sendikası Üyeliğine geçen İşçi arkadaşları MAĞDUR etmiştir. Sizlerden istirhamım sizler gelin bu davadan işçi kardeşleriniz için vazgeçip bizlere işçi dostu olduğunuzu gösterin.Çünki yıllardır alamadığımız ücrete azda olsa yaklaştık , yola beraber devam etmiş olsak onyıllar sonra bu seviyeye gelebileceğimizi düşünüyorum.Eniçten saygılarımla.
Osman POLAT
| 05 Nisan 2011 Saat
11:49
Yazıklar olsun size TEZKOOP İŞ
Ne ünvan var , ne maaş yüksek ; üstelik devlet kadro verdi . onu da VASIFLI VASIFSIZ diye ayırdılar. Bu duruma ses bile çıkarmadınız.
Kamu işçisi eşit ücret istiyor
Kamu işçisi eşit ünvan istiyor
Kamu işçisi nakil tayin istiyor
Bunları yapında SENDİKA olduğunuzu görelim..
Zor ama yine de 2011 TİS görüşmesini bekleyelim !!!
TEZ KOOP İŞ
SAYIN TEZ KOOP İŞ SENDİKASI YETKİLİLERİ LÜTFEN ARTIK ELİNİZİ İL ÖZEL İDARESİ İŞÇİLERİNİN ÜZERİNDEN ÇEKİN SİZ GİDİN MARKET SENDİKACILIĞI YAPMAYA DEVAM EDİN SİZİN KENDİ ÇIKARLARINIZ İÇİN BİZLERİ MAHKEME MAHKEME PERİŞAN ETMEYE NE HAKKINIZ VAR YILLARDIR HİÇ BİR HAK ALAMADINIZ BİZİM İÇİN,ŞİMDİDE DEVLETİN BİZE VERDİĞİ HAKKI GERİ ALMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ SENELERDİR YEDİĞİNİZ AİDATLAR YETMEDİMİ AYNI İŞ YERİNDE AYNI ODADA YOL İŞİN ÜYELERİ 1.700 MAAŞ ALIR 2 SENDİKA İKRAMİYESİ ALIR BİZDE 1000 TL YE TALİM EDİYORUZ AYIP AYIP UTANIN ZATEN KADRO ALDIK DİYE ORTADA GEZMEYİN SİZİN BİŞİ ALACAĞINIZMI VARDI HÜKÜMET BELEDİYELERİN HATIRINA BİZİDE KADROYA GEÇİRDİ ONUDA ELİNİZE YÜZÜNÜZE BULAŞTIRDINIZ HEPİMİZE DÜZ İŞÇİ KADROSU VERİLDİ ÜNVANLARIMIZI BİLE ALAMADINIZ HALA YAKAMIZDAN DÜŞMÜYORSUNUZ BIKTIK SİZDEN RAHAT BIRAKIN BİZİ HİÇ SENDİKASIZ KALMAK PAHASINA SİZE GERİ DÖNMEYECEĞİZ.
Selam İşçi Kardeşlerim
Arkadaşlar En kötü sendika bile hiç yoktan iyidir.Ben Tansaş çalışanıyım.Eskiden herşey yöneticinin iki dudağı arasındaydı.İstediklerini işten çıkarıyorlar,istediklerine iyi zam veriyorlardı.Ama artık öyle değil.Ben şahsen TEZKOP-İŞ İZMİR şubesinden çok memnunum.Sorunlarımızı hallediyorlar.Şimdi Mayıs geliyor.Yeni sözleşme geliyor.Hep birlikte elele,birlikte mücadele ederek bir yerlere varabiliriz.Unutmayalım ki SENDİKA BİZİZ arkadaşlar.Biz neyi istersek,neyi göze alabilirsek,sendika yöneticileride onun için mücadele eder.Onların mücadele gücünü arttıralım.Hep birlikte güzel günler için TEZKOP_İŞ 35 SELİM ÇETİNTÜRK SELÇUK TANSAŞ
harran üniv işçiler
tez koop genel başkan harran ünivkoma işçı olarak çalışmaktayız ve şunda adığimız maaş 900tle ve bir ikeramiye almaktayız ama yomiyelerimız 30 tle almaktıyı kamo işçler olarak mağduruz sayın başkanim sizlerin sozdeşmelerimiz girmeniz bekleriz saği ve seviler selamlar HARRAN ÜNİV KAMO İŞÇİLER OLARAK
ADALETSİZLİK VE TEZKOOP İŞ
Ben 13 yıldır Toprak Mahsulleri Ofisinde çalışmaktayım çalışma şartlarımıza göre almış olduğumuz maaş gerçektende çok komik. Maaşımı ve İşçi olduğumu belirttiğimde herkes dalga geçiyor. Emekliler bile bizden fazla maaş alıyor. Bizimle beraber işe girip Türkiş'e bağlı diğer sendikalarda ve diğer kurumlarda işçi olarak çalışan arkadaşlar 2000-2500 tl maaş alırken bizler 1100 tl civarında maaş almaktayız. Ayrıyeten grev, sözleşme ve toplu görüşme hakkı olmayan bizimle aynı kurumda aynı işi yapan 399 sayılı yasaya tabi personellerin 2000 yılındaki maaşları bizimle aynı iken bugün en düşük maaşları 2100 tl. hükümetin inisiyatifine terk edilsek daha iyi durumda oluruz bence. Yapılacak olan Toplu iş görüşmelerinde Mağduriyetimizin giderilmesini talep ediyorum.
ünvansız ünvanlı
1996 tarihinde hatay arkeoloji müzesine geçici işçi statüsünde işe başladım.beni işe alan idari sorumlular,müzede fotografçı olmadığından ve acilen profesyonel birine ihtiyaçları olduğundan beni işe aldılar.malumunuz daha sonra kadromuz verildi ,geçici ibaresi kaldırıldı ,nihayet kamu işçisi olduk ,lakin sorunlarımız yine bitmedi,bu kez karşımıza ister istemez hakkımız olan ünvan meselesi mecburen çıktı.yahu adama sorarlar vasfın nedir sen ne işe yararsın temizlik işçisimi,çaycımı,şöförmü yada başka birşey,örnekler çoktur.ama bizler maalesef bu sorunun cevabını veremiyoruz çünkü ünvanımız yok,ben ve arkadaşlarım bu durumdan dolayı çok üzdgünüz,ben kendim yıllardır çalıştığım işyerimde fotograf çekiyorum,arşiv hazırlıyorum,arkeolojik kazıkara katılıp yine fotograf çekiyorum ve ben bu işi yaparken profesyonelce yapıyorum.bir çalışanın bir ünvanı bir sıfatı olmalı değilmi.ama ne yazıkki bizlerin yok neden yok ,neden verilmiyor,hakkımız olan ünvanı bakanlığımız bize neden vermek istemiyor,bunu anlamış değilim,sendikamızdan zaten hiç söz etmek istemiyorum,çünkü onlara çok kırgınım,ama şunu söylemek istiyorum,dünyada en rahat yastık insanın vicdanıdır.bu onlara yeter,onlar tanrı tarafından,paslanmış işe yaramaz bir teneke parçasıyla ödüle layık görülmüşlerdir. kısacası terazileri hep hilelidir onların,sürekli yanlış tartıyor ,ayarlarda onlar yapıyor.bakın ben bu ünvan meselesiyle ilgili dösime bir dilekçe yazdım tarihi 28-01-2008 bakınız bana cevaben yazdıkları dilekçeyi sizlere olduğu gibi aktarıyorum. merkez müdürlüğünüz işçi kadrosunda istihdam edilip,iliniz müze müdürlüğü emrinde görev yapmakta olan necmettin burgaç hakkındaki ilgi yazınız ve ekleri incelenmiştir. ancak 5620 sayılı kanun gereği kamuda geçici iş pozisyonlarında çalışanların sürekli işçi kadrolarına veya sözleşmeli personel ststüsüne geçirilmeleri.geçici işçi çalıştırılması ile bazı kanunlarda değişiklik yapılması hakkıında kanun hükmü gereği adı geçen işletme işçisi pozisyonuna geçirilmiş olup, fotografçı pozisyonumuz bulunmadığından ilgilinin talebi hakkında bir işlem yapılamamaktadır.bilgilerinizi ve gereğini rica ederim. Tolga Tuyluoğlu bakan adına merkez müdürü. bu dilekçeden hiçbir şey anlamış değilim. ben yaptığım iş itibariyle teknik bir iş yapıyorum .peki bu nasıl olurda kendi istekleri doğrultusunda beni işletme işçisi olarak geçirirlerve ilan ederler,bunuda anlamış değilim.bu durumu ne yapacağımı bilmiyorum onun içinde sizlerle paylaşmak istedim,zaten bu sorunlar hepimizin ortak sorunudur.birbirimize sahip çıkalım ve haklarımı hiç kimseye yedirmeyelim.sevgi ,saygılarımla. Necmettin Burgaç
YETER ARTIK
Özel şöförlü pahallı arabalara binerler, etraflarında her daim önü ilikli yalaka adamlar dolanır. Bazı insanlar görüldüğü yerde eli öpülecek kişi diye bellemişlerdir onları.işçilerle ilgilili pazarlığa oturulduğu zaman sağlıklı beslenme değil mümkün olduğunca çok etli yemek veya ayakkabı cart curt talep ederler, işçi sağlığının fazla et yemekle ilgisi olmadığının farkında olamayacak kadar kültürlüdürler. Sözde seçimlerle iş başına gelirler ama seçmeyenin uzunca bir süre işsiz kalması hatta hiç iş bulamaması söz konusu olabilir. Toplu işçi çıkarımlarında işverenin genelde söz hakkı bile olmaz yani şu adam bana yarıyor bu lazım dese bile sendikayla arası iyi olmayan adamların kalemi çoktan kırılmıştır. Sonra jaguara filan binerler, modern ağalar, modern çobanlar sanırlar kendilerini, aslında tilkiler aynı tilki, koyunlar da aynı koyundur, güdülmeye hazır, uslu... biliyoruz artık neyin ne olduğu Kütühya İl Özel İdaresi işçilerinin sizin yüzünüzden sendikasız kaldıklarını Van 100 yıl üniversitesi, Akdeniz üniversitesi, anadolu üniversitesi, marmara üniversitesi dicle üniversitesi TÜBİTAK kültür bakanlığı fiskobirlik buralarda da işçilerin neler çektiğini öğrendik ama siz öğrenemediniz. Artık biz sizlerden bıktık kamudan elinizi çekin çok güvendiğiniz market sendikacılığını yapmaya devam edin onuda beceremiyorsunuzda tansaş işçiside anladı nasıl satıldıklarını sırada şimdi Carfur işçileri var. Bugüne kadar hiç düşündünüzmü acaba tabanın sözünü. ama yönetime gelirken tabanın sözcüsü olacağınızı söylediniz. hangi şube kongrelerinde sizin desteklemediğiniz aday kazandı. sonrada ne yapılım secimle geldi yapacak bişey yok bırakın bu ayakları ya kimi kandırıyorsunuz. sözüm ona işçilerin haklrını savunuyorsunz sendika değiştiren işyerlerini mahkemeye veriyorsunuz. bumu sizin işçi hakları anlayışınız. (Pardon ya gelirler düşüyor) Belkide bunlardan haberleriniz yoktur şubeler size iletmemiştir (vardırda nasıl olsa sizin adamlarınız) iki lafıbir araya getiremeyen, kendi hakkını bile savunmaktan aciz kendi cıkarlarını ön planda tutan beceriksiz şube başkanları (kücük ağalar) ile nereye kadar. ne yaparsanız yapın sizi beklemeye tahammülümüz yok bizler gidiyoruz. sizlere market sendikacılığınızda başarılar dileriz. Bize gölge etmeyin yeter. yeter yeter
batman tez-kopa ince bi mesaj
sevgili arkadaşlar 2007 batman il özel idarede geçici işçi olaraka çalışırken kadroya geçtik kadro aldıktan sonra yol işe uye olmak için baş vurduk. kabul edildi daha sonra tez-kop ile ko-iş sendıkaları işverenı etkıleyerek yol-iş üyeliğimizi iptal ederek tez-kopa uye yaptılar bizi aldığımız maaş 960 açlıkla sefaletle geçiniyoruz...
tez-kop diyarbakır şubesınde bölge sorumlu adem beye dertlerimizi söylüyoruz adamın yaptığıt hareket aynen şu avucunu okşayarak diokı bunada şukur bunu bulamayanda var dıe dalga geçio aynı işi yapan arkadaş ile neden aramada 800 tl olsun yapabılırsenız sendıkasız çalışın tez-koppa geçmeyın
tezkoptan ıstıfa ettık iş kolu tespıtı için çalışma bakanlığına başvurduk gene tez-kop bızı rahat bırakmıo
ha bu arada aıdatlarımız haram olsun sıze
muhammed yıldırım
| 20 Mart 2010 Saat
12:38
TEMSİLCİLERDE N KESİLEN AİDATLAR İÇİN.........
TEMSİLCİLERDEN KESİLEN AİDATLARIN KESİLMEMESİNİ İSTİYORUZ. NECDENİNEDE GELİNCE BİZ TEMSİLCİLER OLARAK SENDİKANIN İŞ YERİNDEKİ GÖZÜ KULAĞIYSAK,ZATEN AİDIĞIMIZ MAAAŞLAR BİZİ ZOR DURUMDA BIRAKIYORSA VE ÜSTÜNE ÜSTÜLÜK İŞÇİ ARKADAŞLARIMIZIN, MAĞAZA MÜDÜRLERİNİN YERSİZ ELEŞTİRİLERİNİ,YERİ GELİR HAKARETLERİNİ CANLA BAŞLA ÇÖZÜM ARAYARAK ÇABA GÖSTERİYORSAKTA SENDİKAMIZDANDA O DENLİ İLGİ BEKLİYOR VE AİDATLARIMIZIN KESİLMEMESİNİ İSTİYORUZ..BİLİYORUM VERECEĞİNİZ CEVAP AİDATLARLA AYAKTA DURUYORUZ..............ANLADIKTA TEMSİLCİLER NEYLE AYAKTA DURACAK GELEN VURUYOR GİDEN VURUYOR BU YAZIMI DİKKAT ALIRSANIZ SEVİNİRİM SAYGILARRR......
sendikalar
Arkadaşlar bende tezkoop üyesi bir işçiyim neden bu kadar kızgınsınız bilmiyorum bugünlerdeki tekel eylemleri hepinize bir ders olmalı çünkü yarın bizde öyle oluruz diye hiç düşündüznüzmü sendika olmasa işçiler kaç gün orda kalabilirdi sendika sayesinde seslerini duyurdular birlikten kuvvet dogar hiç bir zaman unutmayın herşey para deyildir.Sendika istemezmi siz fazla alın onlarında aidatları yükselsin biz olmasak sendika olmaz herşey bizde .
haram olsun
haram olsun bizden kesilen paralara,yazık degilmi bunca işçinin hakkını savunamadıgınız, satıldık resmen .fazla söze gerek yok 4b li olmadıgıma pişman oldum ,adamlar gülüyorlar bize.
sendika
doğru bu tezkoop her yerde aynı demekki, ısparta İl Özel İdaresinde işçi olarak çalışıyoruz şu an maaş 900.00 tl sözleşme tarihi geçeli 7 ay olmak üzere yetkil,ler % 5 teklif ediyorlar Bu kadar adaletsizlik görülmemiştir. Tezkoop sendikasında hayat olmadığını bende düşünüyorum. ve Bu beşer insanda Adalet asla yok sendika değiştirmeyi düşünüyoruz, zor olduğunu söylüyorlar bilgisi olanlar cevap yazarlarsa SEVİNİRİM............
kınama
tez koop genel başkan ve yardımcıları sizi nefret ve şidetle kınıyorum mefaatınızı düşünün ama başkalarıda menfaatlerını koruyun siz menfaatınız için bizim menfaatımızı hiçe saydınız ama bizde sizi hiç saydık artık sendikasız çalışsakda size üye olmayacağız sözleşme öncesınde söyledk bunları yanı aramızdakı uçurumu ama bir şey yapmadınız olacaklara kendınız meydan verdınız başka söyleyecek bir şey yok
kınama
tez kop genel başkan ve yardımcıları sizi nefret ve şıdetle kınıyorum kendinizin 36 tl niz için bizim 500 tlmize engel oluyorsunuz bizi ankaraya getırtmeyın gelırsek orayı başınıza yıkarız
Market sendikası
Sendikamısın nesin çalış be kardeşim kamudaki işçilerle ilgilen... bizim ünvanlarımızı, değiştirin.
kadro aldık ama vasıfsız buda değişebilir tabi siz sendikanın elinde artık bukadarını yapın işyeri kadroyu verdi sizin bir çabanız olmadan bari bu işte çabalayın.. be kardeşim
mahmut
| 15 Ocak 2010 Saat
19:51
kınama
sizi nefretle kınıyorum işçinin yanındamısınız yoksa karşısındamı bunu anlamadım tuis bile sizin kadar işçilere muhalefet olmuyor neye mal olursa bu sendikaya üye olmayacam alah sizden razı olmasın
İŞÇİ DÜŞMANI TEZKOOP İŞ
GENEL BAŞKAN SİZ VE SİZİN YAKIN İŞÇİ SÜMÜREN ZİHNETLERE SESLENİYORUM BİZLER TEZKOOP TAN AYIRLDIK VE YOL İŞE GEÇTİK DİYE BİZLERİ MAHKEMEYE VERDİNİZ SİZLER BİZİM MAAŞLARIMIZIM YÜKSEK TUTMAK İÇİN BU BU ÜLKEDE AÇLIK SINIR OLAN İŞÇİLERİN HAKKIN SAVUNACAĞIZ YERİNE BİZİLERİ MAHKEMYE VERİRYORSUZU VE SENİN ZİHNİYETİNE KARIŞ VE BİZLER BİR İNEKE OLARAK GÖRMENİZE KARIŞI BİLSEM Kİ AÇLIKTAN ÖLECEİM YİNE DE SİZİN SENDİKA DÖNMEM BİZLEER SAYIN BAŞKAN SİZLERİN SAĞLACAK BİRER İNEKLER DEĞİLİZ AMA BEN SİZİN ZİHNEYEİZİ ŞİDETLİ BİR ŞEKİLDE PROSTESO EDİYOR SİZLERİN NE KADAR İŞÇİ DÜŞMANI VE KENDİ CEPLERİNİ DÜŞÜNEN BİR ZİHNET OLDUĞUN GOSTERİYORSUZU SİZLER KINİYORUM YALAKA SENİKASIS
Özel İdare
TEZ-KOOP Genel Merkez İşçi Düşmanlarına
ben Şanlıurfa Özel İdaresi İşçiyim.Siz işçi menfaatına çalışacağına kendi Menfaatınıza çalışıyorsunuz.Bu nasıl bir işçi sendikası?Bir işçiyi zarara uğratmak bir sendikaya yakışır mı?Sendikanın görevi bu mu?TÜİS bence sizden daha çok işçi sendikası.Bu saaten den sonra TEZ-KOOP bizim için bitmiştir.
protesto
neye malolursa olsun biz artık tezkopa uye olmayacağız yeni sendika uye olacak işçi kardeşlerime tavsiym işçinin yanında olan sendikalara uye olsunlar. tezkoop aslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
kınama
ben ş.urfa il özel idaresinde çalışıyorum burada tezkoop uyeleri 960 TL maaş alıyoruz aynı işyerinde çalışan yol iş uyeleri 1700 TL maaş alıyor işkolu tesbiti yapıldı bizde yol işe geçtik tezkoop bize dava açmış siz tezkoop işçinin yanındamısınız yoksa karşısındasınız gerekirse ankaraya yürürüz gerikirse sendikasız çalışırız ama bizim özerinde ticaret yapılmasına müsade etmeyiz .....
yazıklar olsun
başka bişey demiyorum ,kamu işçisi olarak 4/b li olmadıgıma pişmanım neden mi elindeki hakları bir bir yitiren sendikaya üye oldugum için ,bizleri eriterek bitiriyorlar sendikalar farkında degil mi tabiiki farkında ama neden dir bilinmez bişey demezler susarlar bir gün bunların saltanatlıgı bitecek ama olan emekçilere olacak vede oluyorda
.yıullardır söylemekten bıktım anlatmatan bıktım yeter artık .kamu işçisi zamanında alınmış hakları geri istiyoruz
Tez koop iş AÇILIMI
Haydi arkadaşlar tez koop kapatalım..... Bize bir faydası yok merfumu nasıl bilirdiniz....
Bu sendikamıdır nedir ne yaptığını bilmeyen.... böyle arada kendini sendika diye tanıtmı
başbakan duy sesimizi.. bizi bu neydüyü belli olmuyan sendikaya bırakma
tüm işçileri Memur kadrosuna geçir..... Görsün Tez koop iş BEN VARIM MEMUR OLMAYA
Sırf tez koop için
SAHTE SENDİKA TEZKOOP MİGROS YALAKASI
BEN 1 yıldırı aşkın süredir migros personeliyim.Yönetici ve mağaza müdürü bana karşı tavır almanın ötesinde reyona gömerim lan seni git bana şurdan şunu al vermiyorum lan izin git kime şikayet edersen et gibi cümleler söylemekte bunu tezkoop a söyledım yazılı olarak bıldırdım ama bana donmedı neden cunku mıgros yalakası her ay bızden aıdat kesıyor ben 1 yıl 3 aydır part calısıyorum unıversıtemı bıtırdım yukselemedım cunku ben 4 saat calısıyorum bazı yalaka ınsanlar part oldukları halde 6-8 saat calısıyor gece calısmalarına kalıyorlar ve bunlar full olurken ben hala partda kalıyorum sureklı hakaret yıyorum. konyaya tayınımı ıstedım orası anadolu ucuz sehırdı cunku soyledım hayır dedıler magaza degısıklı dedım hayır dedıler
YILLIK IZNIMI ISTIYORUM DOLDURDUM DEDIM HAYIR DEDILER SOYLEDIM SOZDE SENDIKAYA 1 KERE DE OLSUN ARAYIP SORMADILAR YANIT BILE VERMEDILER.BEN NE YAPCAM SOYLEYIM 1 TANE DILEKCE SENDIKAYA 1 TANE DILEKCE MIGROS GENEL MERKEZINE 1 TANE DILEKCE ISCI MAHKEMESINE
ARKADASLAR BUGUN AVRUPADA TÜM MARKETLER PAZAR GÜNLERİ KAPALIDIR.ÇÜNKÜ İNSAN HAKLARINA AYKIRIDIR.AMA TÜRKİYE SAHTE GÖSTERMELİK SENDİKALAR YUZUNDEN ACILAR ÇEKMEKTE İŞÇİ KESİMİ YANİ BİZ HALKIN EMEKÇİLERİ EZİLİYORUZ BENİ YANLIS ANLAMAYIN ARKADASLAR BEN IST. UNI. MEZUNUYUM.
tez koop
tez koop sendikası tamamen marketçi sendikacılığa başlamış. esas kurucusu olan sümerbank gibi bir işletmeyi bile hiçe saymışlardır. migrosun şu anda onüçbin üyesi var, genel sekreter hakan bey, diğer işçilere; yani başka kurumların işçilerine 2010 yılında migros yöneticileriyle görüşmemizde market sayısını ve işçi sayısını iki katına çıkaracaklarını beyan ettiklerini, migrosun sözleşmesinde onun için pek birşey yapmadıklarını, önemli olanın işçi sayısının fazla olması gibi abuk subuk sözler söylemiştir. kamu kurumlarını onun için pek önemsemiyorlar.genel başkanın yağeni istanbul şube başkanı ve migrosta çalışıyordu. yönetim kurulu üyeleri de migrosçu. başka kurumlarda çalışan işçiler olarak biz kurum ayrımı yapmak istemiyoruz ama genel merkez ve migrostan gelen şube başkanlarının tavırları tamamen bu yönde özellikle giresun şube başkanı hüseyin. bizler yeni sendikalar yasası çıktıktan sonra disk' e bağlı sosyal iş sendikasına geçeceğiz. sınıf mücadelemizi gerçek sendikacılarla birlikte yapacağız. herkese saygılar
SALTANAT DÜŞKÜNÜ İŞÇİ SENDİKALARI YETKİLİLERİ
yıllardır yan gelip yatıyorsunuz işçiler adına hiç bir mücadele vermden hiç bir çaba harcamadan işçilerden her ay hatırı sayılır aidad alıp hayatını9zı yaşıyorsunu saltanat sürüyorsunuz bu gün işçi ve memur sendikası diye iki ayrımcı sendika olması aslında anayasaya aykırı ama bu sizinde işinize geliyor ayrıca işçilerin güvencesi olan iş kanununları bir bir yok oldu hiç birini yargıya taşımadınız ayrıca bu gün işçi ve memur arasında hak ve hukuk açısından işçilerin aleyhine çok büyük haksızlık ve adaletsizlik var bunlar anayasaya da aykırı ancak biz bu ayrımcılığı yargıya taşırsak bizim saltanatımızı elimizden alırlar diye belkide bu adalet sizliğe yandaşlık yapıyorsunuz çünkü dünyanın hiç bir yerinde böyle emeksiz kazanç yok sizler 12 yıl önce elde edilen sosyal yardımları dönüp dönüp her toplu sözleşmede müzakere ediyorsunuz çünkü beceriksizliğinizi başka şekil örtemezsini aslında bizleri sömüren sizler deyilsiniz bizleri sizlere sömürten ömrü tükenmiş sendika yasası bu kadar işçilerin ailesinin çocuklarının elleri mahşarda yakanızdadır aslında sizlere söylenecek çok şey var yazmaya sayfalar yetmez .allahım nasıl biliyorsa sizi öyle yapsın başka bir şey istemiyorum birde memur sendikalarına bakında utanmanız varsa biraz utanın
TEŞEKKÜR EDERİM DUYARLI İŞÇİ KARDEŞLERİME
DEĞERLİ İŞÇİ KARDEŞLERİM KAMU İŞÇİLERİ SORUNLARI YAZALIM VE HATTA YUKARDAKİ İŞÇİ KARDEŞİMİN DAVETİNE GİDERİM NEZAMAN ANKARAYA TOPLANIYORUZ TARİH GÜN BELİRLEYİN BÜTÜN TEZKOP ÜYELERİ GENELMERKEZİ TESLİM ALALIM GÖSTERELİM SENDİKACİLİK NASIL OLUR İŞÇİ NASIL SÖMÜRÜLÜR YAZIKLAR OLSUN SİZLERE
MARKET SENDİKACILARI ICRAAT YAPIN ICRAAT ESKİ YÖNETİMİNİZ GEÇİCİ İŞÇİ ÜYELERİNE KADRO VERDİRDİ SİZLER NEYAPTINIZ UTANIN
Tez koop iş AÇILIMI
Arkadaşlar tez koop iş sendikasından ne anladınız. işçilerin haklarını savunan açılımla müzakerelere başlayalım. 1. olarak ya kamu işçilerinin sendikası ol, yada market sendikası ol
2. kamudaki işçileri özlük hakları olan ünvanları al
3. kamu işçisi diğer kamu işçisi gibi kurumunda fonksiyonu olsun
4.Üniversitelerdeki,eğitimli ,işçilere eğitimlerinden dolayı ,bazı farklılıklar verilsin diğer işçilere nadir.
NOT: Aidatlar midenize oturuyormur.
yalakalık yapanlar şerrefsızdır
aytezkoop iş sendikası sızınle savaşmak için yakında ankaradayız adam olun üyenin sırtından nemalanmayınız dösim işçisi feryad etmekte sız yöneticiler neredesınız bindiğiniz araba kimin oturduğunuz makamlar kimin aldığınız bolyolluklu maaşları kim ödüyorsızlere adamolunda adamgibi sendikacılıkyapın hakım haramolsun.
tezkoop iş sendikası yönetimi ve üyeleri nin dikkatlerine
sayın tezkoop iş genel başkanı ve genel sekreterim saygıdeğer yönetim kurulu değer li üye arkadaşlarım bende üyeyim kültür ve türizm bakanlığı dösim işçisiyim bu camiaya girmez olaydım bizler tezkop iş üyeleri olarak öncelikle birlık yapmalıyız böyle bölünmemeliyiz sendikal hak nedir bilenimiz kaç arkadaşımız var sendika üyesiyle ayrım yapmadan kaç işyerini gezmekte kaç işçisinin haklarını başarıyla toplu iş sözleşmesi ile korumakta yanlış işlere destek vermekteyız kazanılmiş hak nedir bir sonraki iş aktı diğeriyle kazançlimi birlik olalım bugün çok geç değil yapılacak tekşeyvar yalakalık yapmadan isim vermeden sendika yönetimi işçi üyeyi adam gibi savunmalı eğitimsız kişilere delegelik vermemeli dır kaç delege ankarayı genelmerkezi ziyarette bulunmuştur arkadaşlarının geleceği ile ilgili istekte bulunmuştur ben uzun yıllar delegeydim adam gibi dik görev yaptım bügün gelinen noktada yanlış idaredır bu adamlar sendikaciliktan anlamıyor ha bire üyenin geçmişte emekvererek kazanılmış haklarını peşkeş çekmektedır idareciler kurum amirleri ust kademeyi doyurur işçi emekçide eşşekler gibi sürünür bu boyle değildir biz üyelere nefayda sı var bu sendikanın bunu görelim emeğe alınterine kan doğranmaz şimdi birlik zamanı EY TEZKOOPİŞ ÜYESI YARIN SENDE HARCANACAKSIN SENDİKANI UYAR GERÇEK GÖREVE ÇAĞIR ÖDEDİĞİN A İ DAT HİZMET OLARAK GERİ DÖNMELİDIR DİKKKAT ?
İŞÇİ KARDEŞLERİME
gülnur pezek kardeşim yazını okudum ben diyarbakır il özel idare işçisiyim öncelikle selamlar size ve tüm arkadaşlara biz 90 işçi arkadaş köy hizmetleriyle birleşmeden önce yol-iş 1 nolu sendikasında üyeydik sosyal hakklarımız ve tüm yan gelirler önceden alınmıştı biz 2006 da bilerek tez.koop.a üye olduk mahkeme kararıylan yol.işten koparıldık bizde tez.koop.iş e üye olduk yani kardeşlerim bu haklarımız eski haklardı yoksa sendikacılar niçin ayrım yapsınki d.bakır neyse giresunda odur erzurum neyse zonguldak odur ayrıcalık yaptıklarına inanmıyorum eyer öyle bir şey varsa yazıklar olsun derim çünkü biz işçilerin maaşları yüksek olursa sendikanında aidatı yükselir ben tüm kalbimle türkiyenin 81 ilinde bulunan tüm işçi arkadaşlarımın duyarlı örgütlü sendikacılığı benimsemesi dileğiyle sonsuz tşklerimi iletiyorum herkesinde fikrine saygı duyuyorum. biz olmasak sendika olmaz o zaman görüşlerinizi. şikayetlerinizi.önerilerinizi lütfen çekinmeden yazın çünkü aidatlarımızı ödüyoruz hakkımızıda arayacağız ama kırıcı olmadan lütf .
migros işçisi
tezkoop yönetimi,sizlere daha önce de ulaşmaya çalıştım ama bir sonuç alamadım.evime yakın (soyak migros)çalışıyordum.müşterilerimle aramızda hiç bir sorun yoktu.sadece bir defa rahatsız olduğum için 3 günlük rapor almıştım.bunun yüzünden iş yerindeki yönetim bana karşı tavırlı davranmaya başladı.fırsatını bulduğu anda müdürümüz filiz hanım beni ataşehir migrostaki akrabası ile takas yaparak postaladı.iki otobüs değiştiriyorum.akrabasının evi yakın olduğu için almış.benim evimde aynı istikamette.
Bu ay acil servise kaldırıldım.apandist tanısı kondu.bir gece hastanede kaldım.şu an ameliyata gerek yok ama en ufak bir ağrıda geleceksin ve yorulmayacaksın dedi doktorlar.ve bana 5 günlük istirahat verdiler.bu 5 günlük istirahat yüzünden avansımı yatırmadı yönetim ve ben bayramı parasız geçirdim.hasta olma hakkımızda yok;ölüm döşeğinde olsak dahi çalışmaya gelmek zorundayız yoksa aylığımız yatmayacak ve sigortamız ödenmeyecek.bumudur ya ...verilen üç kuruş maaş onu da verme...lütfen dikkete alın artık .sağlık bu,boru değil...
teşekkür
mehmet akdoğana katılıyorum teşekkür ediyorum sendika her ay ançak aydat alıyor bizleri savunmuyor nerde savunmak bu yılki aldığımız zammı zaten devlet her yıl veriyordu tanıdığım sendika başkanları var köşeyi dönmüş durumda bizlerde tayin hakkımız yok özlük hakkımız yok 950 tlye tamah ediyoruz sendika aydatı kesilmese 1000 tl alacaz ekmek paramız çıkacak 2 tane üniversite diplomam var işçiyim sendika başkanı belki okullu bile değildir
SENDİKACILIK
BENCE SENDİKA DEYİNCE AKLA GELEN İLK ŞEY, BİR İNSANI BİR NOKTADAN ALIP YÜKSEK Bİ NOKTAYA GETİRME GAYRETİDİR. HER NE KADAR BİZ İŞÇİLER FAALİYET İÇİNDE OLSAKTA ASIL AMAÇ BELİRLİ ŞAHISLARIN BELİRLİ MEVKİLERE GELMESİDİR.AİDAT ALMAKTAN BAŞKA GAYESİ OLMAYAN SİZ ÜST DÜZEY SENDİKACILAR MAALESEF Kİ ŞAHSİ HESAPLARINIZ DIŞINDA İŞÇİ HAKLARI FALAN ASLA PROBLEMİNİZ OLMADI OLMAYACAKTA.ŞUAN İÇİNDE BULUNDUĞUMUZ SENDİKAL Bİ SORUNDAN DOLAYI SİZİ BİLGİLENDİRMEMİZE RAĞMEN HALA TARAFINIZDAN Bİ HAREKET GÖREMEMEK BİZİ BU TÜR SENDİKAL SIKINTI YAŞAYAN ARKADAŞLARIMIZIN HAKLILIĞINI BİZZATİ GÖRMEMİZE SEBEP OLMUŞTUR.SENDİKALI ÜYELERİ ÇOĞLAMATMAK OLMASI GEREKİRKEN GAYENİZ,BİZLERİN İŞVERENLERİMİZ TARAFINDAN SENDİKASIZLAŞTIRILMA FAALİYETİNE ENGEL NOKTASINDA KATKINIZI GÖREMEMEK SENDİKAL OLAYLARIN NE KADAR İÇLER ACISI Bİ DURUMDA OLDUĞUNU GÖRMEMİZİ SAYLAMIŞ BULUNMAKTADIR.YAZIKLAR OLSUN Kİ BU KONULARDA KANUNLAR ÇIKARANLARA VE UYGULAYICILARINA......YAZIKLAR OLSUN HEPİNİZE............
tayin hakkı
tayin hakkı istiyoruz hakkımızı savunun
imdat
ben tez koop iş sendikasına üyeyim yozgat kadastro müdürlüğünde çalışıyorum inanın arkadaşlar ek iş yapıyorum vallahi billahi ançak zar zor geçiniyorum sendika yönetiçilerimiz lütfen elinizi vijdanınıza koyun toplu iş sözleşmelerinde desdek istiyoruz uçurumu kapatınnnnnnnnnnnnnnnnn
Sendika sahibi OKKAN BEĞ
Sen işçi falan değilsin..... OKKAN BEĞ bizim parayı devlet veriyor. eeee burda sendika napıyor akbaba gibi hemen konuyor sendika olsada, olmasada o parayı devlet işçisine verecek şimdi sendika kurun diyorsun.... işçilerin haklarını arayan sendikanın arkasındayız herzaman.... sendikaları akıllandırmanın tek yolu İŞÇİSİNİ , MEMUR kadrosuna geçirsin....1984 KANUN,çıkmış şimdide istiyoruz sırf bu sendikalar yüzündün hadi görüyüm seni OKKAN BEĞ Ozaman işçilerin %60 geçer üniversitedekilerin tamamı geçer kesin.........
GELECEKTEN UMUTLU BİR İŞÇİ
BEN ONU BUNU BİLMEM BİLİRİMDE HERZAMAN KONUŞMAM AMA HERŞEYİ HER OLANI ELİMDEN GELDİĞİNCE TAKİP EDERİM GEREKİRSE TAKDİR GEREKİRSE MAĞDUR EDERİM EN BAŞTA BUNU BİLİN ŞİMDİ ÜNİVERSİTELERDEKİ İŞÇİ VE MEMUR KARDEŞLERİMİZE GERÇEKTEN ÜZÜLÜYORUM AMA BİRDE ŞÖYLE BAKIN BAKALIM YA HİÇ BİŞEY OLMASA Kİ OLMAYAN YER ÇOK O ZAMAN NE OLURDU YA ADA BUNDAN ÖNCE NE OLUYORDU HA ŞUNU ANLARIM BU SENDİKAYI BEĞENMİYORSANIZ SAYINIZ YÜKSEK SİZ KURUN Bİ SENDİKA O ZAMAN BİZLERDE DESTEK VERELİM SİZE HA YA BU ÇOK ZOR İŞ NASIL OLACAK DİORSANIZ BIRAKIN İŞİ BİLENLER YAPSIN ŞİKAYETLERİNİZİ DİLE GETİRİN TAMAM AMA İNSANI EN ÇOK YORAN PSİKOLOJİK BASKIDIR SİZLER VE BİZLER BÖYLE YAPMAYA DEVAM ETTİKÇE NE BİŞEY KOLAY KOLAY DÜZELİR NE BU DÜZELTECEK İNSANLAR RAHAT DÜŞÜNEBİLİR AYRICA BİZİM PARALARIMIZLA AYAKTASINIZ DİYORUZ TAMAM AMA BUNU BİLEREK ÜYE OLMADIKMI VE KAYMAK YEMEĞE BAŞLAYINCA İYİ DE ŞİMDİMİ KÖTÜ HERŞEY İNSANIN İSTEDİĞİ GİBİ OLMUYOR BAZEN İŞİN KISASI BEN GELECEKTEN UMUTLU BİR İŞÇİYİM EN AZINDAN KÖTÜDE OLSA HİÇBİRŞEY OLMAMASINDAN VE BOŞLUKTAN İYİDİR BENCE SİZLERDE UMUTLU VE DESTEKLİ OLUNUZ BENİM BÜTÜN İŞÇİ KARDEŞLERİMDEN RİCAM BUDUR OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM BU ÜLKE VE EKMEK SAVAŞINDA HERKESE KOLAYLIKLAR DİLERİM İYİ GÜNLER.
BANKA DEGİŞİMİ
BUNDAN ÖNCE MAŞIMIZI VAKIFLAR BANKASINDAN ALIYORDUK EYLÜL AYI MAŞLARIMIZI ZİRAT BANKASINDAN ALACAĞIMIZA DAİR DUYUMLARIMVAR MAAŞLARIMIZ AYIN 14 ÜNDE ALIYORUZ BEN BU MESAJI ATARKEN AYIN 14Ü GECE SAT ON BUÇUKTA YAZDIM DÜŞÜNÜYORUMDA BİZE NE SENDİKA NEDE İŞ YERİNDEN BİR BİLGİLENDİRME GELMEDİ ACABA HİÇ KİMSENİN AKLINA GELMEDİMİZAMLI MAŞLARIMIZ BİZİM ELİMİZE GEÇMEDEN SENDİKA PAYINI ALMAYI UNUTMUYOR BÖYLE BİRŞEYI NEDEN UNUTUYOR YAZIK DEGİLMİ ÖNÜMÜZ BAYRAM İSANLARI MAĞDUR ETMEYE KİMİN NE HAKKI VAR.(İYİ ÇALIŞMALAR ARKADAŞLAR)
sendikalı olmaktan utanır oldum
sendikalı olmaktan utanmaya başladım ,4 yıldır bu sendikadayız ,her toplu iş gör
şmelerinde elimizdekileri kaptıran basiretsiz bi sendika .evet elindekileri verene ne denir ,sıkıntılarımızı defalarca kez anlatmamızza garmen sonuç hüsran.ne diyelim artık başımızın çaresine bakma zamanı geldi,öylede yapacagız merak etmesin kimse.saygılarımla .
Zeki sendika işçilerden faydalan sendika
Metal iş gibi sıra sizede gelecek bir gün. İnsaf işçiden geçindin anladık bu işçilere yardım etmezmi çalışanların ihtiyaçları istekleri bunları kurumda koru onları siz napıyorsunuz sözleşme zamanı işyerine geliyorsunuz..... Üniversitede çalışan bir işçi olarak İstiyorum kardeşim haklarımı nerdesin gel sözleşmene koy yok vermezlermişler kanun var iş en önemlisi ünvanları istiyoruz
ÜNVAN BEKLEYEN İŞÇİLER
MERHABA SEVGİLİ TEZ-KOOP İŞ YÖNETİCİLERİMİZ. BİZLER KÜLTÜR BAKANLIĞI DÖSİMM ÇALIŞANLARI OLARAK EN BÜYÜK SORUNUMUZ VASIFSIZ ÇALIŞMAK. EĞİTİMLİ OLAN DA EĞİTİMSİZ OLAN DA AYNI STATÜDE VE AYNI MAAŞI ALIYOR. BU DA HERKESİN İŞ VERİMİNİ DÜŞÜRÜYOR. HATTA İNANIN İLKOKUL MEZUNU ADAM LİSELİDEN DAHA İYİ POZİSYONDA . ADAMI OLANIN DEĞİL EĞİTİMİ OLANIN İYİ POZİSYONDA ÇALIŞMASINI İSTİYORUZ. BİZİMLE AYNI DİPLOMAYA SAHİP BİR MEMURU BAŞIMIZA AMİR OLARAK VERİYORLAR. BU NASIL ADALET. ÜNVAN İSTİYORUZ. HERKES İŞNİ ÜNVANINI BİLSİN ONA GÖRE KENDİNİ GELİŞTİRSİN. ÇÜNKÜ BUGÜN ADINI BİLE SÖYLEYEMEYEN İŞÇİ İLE YABANCI DİL BİLEN İŞÇİ AYNI İŞİ AYNI ÜCRETE YAPIYOR. AMA HERKESE EĞİTİMİNE GÖRE BİR ÜNVAN VE POZİSYON VERİLİRSE KİSE MADUR OLMAZ. İNSANLAR İŞİNDEN ZEVK ALIR. ÇÖZÜM BEKLİYORUZ....
ne zaman sendikacılık yapacaksınız
ben giresun özel idarede çalışan daimi işçiyim zonguldak öz.id. yazan arkadaşıma sonuna kadar katılıyorum adaletsizlik hat safhada bide 8 aydır hala toplu iş sözleşmemizi yapmadınız en sonundada hiç bi hak alamıyoruz diyosunuz hazır 10 yıldır kazandıklarımızda kaybetme tehlikesindeyiz yazık yazık bu sendikaya yazıklar olsun elimize geçen ilk fırsatta bu sendikadan ayrılacağım erzuruma diyarbakıra gelince bütün sosyal haklar alınır maaşlar bizim iki katımız 60 yevmiye sendika ikramiyeli eğitim giyecek yakacak yardımları bizede 1.050 tl maaş yazıklar olsun utanıyorum sendikalı daimi işçiyim demeye bırakın maaşı kadrolu olduğumuz halde bizlere tayin hakkı tanınmıyor ama sendikanın bununla ilgili bir çalışması varmı hayır sendikacılar napar ankarada yan gelip yatar işçiler çocuklarının okuduğu ile eşinin zorunlu hizmetinin olduğu ile bile tayin aldıramaz ya siz ne işe yararsınız allah aşkına
ELİNİZİ ÇEKİN
SAYIN TEZ KOOP YÖNETİCİLERİ LÜTFEN ARTIK ÜNİVERSİTEMİZDEN ELİNİZİ ÇEKİN AİDAT ALMAKTAN BAŞKA NE YAPTINIZ ALLAHAŞKINA VAN 100 YIL ÇALIŞANLARI ARTIK SİZE İNAMNMIYOR. SENDİKA İŞÇİLERİN HAKLARINI ARAR SORUNLARINI ÇÖZER TEZ KOOP İŞ ÖYLEMİ ÜNİVERSİTELERDE ÇALIŞAN İŞÇİLERİN HAKLARINI ARAYAMIYOR. GERÇEKLERİ ARTIK DİĞER ÜNİVERSİTE ÇALIŞANLARIDA GÖRMEYE BAŞLAR LÜTFEN BİZDEN ARTIK ELİNİZİ ÇEKİN BU KEZ BARİ İŞÇİNİN ÖNÜNE GEÇMEYİN
ÜNİVERSİTELERDE ÇALIŞANLAR UYANIN ARTIK
TEZ KOOP
ÜNİVERSİTELERDE ÇALIŞAN ARKADAŞLAR,
BİZLERE TEZ KOOP İŞ SENDİKASINDAN HAYIR GELMEZ ONLAR ARTIK MARKET SENDİKACILIĞI YAPIRLARLAR ONUN İÇİN ÜYESİ OLDUĞUN SENDİKANI SORGULA SAKIN OLAKİ ALİ CENGİZ OYUNLARINA GELME TEZ KOOP İŞ SENDİKASI BİZİM İÇİN BİTMİŞTİR
SADECE AİDAT ALAN SENDİKA
SENDİKA İŞÇİLERİN HAKLARINI ARAR SORUNLARINI ÇÖZER TEZ KOOP İŞ ÖYLEMİ ÜNİVERSİTELERDE ÇALIŞAN İŞÇİLERİN HAKLARINI ARAYAMIYOR. ARAMIYOR GİBİ ÜNİVERSİTEDE DAİMİ İŞÇİYİM 657 TABİ MEMUR KADROSU VERİLSİN HEMEN GEÇERİM SENDİKA İŞÇİLERİN ÜNVANLARI ÇALIŞMA KOŞULLARI GİBİ SORUNLARLA İLGİLENMİYOR SADECE KAMUDAN NEKADAR AİDAT ALARIM DİYE BEN BURDAN HÜKÜMETE ÇAĞRIDA BULUNUYORUM. ÜNİVERSİTELERDEKİ KADROLU İŞÇİLERİ 657TABİ MEMUR KADROSUNA GEÇİRİN BU DEVLET İÇİN ZOR DEYİLDİR.
SARI SENDİKALAR..
TEZKOOP-İŞ SENDİKASI NE ZAMAN HAKKIMIZI SAVUNDUKİ ZONGULDAK ÖZEL İDAREDE ÇALIŞIYORUM, AYNI İŞYERİNDE İKİ SENDİKA VAR FARKLI İŞ KOLLARI VARMIŞ.. YOL-İŞ VE TEZ-KOP İŞ, 1 SENE ÖNCE SON İŞE ALINAN ARKADAŞLAR YOL-İŞ 'E ÜYELER VAR 3 KATI MAAŞ ALIYOLAR..AYRICA 2 TAM İKRAMİYELERİ VAR.. NERESİ BUNUN ADELET.. KİM SAVUNUR SENİN HAKKINI ... SARI SENDİKAN MI.. NEDEN EŞİT İŞ, NEDEN EŞİT MAAŞ DEĞİL, KİM BUNU YÜKSEK SESLE BAĞIRACAK BUNUN İÇİN BİŞELER YAPACAK.. ÜYE OLDUĞUM TEZ-KOOP-İŞ SENDİKAM MI ?NASIL BİR DÜZENDİR BU.?
Ynt: TEZKOOP-İŞ SENDİKASI ( TÜRK-İŞ-1962 )
SAYIN SENDİKA YÖNETİCİLERDEN BİR İSTEĞİM VAR.BEN PERAKENDE SEKTÖRÜNDE TEZKOOP-İŞ 'E BAĞLI BİR KURULUŞTA ÇALIŞMAKTAYIM.İSTEĞİM İŞYERLERİNDEKİ SENDİKA TEMSİLCİLERİNİ ÇALIŞMAKTA OLDUĞU MAĞZADAN DEĞİLDE SİZİN TAHSİS ETMİŞ OLDUĞUNUZ KİŞİLER SÜREKLİ OLARAK KONTROLLERDE BULUNARAK İDARE ETSENİZ.DEMEK İSTEĞİM ÇALIŞTIĞI YERDEKİ KİŞİ TEMSİLCİ OLURSA OLMUYOR HAKLARIMIZI SAVUNAMIYOR.BELKİ DİYECEKSİNİZDİR MERKEZDEN UZAK ŞEHİRLERE NASIL GİDECEĞİZ DİYE ONUDA BİZLERDEN KESİLEN AİDATLARLA HALLEDEBİLİRSİNİZ.BU İSTEĞİMİ GEREKLİ YETKİLİLER CİDDİYE ALIRDA OKURSA SEVİRİM
ÜNİVERSİTEDEKİ KADRO ALAN İŞÇİLERE ÜNVANLI İŞÇİ KADROLARINI
ÜNİVERSİTEDE 5620 SAYILI KANUN SÜREKLİ İŞÇİ KADROSU ALAN İŞÇİLERİZ VASIFSIZ ÜNVANLARIMIZI VASIFLI ÜNVAN OLARAK GEÇMEK İSTİYORUZ SENDİKA BU KONUDA YARDIMCI OLMUYOR. ÇALIŞAN İŞÇİLERİN HEPSİ VASIFLI YERLERDE ÇALIŞIYOR. İŞÇİLER OLARAK DAHA VERİMLİ ÇALIŞMA AÇISINDAN ÜNVANLI KADROLARIMIZI İSTİYORUZ.
Ynt: TEZKOOP-İŞ SENDİKASI ( TÜRK-İŞ-1962 )
ÖZEL İDARE İŞÇİLERİNİN İKRAMİYELERİ NEDEN AZ 13 GÜNLÜK TARIM İŞ LE AYNI ALMIYORUZ
BAŞARILAR
TEZKOOP-İŞ YENİ GÖREVE GELEN BAŞKAN VE TÜM HEYETİNE BAŞARILAR URFADAKİ BAŞKANIMIZ SERVET BAYIK ,A TEBRİK EDERİM
harran üniv işçler
tez koop işçi genel başkanımıza ş urfa harran üniv 18 kamo işçi çalışmaktayız .çak mağduruz şuanda maaşmız 475ytle almaktayız gereği arız edrız başkanımıza harran üniv mağdu işçiler
harran üniv işçler
tez koop işçi genel başkanımıza ş urfa harran üniv 18 kamo işçi çalışmaktayız .çak mağduruz şuanda maaşmız 475ytle almatayız gereği arız edrız başkanımıza harran üniv mağdu işçiler